Διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης
Ενότητες
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ- ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ
Συνεχίζουμε μετά το ICAP (επιπεδο μαθησιακής εμπλοκής) με τα ARCS (κινητοποιηση) και TIM (Technology Integration Matrix του Jonassen)
ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΣΕ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ WIKI | ||
Παρουσιαση παλαιων δικτυακων λογισμικων (2021) | ||
Εργασιες απο τις οποίες μπορειτε να επιλέξετε (μικρή εργασία στη διάρκεια της χρονιάς) | ||
Εδω βαζετε τις ατομικές (συντομες) παρουσιασεις για καθε λογισμικο | ||
Δημιουργια wiki στα PBworks_οδηγιες | ||
ΕΚ_Μαθημα 4_ Κινητοποίηση | ||
ΦΥΣΙΚΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ - ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ Ειναι η ιδια εργασια που παρουσιαζεται και ως εγγραφο, αν θελετε να πατε σε αυτη μεσω ενος συνδέσμου |
||
ΦΥΣΙΚΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ-ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ.docx ΕΝΕΡΓΟ | ||
Αξιολογηση με βαση το ARCS | ||
Αξιολογηση Περιβαλλοντος Μαθησης κατα Jonassen | ||
Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; |