Διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης

ΚΟΛΛΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ ΛΕΓΑΝΤΗΣ-ΝΕΚΤΑΡ

Περιγραφή

Ο σύνδεσμος για να μπείτε στο μαθημα με MsTeams ειναι: 

https://teams.microsoft.com/l/team/19:bad19ff3b8e54bbbb525d428b9bb39e2@thread.tacv2/conversations?groupId=442f1789-b54f-4a6e-90bc-8b5784fd9266&tenantId=3180bf70-17cc-44f6-90a4-5c9476625295

To μάθημα φέρνει τους/τις φοιτητές/τριες σε επαφή με τις διαθέσιμες Web2.0 τεχνολογίες για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Επίσης τους/τις φέρνει σε επαφή με Web2.0 τεχνολογίες οι οποίες μπορούν να υποστηρίξουν την επαγγελματική τους εκπαίδευση.

Πορεία των μαθημάτων:
Διερεύνηση της διαφοροποίησης ανάμεσα σε πληροφοριακούς διαδικτυακούς τόπους και εκπαιδευτικούς διαδικτυακούς τόπους (χρήση google forms, google docs, e-class ).
Τεχνικά στοιχεία αναφορικά με την τεχνολογία Web2.0 που θα χρησιμοποιήσουν στην εργασία τους και ζητήματα ευχριστίας των δικτυακών τόπων και διαμορφώνονται κριτήρια για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών δικτυακών τόπων.
Μοντέλο ARCS για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών δικτυακών τόπων από πλε

Περισσότερα  

Ενότητες

Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στη μάθηση και την πληροφόρηση;

Υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε ενα δικτυακο τόπο που υποστηριζει τη μάθηση και ενα τόπο που υποστηρίζει την πληροφόρηση;

Τα wiki γενικώς και τo PBworks

Εδω δίνονται κατευθύνσεις για τη δημιουργία της μικρής ομαδικής εργασίας του μαθήματος

Εδω η ταξη χωρίζεται στα δυο και δουλεύουμε στη δημιουργια δυο wiki. 

Σε καθε τμημα:

Χωριζόμαστε σε 2 μεγάλες ομαδες (12-15 άτομα η καθεμία) οι οποίες επικεντρώνονται (ξεχωριστά) στο φως και τα συνοδά φαινόμενα και στο κυκλοφορικό σύστημα του ανθρώπινου οργανισμού .

  • Η μια ομάδα, θα ασχοληθεί με το πώς μπορούμε να αναπαραστήσουμε τη λειτουργία της καρδιάς και του κυκλοφορικού συστήματος συνολικά. Ξεκιναμε με τη σχετικη σελίδα του σχολικου βιβλιου και χρησιμοποιώντας υλικά που θα ειναι διαθέσιμα στο ιντερνετ και φωτογραφίες ή βίντεο απο τις αναπαραστάσεις μας (δικές μας δημιουργίες), αναπαριστούμε λειτουργίες του κυκλοφορικού.  Ομως για καλύτερο τελικό αποτέλεσμα θα χωρίσουμε την ομάδα σε 4 υποομάδες που θα δουλευουν ξεχωριστά με ένα κοινό στόχο και στη βάση κοινού σχεδιασμού και καταμερισμού δουλειάς. Ειναι σημαντικο αυτό να γίνει με διακριτό τρόπο από την αρχή.
  • Η άλλη ομάδα θα ασχοληθει με το φως και τα συνοδά φαινόμενα που αναλύονται και στο σχετικό βιβλίο της 6ης δημοτικού. Ως προς την εσωτερική οργάνωση της ομάδας, ισχύουν τα ίδια με παραπάνω.

Στο τέλος της δραστηριότητας, οι ομάδες συμπληρώνουν τη σχετική φόρμα και συνεχίζουν να εργάζονται ως προς τη βελτίωση του Wiki τους με έμφαση στην παραγωγή δικών τους αυτούσιων, πρωτότυπων αναπαραστάσεων με απτικά υλικά που θα εμπλουτίσουν το ήδη υπάρχον περιεχόμενο και θα εξυπηρετήσουν τους μαθησιακούς στόχους.

Χωριζόμαστε σε 2 μεγάλες ομαδες.

  • Η μια , θα ξεκινήσει απο την παχυσαρκία, θα ασχοληθεί αναζητώντας τι είναι και πως μπορούμε να ακολουθήσουμε ένα υγεινό τρόπο ζωής. Ξεκιναμε με τη σχετικη σελίδα του σχολικου βιβλιου και  χρησιμοποιούμε κείμενο, φωτογραφίες ή βίντεο απο τις αναπαραστάσεις μας για να εξηγήσουμε τελικά μέσα στο wiki ποια είναι η σωστή διατροφή.  Ομως για να έχουμε εσωτερική άμυλα θα χωρίσουμε την ομάδα σε τρείς υποομάδες που θα δουλευουν ξεχωριστά. Ειναι σημαντικο για την καθε υποομάδα να κανει καλο καταμερισμό στη δουλειά της.
  • Η άλλη θα ασχοληθει με τα μέτρα προστασίας από τους σεισμούς. Θα πρέπει να αναζητήσει τα αίτια που γίνονται οι σεισμοί και πως ένα παιδί μπορεί να προστατευτεί. Καλό είναι να δείξουμεμέσα από το wiki στο παιδίτι είναι οι σεισμοί και πως προστατευόμαστε. Ειναι σημαντικο για την καθε υποομάδα να κανει καλο καταμερισμο στη δουλειά της.

1η ομάδα

2η ομάδα

Συνεχίζουμε μετά το ICAP (επιπεδο μαθησιακής εμπλοκής) με τα ARCS (κινητοποιηση) και TIM (Technology Integration Matrix του Jonassen)

Την εποχη αυτη πολλοι/ες εκπαιδευτικοι επιμορφώνονται με γρηγορους ρυθμους στην χρηση της συγχρονης και ασυγχρονης απο αποστασης εκπαιδευσης

Εχω βαλει διαφορα βιντεο που μεταφερουν αυτη την ταχυρυθμη εκπαιδευση (κυρια πηγη μου ειναι οι κατευθυνσεις που στελνει το υπουργειο οπου εμφανιζεται εντονα η δουλεια του κ Καρανασιου)

Νομιζω οτι εχετε αρκετη γνωση απο αλλα συστηματα για να αξιολογησετε αυτο που παρουσιαζουν.

 

Αυτη ειναι μια προσπαθεια προκειμένου να ειστε ενημερωμένοι/ες με την τρέχουσα κατασταση στα σχολεια.

Ημερολόγιο