Η σελίδα που προσπαθείτε να μπείτε απαιτεί όνομα χρήστη και συνθηματικό.
Η πλατφόρμα σάς ανακατεύθυνε αυτόματα στην αρχική σελίδα για να συνδεθείτε προτού προχωρήσετε σε άλλες ενέργειες. Πιθανόν, να έληξε η σύνοδός σας.
Βοηθεια για τα Μαθηματικα
- Κυριακή, 24 Νοεμβρίου 2024 - 4:57 μ.μ. -

Σκεφτηκα οτι αφου διδασκω στο τμημα και μαθηματα σχετικα με τις ΤΠΕ να σας δωσω καποια βοηθεια στην προετοιμασια σας για την προοδο των Μαθηματικων.

 

Μπορει να σας βοηθησει στην προγυμναση σας η τεχνιτη νοημοσυνη (ΑΙ ή ΤΝ)

1. Διαλεγετε ενα λογισμικο οπως το ChatGPT ή το Gemini ή καποιο αλλο

2. Εχει μεγαλη σημασια το τι ερωτησεις θα θεσετε. Σας δινω παραδειγμα μιας διαδοχης ερωτησεων  (με βαση αυτο που ειδα μεσα στο e-class. Αν κανω λαθος στη θεματολογια καντε εσεις την προσαρμογη)

 

Ερωτηση 1

θα δωσω εξετασεις στα μαθηματικα σε επιπεδο Γυμνασιου. Παρακαλω φτιαξε μου 3 ασκησεις σχετικες με το παρακατω: ·       Να γράφετε έναν αριθμό δοσμένο στο

ινδοαραβικό σύστημα αναπαράστασης στο ρωμαϊκό σύστημα αναπαράστασης 

[Δειτε εσεις τι απαντησεις σας δινει]

 

Ερωτηση 2

Εξηγησε μου πως ελυσες την ασκηση (αναφερετε μια απο τις ασκησεις την οποια δυσκολευεστε να λυσετε)

 

Ερωτηση 3

Γραφω μια εξαταση στα μαθηματικα σε επιπεδο Γυμνασίου. Δημιουργησε τρεις ασκησεις για το παρακατω: ·       Να παραγοντοποιείτε έναν σύνθετο

αριθμό σε γινόμενο πρώτων παραγόντων και με τη βοήθεια της παραγοντοποίησης

αυτής να βρίσκετε τη γενική μορφή των διαιρετών του και να υπολογίζετε το

πλήθος των διαιρετών του (ή το πλήθος κάποιας μορφής διαιρετών του)

 

Ερωτηση 4

Μπορεις να μου τις λυσεις;

Ερωτηση 5
 

Θα  εξεταστω στα Μαθηματικα σε επιπεδο Γυμνασιου στις παρακατω 8 θεματικες περιοχες: 1.    Να

γράφετε έναν αριθμό δοσμένο στο ρωμαϊκό σύστημα αναπαράστασης στο ινδοαραβικό

σύστημα αναπαράστασης

2.    Να

γράφετε έναν αριθμό δοσμένο στο ινδοαραβικό σύστημα αναπαράστασης στο ρωμαϊκό

σύστημα αναπαράστασης 

3.    Να

γράφετε έναν αριθμό δοσμένο στο δεκαδικό ινδοαραβικό σύστημα αναπαράστασης στο

ινδοαραβικό σύστημα με βάση διαφορετική από το δέκα

4.    Να

γράφετε έναν αριθμό δοσμένο στο ινδοαραβικό σύστημα αναπαράστασης με βάση

διαφορετική από το δέκα στο δεκαδικό ινδοαραβικό σύστημα αναπαράστασης

5.    Να

δείχνετε ότι ένας αριθμός είναι πρώτος ή σύνθετος

6.    Να

παραγοντοποιείτε έναν σύνθετο αριθμό σε γινόμενο πρώτων παραγόντων και με τη

βοήθεια της παραγοντοποίησης αυτής να βρίσκετε τη γενική μορφή των διαιρετών

του και να υπολογίζετε το πλήθος των διαιρετών του (ή το πλήθος κάποιας μορφής

διαιρετών του)

7.    Να

υπολογίζετε τον ΜΚΔ δύο ή περισσότερων αριθμών με τον ευκλείδειο αλγόριθμο και

με τη μέθοδο της παραγοντοποίησής τους σε γινόμενο πρώτων παραγόντων

8.    Να

υπολογίζετε το ΕΚΠ δύο ή περισσότερων αριθμών με τη μέθοδο της παραγοντοποίησής

τους σε γινόμενο πρώτων παραγόντων και με τη βοήθεια της πρότασης ΜΚΔ

(α,β)∙ΕΚΠ(α,β) = α∙β ----------------------- Μπορεις να μου φτιαξεις 24 ασκησεις βαλμενες σε τυχαια σειρα;

 
Ερωτηση 6
 
Θελω να μου δημιουργησεις 10 ασκησεις. Θελω καθε ασκηση να  συνδιάζει 2 ή 3 απο τις παραπανω περιοχες που σου ανεφερα. Μην αναφερεις ποιες ειναι οι περιοχες που συνδιαστηκαν για να σχηματιστει η καθε ασκηση.
 
 
Φυσικα μπορειτε να ζητησετε να δειτε τις λυσεις, να ζητησετε διευκρινησεις κλπ
Ιδανικά μια τετοια δουλεια συνδιαζεται με συζητηση με συμφοιτητες/τριες για δυσκολα σημεια.
 
Οταν ζητησετε λυση, ο σωστος τροπος μελέτης ειναι: 
α) περνω μια μικρη βοηθεια απο την λυση (οση χρειαζεται για να "ξεκολησω" ) και παλευω μονη μου/μονος μου.
β)Αν ξανακολησω και δεν μπορω να προχωρησω περνω παλι μια μικρη βοηθεια και παλευω παλι μονη/μονος μου.
 
Τι ειναι λαθος: Να διαβαζετε απλως την εκφωνηση και τη λυση. (ενταξει για την πρωτη φορα που τη μελετατε, αλλα μετα θα πρεπει να διαβαζετε μονο την εκφωνηση και να την παλευετε).
Μπορειτε επισης να ζητησετε απο το συστημα ΑΙ να δωσετε ενα παραδειγμα ασκησης και να ζητησετε να δημιουργησει παρομοια. Μπορειτε να τα λυσετε;
 
[ Πιο θεωρητικη ερωτηση: τι δεξιοτητες μπορει να χανετε με το να χρησιμοποιειτε την τεχνητη νοημοσυνη με τον τροπο αυτο; ]