(γνώσης που εκ των υστερων φαινεται ευκολη αλλα οταν την μαθαινουμε νοιωθουμε οτι εχει τους δικους της ρυθμους και οτι αντιστεκεται στις προσπαθειες μας)
«Σημερα θυμηθηκαμε τον τυπο ρ=m/V που ειχαμε ξανασυναντησει στο σχολειο. Το να μαθαίνετε τον τυπο αυτο ειναι σαν
Να γραφετε γραμματα στην αμμο
Να μαθαινετε να κανετε ποδήλατο
Να γραφετε γραμματα στην πετρα
Να ποτιζετε και να λυπαινετε ενα σπορο
Να ειστε ενα μαγνητοφωνο»
Και τα παλιά τμήματα Φυσικης και τα νεα απάντησαν παρομοια
30% σαν το ποδηλατο ( περιμενετε οτι η εξάσκηση θα φερει την τελειοποιηση. η προσεκτικη εξασκηση, η εξασκηση με κριση το κανει αυτο)
25% σαν τον σπορο (πραγματι σε καποιες περιπτωσεις η γνωση θελει το χρονο της να αναπτυχθει και δεν καταλαβαινουμε καλα πώς συμβαινει)
25% σαν να γραφει κανεις στην αμμο ( εμενα μου φερνει στο νου τη στεοχωρια οτι μοιαζει να ξεχνατε αυτο που προσπαθειτε να μαθετε. Μην το βαζετε κατω. Αν συμμετεχετε και προσπαθειτε το δεντρακι της γνωσης θα αναπτυχθει)
20% σαν να γραφει κανεις στην πετρα ή σαν μαγνητοφωνο ή άλλα μεικτα. (χμ. Κρατω οτι αισθανεστε εμπιστοσυνη οτι θα ειναι μια γνωση με μονιμοτητα. Καλο αυτο. αλλα μην εχετε υπερβολικές προσδοκιες: μια δυσκολη μαθηση εχει ανεβοκατεβασματα και το να νοιωθει κανεις/μια μπερδεμενος/η οταν προσπαθει ειναι σημαδι προοδου. Ο νους δουλευει)