Έχοντας διορθώσει την 5η εργασία και έχοντας στείλει τις βαθμολογίες στο e-class θα ήθελα να κάνω τις παρακάτω επισημάνσεις σχετικά με τον μεγάλο αριθμό χαμηλών βαθμολογιών που έχει παρατηρηθεί και οι λόγοι είναι οι παρακάτω :
1) Όταν γράφουμε μια εργασία που έχει σκοπό να αποδείξει ότι βάσει των πειραματικών δεδομένων ( τα οποία εξάγονται από την προσομείωση ) ΙΣΧΥΕΙ ένα θεώρημα θα πρέπει αυτό να εξάγεται ως συμπέρασμα και να αποδεικνύεται με τις μετρήσεις . Αυτό σε αρκετές εργασίες δεν έγινε .
2) Στο γράψιμο μιας εργασίας δεν μπορεί τα μισά δεδομένα να είναι σωστά και τα μισά όχι . Πρέπει να είναι όλα σωστά για να μπορούμε να αποδείξουμε ότι ισχύει το θεώρημα .
Η εργασία που είχατε δεν ήταν απαιτητική ( όπως την χαρακτήρισαν πολλοί) , τουναντίον ήταν μια κανονική εργασία μέτριας δυσκολίας για πανεπιστημιακό ίδρυμα ( ίσως μπερδευτήκατε σχετικά με τις προηγούμενες εργασίες που δεν ήταν καθόλου δύσκολες ).
Επίσης είχα τονίσει ότι αν δεν παρακολουθούσε κάποιος το εργαστήριο στο οποίο κάναμε την ίδια άσκηση έχοντας διαφορετικό κύκλωμα , δύσκολα θα έκανε εργασία .
Επίσης είχα τονίσει ότι θα επιθυμούσα να συνεργαστείτε μεταξύ σας όχι κανένα άλλο λόγο αλλά για να γεμίσει ο ένας τα κενά που έχει ο άλλος . Αυτό που είδα είναι ότι ο ένας έκανε την εργασία και οι άλλοι είχαν ακριβώς τα ίδια λάθη και εννοείται ότι πήραν όλοι τον ίδιο βαθμό .
Εν κατακλείδι επειδή είχατε και στις άλλες εργασίες αρκετά μεγάλους βαθμούς ο γενικός μέσος όρος δεν άλλαξε και πολύ .
Υ.Γ. Όπως θα μπορέσετε να επιβεβαιώσετε αρκετοί φοιτητές -τριές σας έχουν λάβει βαθμολογία δέκα ( 10) . Θεωρώ ότι μάλλον ασχολήθηκαν λίγο περισσότερο από κάποιους άλλους .
Καλή επιτυχία στις εξετάσεις .
Ν.Κ.