ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Οι στόχοι του μαθήματος αφορούν την ανάπτυξη των γλωσσικών, επικοινωνιακών και ακαδημαϊκών δεξιοτήτων που απαιτούνται για σπουδές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το μάθημα στοχεύει στην εξοικείωση των φοιτητών/τριών με έννοιες και ειδικό λεξιλόγιο, που σχετίζονται εν μέρει με το επιστημονικό τους πεδίο καθώς και στην παράλληλη καλλιέργεια ακαδημαϊκής γλώσσας τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο.
Ο σχεδιασμός του αναλυτικού προγράμματος στοχεύει μέσα και από την επεξεργασία του περιεχομένου των αυθεντικών/πολυτροπικών κειμένων στην καλλιέργεια των ακαδημαϊκών και των γλωσσικών δεξιοτήτων των φοιτητών/-τριών.
Η θεματολογία άπτεται των ενδιαφερόντων τους καθώς και του επιστημονικού τους πεδίου καθώς και θεμάτων επικαιρότητας ή σύγχρονου προβληματισμού . Ως προς την διδακτική μεθοδολογία προκρίνεται η σύνδεση διδασκαλίας περιεχόμενου και γλώσσας, ώστε να εκπληρώνονται με επάρκεια οι διδακτικοί στόχοι.
ΛιγότεραΟι στόχοι του μαθήματος αφορούν την ανάπτυξη των γλωσσικών, επικοινωνιακών και ακαδημαϊκών δεξιοτήτων που απαιτούνται για σπουδές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το μάθημα στοχεύει στην εξοικείωση των φοιτητών/τριών με έννοιες και ειδικό λεξιλόγιο, που σχετίζονται εν μέρει με το επιστημονικό τους πεδίο καθώς και στην παράλληλη καλλιέργεια ακαδημαϊκής γλώσσας τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο.
Ο σχεδιασμός του αναλυτικού προγράμματος στοχεύει μέσα και από την επεξεργασία του περιεχομένου των αυθεντικών/πολυτροπικών κειμένων στην καλλιέργεια των ακαδημαϊκών και των γλωσσικών δεξιοτήτων των φοιτητών/-τριών.
Η θεματολογία άπτεται των ενδιαφερόντων τους καθώς και του επιστημονικού τους πεδίου καθώς και θεμάτων επικαιρότητας ή σύγχρονου προβληματισμού . Ως προς την διδακτική μεθοδολογία προκρίνεται η σύνδεση διδασκαλίας περιεχόμενου και γλώσσας, ώστε να εκπληρώνονται με επάρκεια οι διδακτικοί στόχοι.
Οι στόχοι του μαθήματος αφορούν την ανάπτυξη των γλωσσικών, επικοινωνιακών και ακαδημαϊκών δεξιοτήτων που απαιτούνται για σπουδές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το μάθημα στοχεύει στην εξοικείωση των φοιτητών/τριών με έννοιες και ειδικό λεξιλόγιο, που σχετίζονται εν μέρει με το επιστημονικό τους πεδίο καθώς και στην παράλληλη καλλιέργεια ακαδημαϊκής γλώσσας τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο.
Ο σχεδιασμός του αναλυτικού προγράμματος στοχεύει μέσα και από την επεξεργασία του περιεχομένου των αυθεντικών/πολυτροπικών κειμένων στην καλλιέργεια των ακαδημαϊκών και των γλωσσικών δεξιοτήτων των φοιτητών/-τριών.
Η θεματολογία άπτεται των ενδιαφερόντων τους καθώς και του επιστημονικού τους πεδίου καθώς και θεμάτων επικαιρότητας ή σύγχρονου προβληματισμού . Ως προς την διδακτική μεθοδολογία προκρίνεται η σύνδεση διδασκαλίας περιεχόμενου και γλώσσας, ώστε να εκπληρώνονται με επάρκεια οι διδακτικοί στόχοι.