ΜΑΘΗΜΑ 2: ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΠΕ
| ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΆ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Διαβάστε απο τη σελίδα 14 μέχρι τη σελίδα 24. Πώς συγκρίνετε αυτός ο τρόπος παρουσίασης της θεωρίας που στηρίζει το σχεδιασμό περιβαλλόντων μάθησης με ΤΠΕ, με άλλους τρόπους παρουσίασης της σχετικής θεωρίας; |
||
| Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικό Λογισμικό | ||
| Σύγχρονες θεωρίες μάθησης | ||
ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ | ||
| Ένταξη θεωριών κινητοποίησης σε περιβάλλοντα διερευνητικής μάθησης | ||
| Στήριξη της μάθησης με τεχνήματα/εργαλεία. Κοινωνικοπολιτισμική προσέγγιση | ||
| Αξιολόγηση μοντέλου σχεδίασης που λογαριάζει παραγοντες κινητοποιησης (ARCS) | ||
| Ένα πρακτικό μοντέλο της ποιότητας γνωσιακής εμπλοκής των μαθητών | ||
| Η παρουσια της θεωριας στην Εκπαιδευτική Έρευνα | ||
| Πώς να διαβάζετε άρθρα περιοδικών | ||
ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΛΙΚΟ | ||
| ICT Definitions-of-learning-types.pdf | ||
| Jonassen ICT implementation matrix | ||
| Βιντεο μαθηματα για συγχρονες θεωριες μαθησης (με ΤΠΕ συχνα) | ||
| Βιβλιογραφια μαθημα_θεωριες μαθησης και κινητοποιησης ΤΠΕ.docx | ||
| Μαθημα2 _2022.ppt | ||