Διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης
Ενότητες
Η e-me ειναι αυτη τη στιγμη μια απο τις ναυαρχιδες της "καινοτομιας μεσω ΤΠΕ" στα σχολεια μας
ΕΚ_Μαθημα 4_ Κινητοποίηση | ||
Αξιολογηση με βαση το ARCS | ||
Τι μπορουν να κερδισουν οι μαθητες μου απο το wiki Λογαριάστε τα δυο μοντέλα: ICAP και ARCS (Κρατειστε τις απαντήσεις σας και στο σημειωματάριό σας, ώστε να κανετε αναφορά σε αυτες) |
||
Παρουσιαση για την e-me | ||
Ενημέρωση για τα νεα μεσα μέσω συμμετοχής σε έρευνα Η σημερινή κουλτούρα χαρακτηρίζεται από μια ιδιαίτερη οπτική γλώσσα. Μερικά αντιπροσωπευτικά παραδείγματα μηνυμάτων μπορείτε να βρείτε εδώ: https://drive.google.com/drive/folders/1FWENVBKyoPox7UX7Deq3eeUKfy2OrhcS?usp=share_link (ενδεχομένως να χρειαστεί να τα μεταφορτώσετε στο σύστημα σας για να μπορέσετε να κάνετε αναπαραγωγή) Η συγκεκριμένη σειρά βιντεοδιαλέξεων εξετάζει μια σειρά από σημαντικά ερωτήματα όπως: Τι είναι τα μέσα σήμερα; Τι είναι τα παλιά μέσα; Τι είναι τα νέα μέσα; Τι είναι τα ψηφιακά μέσα; Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας οπτικής γλώσσας που κυριαρχεί στη σύγχρονη κουλτούρα; |
||
Προετοιμασία για την επόμενη εβδομάδα 7->8 (μετα το Πάσχα) Δημιουργουμε δυο αρχικές ιδεες για τα χαρακτηριστικά του σεναρίου μας και τις στέλνουμε στον παρακάτω συνδεσμο μέχρι την Παρασκευη 10 Μαίου https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSftRCMCP8A6utYIuQY0ujJv2A1k-llqLlLi2pPpi3-FVJNuPA/viewform?usp=sf_link
| ||
Δυο προτασεις για πιθανα σεναρια με το wiki Θελουμε να γραψετε δυο αρχικές προτασεις. Θα πρεπει να προσδιορισετε τους μαθησιακους σας στοχους και το πώς θα παρουσιασετε την ολη δραση στους μαθητες και τις μαθήτριές σας (αυτη ειναι η "ιστορια", το αμπαλάζ, ο τρόπος με τον οποιο "πουλατε" την ολη δραση στους μαθητές και τις μαθητριές σας) |
||
Το μοτίβο της τελικής εργασίας Εξι με οκτώ διδακτικές ωρες ειναι ενας μεσος ορος για τη διαρκεια της δρασης την οποια σχεδιάζετε |