WIKI2: Δουλευοντας με το WIKΙ

Εδω η ταξη χωρίζεται στα δυο και δουλεύουμε στη δημιουργια δυο wiki. 

TMHMATA ΚΟΛΛΙΑ

Σε καθε τμημα:

Χωριζόμαστε σε 2 μεγάλες ομαδες.

  • Η μια , ξεκινώντας απο τον πνευμοθώρακα, θα ασχοληθεί με το πώς μπορούμε να αναπαραστήσουμε το πώς αναπνέουμε. Ξεκιναμε με τη σχετικη σελίδα του σχολικου βιβλιου και χρησιμοποιόντας υλικά που θα ειναι διαθέσιμα αναπαριστούμε τους πνεύμονες.  Χρησιμοποιούμε φωτογραφίες ή βίντεο απο τις αναπαραστάσεις μας για να εξηγήσουμε τελικά μέσα στο wiki το πώς αναπνέουμε.  Ομως για να έχουμε εσωτερική άμιλλα θα χωρίσουμε την ομάδα σε τρείς υποομάδες που θα δουλευουν ξεχωριστά. Ειναι σημαντικο για την καθε υποομάδα να κανει καλο καταμερισμό στη δουλειά της.
  • Η άλλη θα ασχοληθει με το τι λογής Δημοκρατία αξίζει σήμερα. Κάποιοι/ες λένε οτι οι Δημοκρατίες ελέγχονται πλεον απο ειδικούς. Άλλες/οι φοβούνται τον κίνδυνο του λαικισμού.  Θα δώσουμε τη μορφη του debate. Η αρχική μου σκέψη ειναι μια υποομάδα να επιχειρηματολογησει εναντια στον "λαικισμό" και η άλλη ενάντια στον "ελιτισμο".  Θα το συζητησουμε ομως. Ειναι σημαντικο για την καθε υποομάδα να κανει καλο καταμερισμο στη δουλειά της.

 

ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ WIKI (ΚΟΛΛΙΑΣ)
  Τμημα Παρασκευής, Ομαδα 1 (Πνευμοθωρακας)
  Τμήμα Παρασκευής. Ομάδα 2: Τι Δημοκρατία σήμερα;
  Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 1: Πνευμοθώρακας
  Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 2. Τι Δημοκρατία σήμερα;
  Τμημα Τρίτης : Thinkability
Παρουσιαση_ Κινητοποίηση
Τι μπορουν να κερδισουν οι μαθητες μου απο το wiki
Αξιολογηση με βαση το ARCS
Το μοτίβο της τελικής εργασίας

ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ6->7

Καθενας/μια ατομικά βλεπει την παρουσίαση για την e-me 

https://ed.ted.com/on/GSL8G3x3

και συμπληρώνει τις αντιστοιχες ερωτησεις.ΠΡΟΣΟΧΗ: θα πρεπει να παρακολουθήσετε τόσο το βίντεο στο Warch οσο και το υλικο στο Dig Deeper

Αυτη τη φορα ΔΕΝ θα κανετε την δικη σας παρουσιαση ΑΛΛΑ θα πρεπει να εχετε κανει τον προσωπικο σας λογαριασμο (ως δασκολοι/ες) στο e-me για ολους: 4all.e-me.edu.gr

Μπορειτε επισης να δειτε καποια παραδειγματα (πρεπει να εχετε λογαριασμο για να μπορειτε να τα δειτε):

Θέμα

Ηλεκτρονικη Διευθυνση

Το ηλιακό σύστημα

https://4all.e-me.edu.gr/groups/solarsystem

Γεωγραφία

https://4all.e-me.edu.gr/groups/1dimalik

 

Παιχνίδια με τις Φ. Επιστήμες

https://4all.e-me.edu.gr/groups/ekfechan-fysika

 

Παράδειγμα επικοινωνίας μαθητών ομάδων σε μάθημα ρομποτικής

https://4all.e-me.edu.gr/groups/er4stem-kaisariani

Ιστορία

https://4all.e-me.edu.gr/groups/History-3rd-class

Μαθηματικά Στ, ισοδύναμα κλάσματα

https://4all.e-me.edu.gr/groups/maths-st2-100442022

 

Δεν υπαρχει άλλη εργασία ώστε να δουλεψετε τη Μικρή Εργασία

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ WIKI ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
  ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ
  ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΑΡΚΟ