Διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης
Ενότητες
Το μοτίβο της τελικής εργασίας Εξι με οκτώ διδακτικές ωρες ειναι ενας μεσος ορος για τη διαρκεια της δρασης την οποια σχεδιάζετε | ||
Αν οχι πληροφοριες και διαδικασιες τοτε τι; (μάθηση) | ||
2023_οι απαντησεις σας για το τι μπορουν να κερδίσουν οι μαθητές/τριες απο τις διαφορετικές λειτουργιες ενος wiki | ||
2023_οι αρχικές προτασεις σας | ||
Συνηθισμένα σφάλματα στη σχεδίαση δικτυακων τοπων Μέχρι στιγμής έχουμε δει κάποια "εργαλεία" που μπορουν να στηρίξουν τη δουλειά μας (ICAP, ARCS). Με βάση το βίντεο και την μέχρι τώρα εμπειρία σας απο πολυσέλιδους δικτυακούς τόπους δημιουργήστε ενα google αρχειο με το δικό σας εργαλείο για τον έλεγχο ευχριστίας του τόπου σας |
||
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Πώς χρησιμοποιουμε το εργαλείο για τον τύπο αδειας πνευματικών δικαιωμάτων που θέλουμε Εργαλείο για να δώσετε την άδεια που θέλετε σχετικά με το έργο σας Εργαλειο για να αξιολογησετε τη δυσκολια των κειμένων στο Wiki σας Ελευθερα λογισμικά που τρέχουν στο διαδικτυο-για ποικιλες χρησεις | ||
Συνεδριο για πολυτροπικά κειμενα Δυο σημαντικά θέματα στα wiki ειναι η πολυτροπικότητα των κειμένων και η αποτύπωση εντάσεων απο τον καθημερινό κόσμο. Αυτος ο πορος αναφέρεται στο πρώτο απο τα δυο. | ||
Μαθημα _ Κινητοποίηση | ||
Αξιολογηση με βαση το ARCS Αξιολογήστε μια παλαιά πρόταση (αυτη που είχατε αξιολογήσει με το ICAP) χρησιμοποιόντας το μοντέλο ARCS
Στο τελος κρατήστε τις σημειώσεις που θέλετε |
||
(Τμηματα Κολλια) Δύο προτάσεις για μαθησιακους στοχους και "ιστορία" με το wiki | ||
(Τμήματα Κόλλια) Τι θα μπορούσαν να κερδίσουν μαθησιακά οι μαθητές/τριες μου απο το wiki Θα το συζητήσουμε πρώτα. Μπορείτε να κρατάτε σημειώσεις
Ευκαιρία να θυμηθείτε και οσα ειχατε πει παλιότερα για το τι σημαίνει για εσάς μάθηση με υψηλή ποιοτητα στο Δημοτικο |
||
Παραδειγμα που δινει ιδεες για τελικη εργασια σε γλωσσα | ||
ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΟΤΗΤΑ |