Διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης
Ενότητες
Χρήση διαδικτυκών λογισμικών σε μικρές τάξεις του Δημοτικου Παρουσιαση απο το συνεδριο της ΕΤΠΕ (Μαιος 2021) Πράσινη Εκπαίδευση για ένα Βιώσιμο μέλλον 1/2 ωρα περιπου ειναι το κομματι που μας ενδιαφέρει. Καποια λογισμικά που εμφανιζονται: α) quizizz (δημιουργια και διαχείρηση , οπως το Kahoot) Επιπλέον το παρακατω βιντεο συγκρινει το quizizz με το kahoot. https://www.youtube.com/watch?v=WhLW9kXQbAw Απο το Mr Cook's Corner https://www.youtube.com/channel/UCk-cQupz6FEZ76durTWVeIA β) https://answergarden.ch/ ( Συννεφολεξο) Ενα συντομο βιντεο (2 λεπτα) που το παρουσιάζει https://www.youtube.com/watch?v=YgMGKV6ZbSg γ) Δημιουργος βιβλιων https://bookcreator.com/ και ενα βιντεο με οδηγιες στα ελληνικά για τη χρηση του https://www.youtube.com/watch?v=7NkuIgfZfGg
|
||
Blogs Παραδειγμα blog σχολειου 1 Παραδειγμα blog σχολειου 2 blog για μια κοινοτητα πρακτικής Παραδειγμα blog απο συμφοιτητές σας Πως να χρησιμοποιησω το blog με τους μαθητες Πώς να χρησιμοποιησουμε blogs στα σχολεια 2 Πώς να χρησιμοποιήσουμε τα blog αποτελεσματικά 3 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-NSmBI-x_sTgay8pNw_vEo-aoXciK1uNILou_n7Fqg1IbEQ/viewform?usp=sf_link Παλιο1 : διευθυνσεις ιστολογιων Παλιο 2: διευθυνσεις ιστολογιων Παλιο 3: διευθυνσεις ιστολογιων Κατευθύνσεις για τη χρήση του blog στην εκπαίδευση (Τμήματα Ραγάζου) | ||
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-NSmBI-x_sTgay8pNw_vEo-aoXciK1uNILou_n7Fqg1IbEQ/viewform?usp=sf_link Πρωτα, στην τριτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια (blogs) διαβάστε την ανάλυση ιστολογίου (σελ 181) και στη συνέχεια πηγαίνετε στο Συμπεράσματα – Εισηγήσεις Μετα διαβάστε την πρώτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια στην ταξη και στο τελος
|
||
Edmodo | ||
20 τροποι για χρηση του Edmodo | ||
Κατευθυνσεις για τη χρηση του Edmodo | ||
ΤΟ EDMODO ΚΛΕΙΝΕΙ | ||
Αναπνευστικο συστημα | ||
1. Σκεφτειτε μια χωρα που ξέρετε πολυ καλα. Δημιουργηστε ενα ερωτηματολογιο με google forms για τη χώρα αυτη (για να απαντηθει απο άλλους). Αλλαζουμε τα ερωτηματολογια Μια ομαδα θα δημιουργήσει τόπο για να ανεβουν τα ερωτηματολογια και θα τον ανεβασει στο edmodo Απανταμε ερωτηματολογια και βλεπουμε απαντησεις που εδωσαν στο δικο μας 2. Πηγαίνετε στον τόπο https://www.kathimerini.gr/1051060/article/epikairothta/politikh/ar8ro-si-tzinpingk-sthn-k-ei8e-h-sofia-twn-arxaiwn-politismwn-na-fwtisei-to-mellon Αλλες ομαδες δημιουργουν google doc στο οποιο θα ανέβουν οι απαντησεις μας στα εξης ερωτηματα: α.Ποια ειναι η εικόνα της Ελλάδας που προκυπτει απο το κειμενο; Αισθανεστε να λείπει κατι; β. Ποιες ειναι οι προσδοκιες της Κίνας απο την Ελλάδα; Σας ικανοποιουν ή θα θέλατε κατι αλλο; γ. Τι άγνωστα σημεία έχουμε απο το κειμενο; (συμπληρωνουμε με πληροφοριες που βρίσκουμε απο το διαδικτυο) 3. Ψαχνουμε τα σχεδια google και το google jamboard. Εχουν να μας προσφερουν κατι για την τάξη; 4. Εναλλακτικά στο https://www.aljazeera.com/programmes/upfront/2019/11/polish-mp-multiculturalism-191108202121337.html ακουστε την συζητηση Σε ενα κειμενο google doc ανεβαστε τα επιχειρήματα του δημοσιογραφου που κατα τη γνωμη σας ηταν ισχυροτερα και τα επιχειρηματα του βουλευτη που βρίσκετε ισχυροτερα | ||
Τριτη: Πολωνια Μεταναστευτικο | ||
Τριτη: Ελλαδα Κινα |