ΜΑΘΗΜΑ 2: ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΠΕ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΆ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Διαβάστε απο τη σελίδα 14 μέχρι τη σελίδα 24. Πώς συγκρίνετε αυτός ο τρόπος παρουσίασης της θεωρίας που στηρίζει το σχεδιασμό περιβαλλόντων μάθησης με ΤΠΕ, με άλλους τρόπους παρουσίασης της σχετικής θεωρίας; |
||
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικό Λογισμικό | ||
Σύγχρονες θεωρίες μάθησης | ||
ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ | ||
Ένταξη θεωριών κινητοποίησης σε περιβάλλοντα διερευνητικής μάθησης | ||
Στήριξη της μάθησης με τεχνήματα/εργαλεία. Κοινωνικοπολιτισμική προσέγγιση | ||
Αξιολόγηση μοντέλου σχεδίασης που λογαριάζει παραγοντες κινητοποιησης (ARCS) | ||
Ένα πρακτικό μοντέλο της ποιότητας γνωσιακής εμπλοκής των μαθητών | ||
Η παρουσια της θεωριας στην Εκπαιδευτική Έρευνα | ||
Πώς να διαβάζετε άρθρα περιοδικών | ||
ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΛΙΚΟ | ||
ICT Definitions-of-learning-types.pdf | ||
Jonassen ICT implementation matrix | ||
Βιντεο μαθηματα για συγχρονες θεωριες μαθησης (με ΤΠΕ συχνα) | ||
Βιβλιογραφια μαθημα_θεωριες μαθησης και κινητοποιησης ΤΠΕ.docx | ||
Μαθημα2 _2022.ppt |