|  
                        ΕΝΟΤΗΤΑ 1 | 
|---|
| Παραδοξα του ηλεκτρισμού   | 
Τι σημαίνουν για εμένα οι Φυσικές Επιστήμες  
 Μια ανθρώπινη, συναισθηματική αντίδραση ...  | Τζουμεικερς εργαλεια   | 1ο Μαθημα Εισαγωγη   | 1ο Μαθημα Υποστηριξη_1   | 1ο Μαθημα Υποστηριξη_2   | 1ο Μαθημα Σχεδιασμός και Συνοψη   | |  
                        ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ | 
|---|
| Σημειώσεις με την μέθοδο Cornell   | 
Σημειώσεις με την μέθοδο Cornell 2   | Πράξεις με δυνάμεις του 10   | Δυνάμεις του 10   | Λυση απλων εξισώσεων   | Αξιολογηση του Μαθηματος Βασικές Εννοιες ΦΕ   | Λυσεις θεματων Ιανουαριου 2020   | Κοινωνικοπολιτισμικο   | Ερωτήσεις γνωριμίας   | Εισαγωγη, Βιβλιο Α Λυκειου, Φυσικη  
 Εδω θα βρειτε τα περισσοτερα απο οσα χρειάζονται για την εισαγωγη  | Θα βρειτε τις ιδιοτητες των δυναμεων και εδω  
 Ενοτητα 2.1 , βιβλιο Αλγεβρας Α Λυκειου  | Ερωτηματολόγιο για το πώς επεξεργάζεστε καταστάσεις στον κοσμο (φυσικο και κοινωνικό)   | Εθνικος Θησαυρος Ελληνικής Γλώσσας   | Αναλυση λέξεων που ειναι σημαντικες  
 Ειδικη υπηρεσια στον Εθνικο Θησαυρο Ελληνικής Γλώσσας  | Μαθημα στο Mathesis με πειραματα Φυσικης (στοχευμενο για παιδια δημοτικου)  
 Πειράματα με τον Αέρα, Πειράματα με το Νερό, Πειράματα με το Φως και Πειράματα με τον Ηλεκτρισμό. Η τελευταία εβδομάδα του μαθήματος επιφυλάσσει μια σειρά πειραμάτων-έκπληξη με την βραβευμένη από την Καναδική Ένωση Φυσικών για τη διδασκαλία της στη Μέση Εκπαίδευση  | Ρουτινες σκέψης που μπορούμε να χρησιμοποιουμε και εμεις και οι μαθητές μας   | Φωτοδενδρο   | Διαδραστικές Προσομοιώσεις για Φυσικές Επιστήμες και Μαθηματικά (phet)   | khan academy  
  Δωρεάν παγκοσμίου επιπέδου εκπαίδευση για οποιονδήποτε, οπουδήποτε.  | Ενα καναλι επιστημης Veritasium  
 Ειναι πολυ γνωστο αλλα μπορειτε να βρειτε και άλλα. Και ελληνικά  | Fame Lab   | Μικρές ακολουθίες για βαθύτερη σκέψη (thinking routines)   | |  ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Δευτερο μάθημα | 
|---|
|  
                        ΟΠΤΙΚΗ | 
|---|
| Πως βλέπουμε   | 
Εξηγηση για το ουρανιο τοξο (στα Γαλλικα)   | Εργαστηριο γεωμετρικής οπτικής με φακους   | Πώς λειτουργει η προοπτική   | Βορειο Σελας   | Μαθημα Οπτικής Μέρος 1   | Μάθημα Οπτικής Μέρος 2   | Μάθημα Οπτικής Μέρος 3   | Μάθημα Οπτικής Μέρος 4   | Μάθημα Οπτικής Μέρος 5  
 Οψεις του πώς βλέπουμε (θεωρια)  | Μάθημα Οπτικής Μέρος 6   | Μάθημα Οπτικής Μέρος 7  
 Εξηγηση του καθρέφτη  | Μάθημα Οπτικής Μέρος 8  
 Ασκησεις με κλιμακες: Πολυκατοικια και Γη Σεληνη  | Μάθημα Οπτικής Μέρος 9_σύνοψη_ σχεδιασμός   | 2o Μάθημα Οπτικής_1   | 2ο Μαθημα Οπτικής_2  
 Το μοντέλο των ακτίνων χρησιμοποιείται για να ερμηνευσουμε τη δημιουργία ειδώλου στον αμφιβλήστρεοειδή  | 2ο Μάθημα Οπτικής_3  
 Γιατι ειναι γκριζα η ομιχλη;  | 2ο Μάθημα Οπτικής_4   | 2ο Μάθημα Οπτικής_5   | 2ο Μάθημα Οπτικής_6   | 2ο Μάθημα Οπτικής_7  
 Ασκηση με κλιμακες: Μικρα οντα  | 2ο Μάθημα Οπτικής_8  
 Συνδεση του μαθηματος των ΒΕΦΕ με θεωριες μαθησης και διδακτικές προσεγγισεις (κομματι της Φυσικης)  | Βροχη και οπτικη BTS   | Μια πολυ ωραια παρουσιαση της συγχρονης κατανοησης για το χρωμα   | Λογισμικο οπτικής (ακτίνες)   | τι ειναι το φως (καπως θεωρητικο)   | Περιεργα παιγνιδια με σκιες  
 One minute physics  | Αρχικα αποτελεσματα οπτικης   | |  
                        ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ | 
|---|
| Προσομοίωση_αγωγη θερμότητας   | 
Ακτινοβολια απο τον Ήλιο   | Μικροσκοπικό_ μακροσκοπικο   | 1. Θερμική ακτινοβολία   | Θερμική ακτινοβολία στην πράξη   | 3. Δροσερο σπιτι 1   | 4. Δροσερο σπίτι_2   | Ενεργεια που ακτινοβολείται απο το σώμα μας   | Ενεργειακό πιστοποιητικό   | Λογισμικο για την ενεργειακή απόδοση ενος κτηρίου   | Θερμοτητα μεταδοση με ρευμα (οχι ηλεκτρικο ρευμα!)   | Χρησιμοποιηση γνωσεων Φυσικης τον χειμωνα   | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_1   | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_2   | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_3   | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_4   | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_5   | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_6  
 Ασκησεις με τον τυπο Q= m * c* (θ2-θ1)  | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_7   | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_8  
 Ασκηση κλιμακων: η φολιδα της Γης στην οποια ζουμε  | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_9   | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_1  
 Το μοντέλο των ακτίνων και ο τυπος με τη θερμοχωρητικότητα μας βοηθουν να καταλάβουμε την εναλλαγη των εποχων  | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_2   | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_3   | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_4   | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_5  
 Τι επιρεάζει την αισθηση του ζεστου και του κρυου που εχουμε οταν πιανουμε κατι;  | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_6  
 Ασκησεις κλιμακων με μικρά και μεγάλα αντικειμενα  | 5ο Μαθημα (2ο Θερμότητας) Εξηγησεις_Δωρο  
 Τι επιρεάζει την αισθηση του ζεστου και του κρυου που εχουμε οταν πιανουμε κατι; (προσεγγιση με επιχειρηματα)  | Αντλιες θερμοτητας   | Θετικά και αρνητικά σημεία απο τη χρήση αντλιών θερμότητας   | Προσομοίωση από το phet για να βελτιώσετε την κατανόησή σας για το Q= c* m* (θ2-θ1)   | Πως λειτουργει μια θερμικη αντλια   | In Praise of Heat Pumps  
 Κοινωνικο-επιστημονικο  | Ιουλιος 2023, Εξαιρετικές θερμοκρασιες ανα τον κοσμο   | Εντροπια   | Πυρετος   | Φως και Θερμοτητα   | καταλαβαινω τι ρουχο χρειαζομαι   | |  
                        ΦΑΙΝΌΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΊΟΥ | 
|---|
| Φαινομενο Θερμοκηπιου σε τραγουδι   | 
Μια παρουσίαση για το φαινομενο του Θερμοκηπίου   | Προσομοιωση_Φαινομενο του Θερμοκηπίου   | Περιοδικο συστημα στοιχειων   | κοσμοι φτιαγμένοι απο μικρά κομματια   | O Carl Sagan μιλαει για το φαινομενο του Θερμοκηπιου 1985  
 40 χρονια πριν  | |  
                        ΜΗΧΑΝΙΚΗ: Καθε μερος εχει τη δικη του κινηση | 
|---|
| Τι συμβαίνει με το νερό;   | 
Καποιοι ομως ειναι αρκετα επινοητικοί για το δικο τους καλο και των άλλων   | Και αν αντι για νερο ειναι κατι αλλο (πχ ενα μερος απο το σωμα μας);   | Και αν ειναι ολοκληρα τα σώματά μας;   | Εξηγηση γραφικης παραστασης αποστασης χρονου   | Και αν πεσουμε απο το διαστημικο σταθμό;   | Το σκουλήκι που τρέχει  
 Με τι ταχυτητα τρεχει αυτο το σκουληκι;  | |  ΜΗΧΑΝΙΚΗ 2 | 
|---|
|  ΜΟΡΙΑ ΝΕΡΟΥ | 
|---|
|  ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΥΚΝΩΣΗ | 
|---|
|  ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ | 
|---|
|  pH | 
|---|
|  
                        ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ | 
|---|
| Διερευνησεις με animations στο διαδίκτυο   | 
Ψαχνουμε τους σεισμους   | Μαθαινουμε στη χημεία   | Αφηγησεις, θεατρο, επιστημη   | |  ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΘΕΩΡΙΑΣ | 
|---|
|  ΚΡΥΦΟ | 
|---|
|  ΒΙΟΛΟΓΙΑ | 
|---|
|  
                        ΕΚΛΑΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΗΣ | 
|---|
| Παρουσιαση των συνεπειων του σεισμου στη Λισαβώνα (1755)   | 
Ζητηματα εμπιστοσυνης στις επιστημες 1   | Ποσο να στηριχθουμε στις επιστημες;   | τι μπορούμε να περιμενουμε απο τις επιστημες   | Reproducibility in science   | |  
                        ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ | 
|---|
| wiki με διαλεξεις εποχης κορονοιου και υλικο   | 
|  ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 
|---|
|  
                        ΓΕΝΙΚΑ | 
|---|
| Μια παρουσιαση της ζωης της Μαριας Κιουρι   | 
Agroecology- γενικο   | «Η έρημος της Θεσσαλίας»   | Παιζοντας τον αλχημιστή  
 Με θεωρια αλλης εποχης  | Ατλας περιβαλλοντικης δικαιοσυνης   | Γιατξ δεν εχουμε έκλειψη Ηλιου καθε μηνα;   | Ενας ιδαιτερος τροπος να παρουσιασει κανεις την εντροπια   | αντιπερισταση  
 Με χρηση σε διαφορα φαινομενα  | Τεχνολογια και Επιστήμη στην Γερμανια   | Η Φυσικη πεθαινει;   | |  ΥΛΙΚΑ | 
|---|