ΕΝΟΤΗΤΑ 1 |
---|
Παραδοξα του ηλεκτρισμού |
Τι σημαίνουν για εμένα οι Φυσικές Επιστήμες
Μια ανθρώπινη, συναισθηματική αντίδραση ... |
Τζουμεικερς εργαλεια |
1ο Μαθημα Εισαγωγη |
1ο Μαθημα Υποστηριξη_1 |
1ο Μαθημα Υποστηριξη_2 |
1ο Μαθημα Σχεδιασμός και Συνοψη |
ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
---|
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Δευτερο μάθημα |
---|
Καποια στοιχεια για μενα |
Κλιμακες, google earth |
Με ενα μπαλονι παμε ψηλά |
Οταν πεταω απο ψηλα |
How fragile we are |
απο τον διεθνή διαστημικό σταθμό |
Kepler Somnium απο τον Carl Sagen |
Μια αποψη: η ζωη φτιαγμένη απο αφηγήσεις |
Μια διάλεξη για τη Γη, για αλλους τροπους να αντιλαμβανομαστε τη Γη |
Ακτινες |
ΟΠΤΙΚΗ |
---|
Πως βλέπουμε |
Εξηγηση για το ουρανιο τοξο (στα Γαλλικα) |
Εργαστηριο γεωμετρικής οπτικής με φακους |
Πώς λειτουργει η προοπτική |
Βορειο Σελας |
Μαθημα Οπτικής Μέρος 1 |
Μάθημα Οπτικής Μέρος 2 |
Μάθημα Οπτικής Μέρος 3 |
Μάθημα Οπτικής Μέρος 4 |
Μάθημα Οπτικής Μέρος 5
Οψεις του πώς βλέπουμε (θεωρια) |
Μάθημα Οπτικής Μέρος 6 |
Μάθημα Οπτικής Μέρος 7
Εξηγηση του καθρέφτη |
Μάθημα Οπτικής Μέρος 8
Ασκησεις με κλιμακες: Πολυκατοικια και Γη Σεληνη |
Μάθημα Οπτικής Μέρος 9_σύνοψη_ σχεδιασμός |
2o Μάθημα Οπτικής_1 |
2ο Μαθημα Οπτικής_2
Το μοντέλο των ακτίνων χρησιμοποιείται για να ερμηνευσουμε τη δημιουργία ειδώλου στον αμφιβλήστρεοειδή |
2ο Μάθημα Οπτικής_3
Γιατι ειναι γκριζα η ομιχλη; |
2ο Μάθημα Οπτικής_4 |
2ο Μάθημα Οπτικής_5 |
2ο Μάθημα Οπτικής_6 |
2ο Μάθημα Οπτικής_7
Ασκηση με κλιμακες: Μικρα οντα |
2ο Μάθημα Οπτικής_8
Συνδεση του μαθηματος των ΒΕΦΕ με θεωριες μαθησης και διδακτικές προσεγγισεις (κομματι της Φυσικης) |
Βροχη και οπτικη BTS |
Μια πολυ ωραια παρουσιαση της συγχρονης κατανοησης για το χρωμα |
Λογισμικο οπτικής (ακτίνες) |
τι ειναι το φως (καπως θεωρητικο) |
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ |
---|
ΦΑΙΝΌΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΊΟΥ |
---|
Φαινομενο Θερμοκηπιου σε τραγουδι |
Μια παρουσίαση για το φαινομενο του Θερμοκηπίου |
Προσομοιωση_Φαινομενο του Θερμοκηπίου |
Περιοδικο συστημα στοιχειων |
κοσμοι φτιαγμένοι απο μικρά κομματια |
O Carl Sagan μιλαει για το φαινομενο του Θερμοκηπιου 1985
40 χρονια πριν |
ΜΗΧΑΝΙΚΗ: Καθε μερος εχει τη δικη του κινηση |
---|
ΜΗΧΑΝΙΚΗ 2 |
---|
ΜΟΡΙΑ ΝΕΡΟΥ |
---|
Ενας τροπος να σκεφτουμε το νερο: σταγονα στον αερα |
Ενας αλλος τροπος να φαντασθουμε το νερο, μοριακη δυναμικη |
Νερο: απο το λιωσιμο του πάγου μέχρι την εξάτμιση |
νερο, ο παγος λιώνει |
νερο: απο το νερο στον πάγο |
απο το αεριο στη σταγονα
Βασισμενο σε βραβευμένο άρθρο του 2014 |
Νερο: ισορροπια στην επιφάνειά του |
ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΥΚΝΩΣΗ |
---|
Ενα φαινομενο ζηταει εξηγηση |
Υγρασια στα παραθυρα |
Βρασμος 2 |
Βρασμος 1 |
Ζητηματα πιεσης νερου (και στο τελος βρασμος σε χαμηλη πιεση) |
Βιντεο ομιχλη στο μπουκαλι_Χαρικλεια Βαρσαμη |
Βιντεο ομιχλη στο μπουκαλι και ερμηνεια_Χαρικλεια Βαρσαμη |
"φωτογραφιες" μοριων νερου |
Εντονη εξάτμιση- δυνατες καταιγιδες (Ζερεφος στο Cnn) |
Τρόποι να δροσιστουμε στη ζεστη |
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ |
---|
pH |
---|
Αλκαλικη δραση |
Βιολογικες επιπτώσεις του pH |
Yummy Physics |
Πως να φαντασθουμε τα ατομα 1 |
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ |
---|
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΘΕΩΡΙΑΣ |
---|
Πολυ ενδιαφερουσες πηγες για διδακτική ΦΕ |
ΚΡΥΦΟ |
---|
ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
---|
ΕΚΛΑΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΗΣ |
---|
Παρουσιαση των συνεπειων του σεισμου στη Λισαβώνα (1755) |
Ζητηματα εμπιστοσυνης στις επιστημες 1 |
Ποσο να στηριχθουμε στις επιστημες; |
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ |
---|
wiki με διαλεξεις εποχης κορονοιου και υλικο |
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ |
---|
ΓΕΝΙΚΑ |
---|
ΥΛΙΚΑ |
---|
Πώς να φαντασθουμε τα ατομα 2 |
Αρχαιοι τερμίτες- Τερμίτες και ανθρακας
By dragging sticks and twigs underground, the termites add fresh stores of organic carbon to the ground at depths greater than one metre (three feet). This deep storage of organic carbon, explains Clarke, “reduces the likelihood of the carbon being released back into the atmosphere and means that the mound acts as a long-term carbon sink”. The continual harvesting of plant matter also increases the fertility status of these mounds. Hence the halos of spring flowers.
But the termites’ powers of sequestration don’t end there. The biological breakdown of termite excrement (known as frass) triggers a cascade of biological reactions, which results in the formation of calcium carbonate – the material limestone is made of. This calcium carbonate is a very stable form of carbon that is locked in the soil for thousands of years. Some of this carbon leaches into groundwater where it may remain for centuries.
“This is the kind of long-term carbon storage [14.6 metric tonnes] method that carbon storage companies are trying to replicate,” says Clarke. “But the termites have been doing it for thousands of years. |