ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Σύνδεσμοι
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 |
Παραδοξα του ηλεκτρισμού | Τι σημαίνουν για εμένα οι Φυσικές Επιστήμες Μια ανθρώπινη, συναισθηματική αντίδραση ... | Τζουμεικερς εργαλεια | 1ο Μαθημα Εισαγωγη | 1ο Μαθημα Υποστηριξη_1 | 1ο Μαθημα Υποστηριξη_2 | 1ο Μαθημα Σχεδιασμός και Συνοψη |
ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Δευτερο μάθημα |
ΟΠΤΙΚΗ |
Πως βλέπουμε | Εξηγηση για το ουρανιο τοξο (στα Γαλλικα) | Εργαστηριο γεωμετρικής οπτικής με φακους | Πώς λειτουργει η προοπτική | Βορειο Σελας | Μαθημα Οπτικής Μέρος 1 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 2 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 3 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 4 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 5 Οψεις του πώς βλέπουμε (θεωρια) | Μάθημα Οπτικής Μέρος 6 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 7 Εξηγηση του καθρέφτη | Μάθημα Οπτικής Μέρος 8 Ασκησεις με κλιμακες: Πολυκατοικια και Γη Σεληνη | Μάθημα Οπτικής Μέρος 9_σύνοψη_ σχεδιασμός | 2o Μάθημα Οπτικής_1 | 2ο Μαθημα Οπτικής_2 Το μοντέλο των ακτίνων χρησιμοποιείται για να ερμηνευσουμε τη δημιουργία ειδώλου στον αμφιβλήστρεοειδή | 2ο Μάθημα Οπτικής_3 Γιατι ειναι γκριζα η ομιχλη; | 2ο Μάθημα Οπτικής_4 | 2ο Μάθημα Οπτικής_5 | 2ο Μάθημα Οπτικής_6 | 2ο Μάθημα Οπτικής_7 Ασκηση με κλιμακες: Μικρα οντα | 2ο Μάθημα Οπτικής_8 Συνδεση του μαθηματος των ΒΕΦΕ με θεωριες μαθησης και διδακτικές προσεγγισεις (κομματι της Φυσικης) | Βροχη και οπτικη BTS | Μια πολυ ωραια παρουσιαση της συγχρονης κατανοησης για το χρωμα | Λογισμικο οπτικής (ακτίνες) | τι ειναι το φως (καπως θεωρητικο) |
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ |
ΦΑΙΝΌΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΊΟΥ |
ΜΗΧΑΝΙΚΗ: Καθε μερος εχει τη δικη του κινηση |
Τι συμβαίνει με το νερό; | Καποιοι ομως ειναι αρκετα επινοητικοί για το δικο τους καλο και των άλλων | Και αν αντι για νερο ειναι κατι αλλο (πχ ενα μερος απο το σωμα μας); | Και αν ειναι ολοκληρα τα σώματά μας; | Εξηγηση γραφικης παραστασης αποστασης χρονου | Και αν πεσουμε απο το διαστημικο σταθμό; | Το σκουλήκι που τρέχει Με τι ταχυτητα τρεχει αυτο το σκουληκι; |
ΜΗΧΑΝΙΚΗ 2 |
ΜΟΡΙΑ ΝΕΡΟΥ |
ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΥΚΝΩΣΗ |
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ |
Στατικος ηλεκτρισμος με τον Τραβολτα | Στατικος ηλεκτρισμος με μπαλονια | Πειραματα με απλα κυκλώματα | Χημικοι δεσμοι | Ενα βατραχακι μαθαινει ηλεκτρισμο |
pH |
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ |
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΘΕΩΡΙΑΣ |
ΚΡΥΦΟ |
ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
ΕΚΛΑΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΗΣ |
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ |
REF-POL Activist who led ouster of Harvard president linked to ‘scientific racism’ journal Μπορει να διακρινει κανεις facts from values? Ειναι ποτε τελειως ξεχωρα; Μπορει μια επιστημη που αναγκαστικά δουλευει με υλικους πορους να μην ειναι μεικτη με ολες τις μαχες που αφορουν στους πορους αυτους;
| Geonengineering-an opinion | Οψεις της υλικοτητας της φυσης |
ΓΕΝΙΚΑ |
ΥΛΙΚΑ |
Πώς να φαντασθουμε τα ατομα 2 | Αρχαιοι τερμίτες- Τερμίτες και ανθρακας By dragging sticks and twigs underground, the termites add fresh stores of organic carbon to the ground at depths greater than one metre (three feet). This deep storage of organic carbon, explains Clarke, “reduces the likelihood of the carbon being released back into the atmosphere and means that the mound acts as a long-term carbon sink”. The continual harvesting of plant matter also increases the fertility status of these mounds. Hence the halos of spring flowers. But the termites’ powers of sequestration don’t end there. The biological breakdown of termite excrement (known as frass) triggers a cascade of biological reactions, which results in the formation of calcium carbonate – the material limestone is made of. This calcium carbonate is a very stable form of carbon that is locked in the soil for thousands of years. Some of this carbon leaches into groundwater where it may remain for centuries. “This is the kind of long-term carbon storage [14.6 metric tonnes] method that carbon storage companies are trying to replicate,” says Clarke. “But the termites have been doing it for thousands of years. |