ΕΝΟΤΗΤΑ 1 |
---|
Παραδοξα του ηλεκτρισμού |
Τι σημαίνουν για εμένα οι Φυσικές Επιστήμες
Μια ανθρώπινη, συναισθηματική αντίδραση ... | Τζουμεικερς εργαλεια | 1ο Μαθημα Εισαγωγη | 1ο Μαθημα Υποστηριξη_1 | 1ο Μαθημα Υποστηριξη_2 | 1ο Μαθημα Σχεδιασμός και Συνοψη | ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
---|
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Δευτερο μάθημα |
---|
ΟΠΤΙΚΗ |
---|
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ |
---|
ΦΑΙΝΌΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΊΟΥ |
---|
ΜΗΧΑΝΙΚΗ: Καθε μερος εχει τη δικη του κινηση |
---|
ΜΗΧΑΝΙΚΗ 2 |
---|
ΜΟΡΙΑ ΝΕΡΟΥ |
---|
Ενας τροπος να σκεφτουμε το νερο: σταγονα στον αερα |
Ενας αλλος τροπος να φαντασθουμε το νερο, μοριακη δυναμικη | Νερο: απο το λιωσιμο του πάγου μέχρι την εξάτμιση | νερο, ο παγος λιώνει | νερο: απο το νερο στον πάγο | απο το αεριο στη σταγονα
Βασισμενο σε βραβευμένο άρθρο του 2014 | Νερο: ισορροπια στην επιφάνειά του |
ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΥΚΝΩΣΗ |
---|
Ενα φαινομενο ζηταει εξηγηση |
Υγρασια στα παραθυρα | Βρασμος 2 | Βρασμος 1 | Ζητηματα πιεσης νερου (και στο τελος βρασμος σε χαμηλη πιεση) | Βιντεο ομιχλη στο μπουκαλι_Χαρικλεια Βαρσαμη | Βιντεο ομιχλη στο μπουκαλι και ερμηνεια_Χαρικλεια Βαρσαμη | "φωτογραφιες" μοριων νερου | Εντονη εξάτμιση- δυνατες καταιγιδες (Ζερεφος στο Cnn) | Τρόποι να δροσιστουμε στη ζεστη | ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ |
---|
pH |
---|
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ |
---|
Διερευνησεις με animations στο διαδίκτυο |
Ψαχνουμε τους σεισμους | Μαθαινουμε στη χημεία | Αφηγησεις, θεατρο, επιστημη | ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΘΕΩΡΙΑΣ |
---|
ΚΡΥΦΟ |
---|
Κλιματική αλλαγη - εκτακτα φαινομενα και αγορα |
Αλλες θεσεις για το που οφείλονταν οι καταστροφικές πυρκαγιές του 2019 | Κουλτουρα και εκτιμηση κλιματικης αλλαγης 3 | Κουλτουρα και εκτιμηση κλιματικης αλλαγης 1 | Κουλτουρα και εκτιμηση κλιματικης αλλαγης 2 | Βασικα βιβλια Φυσικής Καρλσρουη | Κεντρο για την αφηγηση στις ΦΕ | Η κεντρική σελίδα του Hans U Fuchs | Πώς αξιολογείτε αυτη την πρόταση για ενα Green New Deal? | Προτάσεις στην κατευθυνση ενος πλανητη που μπορει να θρέψει τους κατοικους του _2 | Προτάσεις στην κατευθυνση ενος πλανητη που μπορει να θρέψει τους κατοικους του _1 | Χρησιμοποιοντας την τεχνη για την κατανοηση της Πυκνοτητας | Ενεργειακες ταξινομησεις ακινητων | carbon litteracy | Albert Carbon Calculator | Υπολογισμος αποτυπωματος ανθρακα για ενα δημοσιογραφικο
(Μπορουμε να υπολογισουμε και για τις σπουδες) | Καναλι: Φτιχνω μονος μου |
ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
---|
|
- Δεν υπάρχουν σύνδεσμοι σε αυτή την κατηγορία - |
|
ΕΚΛΑΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΗΣ |
---|
Παρουσιαση των συνεπειων του σεισμου στη Λισαβώνα (1755) |
Ζητηματα εμπιστοσυνης στις επιστημες 1 | Ποσο να στηριχθουμε στις επιστημες; | ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ |
---|
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ |
---|
REF-POL Activist who led ouster of Harvard president linked to ‘scientific racism’ journal
Μπορει να διακρινει κανεις facts from values? Ειναι ποτε τελειως ξεχωρα; Μπορει μια επιστημη που αναγκαστικά δουλευει με υλικους πορους να μην ειναι μεικτη με ολες τις μαχες που αφορουν στους πορους αυτους;
|
Geonengineering-an opinion | Οψεις της υλικοτητας της φυσης |
ΓΕΝΙΚΑ |
---|
Μια παρουσιαση της ζωης της Μαριας Κιουρι |
Agroecology- γενικο | «Η έρημος της Θεσσαλίας» | Παιζοντας τον αλχημιστή
Με θεωρια αλλης εποχης | Ατλας περιβαλλοντικης δικαιοσυνης | Γιατξ δεν εχουμε έκλειψη Ηλιου καθε μηνα; | Ενας ιδαιτερος τροπος να παρουσιασει κανεις την εντροπια | αντιπερισταση
Με χρηση σε διαφορα φαινομενα | Τεχνολογια και Επιστήμη στην Γερμανια | Η Φυσικη πεθαινει; |
ΥΛΙΚΑ |
---|
Πώς να φαντασθουμε τα ατομα 2 |
Αρχαιοι τερμίτες- Τερμίτες και ανθρακας
By dragging sticks and twigs underground, the termites add fresh stores of organic carbon to the ground at depths greater than one metre (three feet). This deep storage of organic carbon, explains Clarke, “reduces the likelihood of the carbon being released back into the atmosphere and means that the mound acts as a long-term carbon sink”. The continual harvesting of plant matter also increases the fertility status of these mounds. Hence the halos of spring flowers.
But the termites’ powers of sequestration don’t end there. The biological breakdown of termite excrement (known as frass) triggers a cascade of biological reactions, which results in the formation of calcium carbonate – the material limestone is made of. This calcium carbonate is a very stable form of carbon that is locked in the soil for thousands of years. Some of this carbon leaches into groundwater where it may remain for centuries.
“This is the kind of long-term carbon storage [14.6 metric tonnes] method that carbon storage companies are trying to replicate,” says Clarke. “But the termites have been doing it for thousands of years. |