ΕΝΟΤΗΤΑ 1 |
---|
ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
---|
Σημειώσεις με την μέθοδο Cornell |
Σημειώσεις με την μέθοδο Cornell 2 | Πράξεις με δυνάμεις του 10 | Δυνάμεις του 10 | Λυση απλων εξισώσεων | Αξιολογηση του Μαθηματος Βασικές Εννοιες ΦΕ | Λυσεις θεματων Ιανουαριου 2020 | Κοινωνικοπολιτισμικο | Ερωτήσεις γνωριμίας | Εισαγωγη, Βιβλιο Α Λυκειου, Φυσικη
Εδω θα βρειτε τα περισσοτερα απο οσα χρειάζονται για την εισαγωγη | Θα βρειτε τις ιδιοτητες των δυναμεων και εδω
Ενοτητα 2.1 , βιβλιο Αλγεβρας Α Λυκειου | Ερωτηματολόγιο για το πώς επεξεργάζεστε καταστάσεις στον κοσμο (φυσικο και κοινωνικό) | Εθνικος Θησαυρος Ελληνικής Γλώσσας | Αναλυση λέξεων που ειναι σημαντικες
Ειδικη υπηρεσια στον Εθνικο Θησαυρο Ελληνικής Γλώσσας | Μαθημα στο Mathesis με πειραματα Φυσικης (στοχευμενο για παιδια δημοτικου)
Πειράματα με τον Αέρα, Πειράματα με το Νερό, Πειράματα με το Φως και Πειράματα με τον Ηλεκτρισμό. Η τελευταία εβδομάδα του μαθήματος επιφυλάσσει μια σειρά πειραμάτων-έκπληξη με την βραβευμένη από την Καναδική Ένωση Φυσικών για τη διδασκαλία της στη Μέση Εκπαίδευση | Ρουτινες σκέψης που μπορούμε να χρησιμοποιουμε και εμεις και οι μαθητές μας | Φωτοδενδρο | Διαδραστικές Προσομοιώσεις για Φυσικές Επιστήμες και Μαθηματικά (phet) | khan academy
Δωρεάν παγκοσμίου επιπέδου εκπαίδευση για οποιονδήποτε, οπουδήποτε. | Ενα καναλι επιστημης Veritasium
Ειναι πολυ γνωστο αλλα μπορειτε να βρειτε και άλλα. Και ελληνικά | Fame Lab | Μικρές ακολουθίες για βαθύτερη σκέψη (thinking routines) |
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Δευτερο μάθημα |
---|
Καποια στοιχεια για μενα |
Κλιμακες, google earth | Με ενα μπαλονι παμε ψηλά | Οταν πεταω απο ψηλα | How fragile we are | απο τον διεθνή διαστημικό σταθμό | Kepler Somnium απο τον Carl Sagen | Μια αποψη: η ζωη φτιαγμένη απο αφηγήσεις | Μια διάλεξη για τη Γη, για αλλους τροπους να αντιλαμβανομαστε τη Γη | Ακτινες |
ΟΠΤΙΚΗ |
---|
Πως βλέπουμε |
Εξηγηση για το ουρανιο τοξο (στα Γαλλικα) | Εργαστηριο γεωμετρικής οπτικής με φακους | Πώς λειτουργει η προοπτική | Βορειο Σελας | Μαθημα Οπτικής Μέρος 1 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 2 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 3 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 4 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 5
Οψεις του πώς βλέπουμε (θεωρια) | Μάθημα Οπτικής Μέρος 6 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 7
Εξηγηση του καθρέφτη | Μάθημα Οπτικής Μέρος 8
Ασκησεις με κλιμακες: Πολυκατοικια και Γη Σεληνη | Μάθημα Οπτικής Μέρος 9_σύνοψη_ σχεδιασμός | 2o Μάθημα Οπτικής_1 | 2ο Μαθημα Οπτικής_2
Το μοντέλο των ακτίνων χρησιμοποιείται για να ερμηνευσουμε τη δημιουργία ειδώλου στον αμφιβλήστρεοειδή | 2ο Μάθημα Οπτικής_3
Γιατι ειναι γκριζα η ομιχλη; | 2ο Μάθημα Οπτικής_4 | 2ο Μάθημα Οπτικής_5 | 2ο Μάθημα Οπτικής_6 | 2ο Μάθημα Οπτικής_7
Ασκηση με κλιμακες: Μικρα οντα | 2ο Μάθημα Οπτικής_8
Συνδεση του μαθηματος των ΒΕΦΕ με θεωριες μαθησης και διδακτικές προσεγγισεις (κομματι της Φυσικης) | Βροχη και οπτικη BTS | Μια πολυ ωραια παρουσιαση της συγχρονης κατανοησης για το χρωμα | Λογισμικο οπτικής (ακτίνες) | τι ειναι το φως (καπως θεωρητικο) | ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ |
---|
ΦΑΙΝΌΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΊΟΥ |
---|
Φαινομενο Θερμοκηπιου σε τραγουδι |
Μια παρουσίαση για το φαινομενο του Θερμοκηπίου | Προσομοιωση_Φαινομενο του Θερμοκηπίου | Περιοδικο συστημα στοιχειων | κοσμοι φτιαγμένοι απο μικρά κομματια | O Carl Sagan μιλαει για το φαινομενο του Θερμοκηπιου 1985
40 χρονια πριν | ΜΗΧΑΝΙΚΗ: Καθε μερος εχει τη δικη του κινηση |
---|
ΜΗΧΑΝΙΚΗ 2 |
---|
Χιλιομετρικές αποστάσεις |
Μειώνοντας τις επιπτωσεις μιας κρουσης
Απο τη διάσωση 2 παιδιών | Practical Engineering - χωμα τριβες ενισχυση | Μαθημα 10 (Μηχανικη συμπλήρωμα)_ 1 | Μαθημα 10 (Μηχανικη βιβλιο_τραπεζι_2 | Μαθημα 10 (Μηχανικη ανθρωπος_τοιχος)_3 | Μαθημα 10 (Μηχανικη ανθρωπος_κιβωτιο)_4 | Μαθημα 10 (Μηχανικη Μπαλα που πετιέται)_ 5 | Μαθημα 10 (Μηχανικη μπαλα μπιλιαρδου) _6 | Μαθημα 10 (Μηχανικη συγκρουση_αθλητης_αυτοκινητο)_7 | Μαθημα 10( Μηχανικη καρο αλογο)_8 | Μαθημα 10 ( Μηχανικη μόρια και ανωση)_9 | Μαθημα 10 (Μηχανικη πιεση)_ 10 | Μαθημα 10 (Μηχανικη πιεση)_11 | Μαθημα 10 (Μηχανικη πίεση) _12 | Μαθημα 10 (Μηχανικη μετεωρολογια) _13 | Πειραμα ατμοσφαιρικης πιεσης ΠΘ | Προτασεις και γνωριμία | Απλες μηχανες σε εφρμογη | ΜΟΡΙΑ ΝΕΡΟΥ |
---|
ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΥΚΝΩΣΗ |
---|
Ενα φαινομενο ζηταει εξηγηση |
Υγρασια στα παραθυρα | Βρασμος 2 | Βρασμος 1 | Ζητηματα πιεσης νερου (και στο τελος βρασμος σε χαμηλη πιεση) | Βιντεο ομιχλη στο μπουκαλι_Χαρικλεια Βαρσαμη | Βιντεο ομιχλη στο μπουκαλι και ερμηνεια_Χαρικλεια Βαρσαμη | "φωτογραφιες" μοριων νερου | Εντονη εξάτμιση- δυνατες καταιγιδες (Ζερεφος στο Cnn) | Τρόποι να δροσιστουμε στη ζεστη | ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ |
---|
pH |
---|
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ |
---|
Διερευνησεις με animations στο διαδίκτυο |
Ψαχνουμε τους σεισμους | Μαθαινουμε στη χημεία | Αφηγησεις, θεατρο, επιστημη |
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΘΕΩΡΙΑΣ |
---|
Πολυ ενδιαφερουσες πηγες για διδακτική ΦΕ |
ΚΡΥΦΟ |
---|
ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
---|
|
- Δεν υπάρχουν σύνδεσμοι σε αυτή την κατηγορία - |
|
ΕΚΛΑΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΗΣ |
---|
Παρουσιαση των συνεπειων του σεισμου στη Λισαβώνα (1755) |
Ζητηματα εμπιστοσυνης στις επιστημες 1 | Ποσο να στηριχθουμε στις επιστημες; |
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ |
---|
wiki με διαλεξεις εποχης κορονοιου και υλικο |
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ |
---|
REF-POL Activist who led ouster of Harvard president linked to ‘scientific racism’ journal
Μπορει να διακρινει κανεις facts from values? Ειναι ποτε τελειως ξεχωρα; Μπορει μια επιστημη που αναγκαστικά δουλευει με υλικους πορους να μην ειναι μεικτη με ολες τις μαχες που αφορουν στους πορους αυτους;
|
Geonengineering-an opinion | Οψεις της υλικοτητας της φυσης | ΓΕΝΙΚΑ |
---|
ΥΛΙΚΑ |
---|