ΕΝΟΤΗΤΑ 1 |
---|
ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
---|
Σημειώσεις με την μέθοδο Cornell |
Σημειώσεις με την μέθοδο Cornell 2 | Πράξεις με δυνάμεις του 10 | Δυνάμεις του 10 | Λυση απλων εξισώσεων | Αξιολογηση του Μαθηματος Βασικές Εννοιες ΦΕ | Λυσεις θεματων Ιανουαριου 2020 | Κοινωνικοπολιτισμικο | Ερωτήσεις γνωριμίας | Εισαγωγη, Βιβλιο Α Λυκειου, Φυσικη
Εδω θα βρειτε τα περισσοτερα απο οσα χρειάζονται για την εισαγωγη | Θα βρειτε τις ιδιοτητες των δυναμεων και εδω
Ενοτητα 2.1 , βιβλιο Αλγεβρας Α Λυκειου | Ερωτηματολόγιο για το πώς επεξεργάζεστε καταστάσεις στον κοσμο (φυσικο και κοινωνικό) | Εθνικος Θησαυρος Ελληνικής Γλώσσας | Αναλυση λέξεων που ειναι σημαντικες
Ειδικη υπηρεσια στον Εθνικο Θησαυρο Ελληνικής Γλώσσας | Μαθημα στο Mathesis με πειραματα Φυσικης (στοχευμενο για παιδια δημοτικου)
Πειράματα με τον Αέρα, Πειράματα με το Νερό, Πειράματα με το Φως και Πειράματα με τον Ηλεκτρισμό. Η τελευταία εβδομάδα του μαθήματος επιφυλάσσει μια σειρά πειραμάτων-έκπληξη με την βραβευμένη από την Καναδική Ένωση Φυσικών για τη διδασκαλία της στη Μέση Εκπαίδευση | Ρουτινες σκέψης που μπορούμε να χρησιμοποιουμε και εμεις και οι μαθητές μας | Φωτοδενδρο | Διαδραστικές Προσομοιώσεις για Φυσικές Επιστήμες και Μαθηματικά (phet) | khan academy
Δωρεάν παγκοσμίου επιπέδου εκπαίδευση για οποιονδήποτε, οπουδήποτε. | Ενα καναλι επιστημης Veritasium
Ειναι πολυ γνωστο αλλα μπορειτε να βρειτε και άλλα. Και ελληνικά | Fame Lab | Μικρές ακολουθίες για βαθύτερη σκέψη (thinking routines) | ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Δευτερο μάθημα |
---|
ΟΠΤΙΚΗ |
---|
Πως βλέπουμε |
Εξηγηση για το ουρανιο τοξο (στα Γαλλικα) | Εργαστηριο γεωμετρικής οπτικής με φακους | Πώς λειτουργει η προοπτική | Βορειο Σελας | Μαθημα Οπτικής Μέρος 1 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 2 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 3 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 4 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 5
Οψεις του πώς βλέπουμε (θεωρια) | Μάθημα Οπτικής Μέρος 6 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 7
Εξηγηση του καθρέφτη | Μάθημα Οπτικής Μέρος 8
Ασκησεις με κλιμακες: Πολυκατοικια και Γη Σεληνη | Μάθημα Οπτικής Μέρος 9_σύνοψη_ σχεδιασμός | 2o Μάθημα Οπτικής_1 | 2ο Μαθημα Οπτικής_2
Το μοντέλο των ακτίνων χρησιμοποιείται για να ερμηνευσουμε τη δημιουργία ειδώλου στον αμφιβλήστρεοειδή | 2ο Μάθημα Οπτικής_3
Γιατι ειναι γκριζα η ομιχλη; | 2ο Μάθημα Οπτικής_4 | 2ο Μάθημα Οπτικής_5 | 2ο Μάθημα Οπτικής_6 | 2ο Μάθημα Οπτικής_7
Ασκηση με κλιμακες: Μικρα οντα | 2ο Μάθημα Οπτικής_8
Συνδεση του μαθηματος των ΒΕΦΕ με θεωριες μαθησης και διδακτικές προσεγγισεις (κομματι της Φυσικης) | Βροχη και οπτικη BTS | Μια πολυ ωραια παρουσιαση της συγχρονης κατανοησης για το χρωμα | Λογισμικο οπτικής (ακτίνες) | τι ειναι το φως (καπως θεωρητικο) | ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ |
---|
ΦΑΙΝΌΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΊΟΥ |
---|
Φαινομενο Θερμοκηπιου σε τραγουδι |
Μια παρουσίαση για το φαινομενο του Θερμοκηπίου | Προσομοιωση_Φαινομενο του Θερμοκηπίου | Περιοδικο συστημα στοιχειων | κοσμοι φτιαγμένοι απο μικρά κομματια | O Carl Sagan μιλαει για το φαινομενο του Θερμοκηπιου 1985
40 χρονια πριν |
ΜΗΧΑΝΙΚΗ: Καθε μερος εχει τη δικη του κινηση |
---|
Τι συμβαίνει με το νερό; |
Καποιοι ομως ειναι αρκετα επινοητικοί για το δικο τους καλο και των άλλων | Και αν αντι για νερο ειναι κατι αλλο (πχ ενα μερος απο το σωμα μας); | Και αν ειναι ολοκληρα τα σώματά μας; | Εξηγηση γραφικης παραστασης αποστασης χρονου | Και αν πεσουμε απο το διαστημικο σταθμό; | Το σκουλήκι που τρέχει
Με τι ταχυτητα τρεχει αυτο το σκουληκι; | ΜΗΧΑΝΙΚΗ 2 |
---|
ΜΟΡΙΑ ΝΕΡΟΥ |
---|
ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΥΚΝΩΣΗ |
---|
Ενα φαινομενο ζηταει εξηγηση |
Υγρασια στα παραθυρα | Βρασμος 2 | Βρασμος 1 | Ζητηματα πιεσης νερου (και στο τελος βρασμος σε χαμηλη πιεση) | Βιντεο ομιχλη στο μπουκαλι_Χαρικλεια Βαρσαμη | Βιντεο ομιχλη στο μπουκαλι και ερμηνεια_Χαρικλεια Βαρσαμη | "φωτογραφιες" μοριων νερου | Εντονη εξάτμιση- δυνατες καταιγιδες (Ζερεφος στο Cnn) | Τρόποι να δροσιστουμε στη ζεστη |
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ |
---|
Στατικος ηλεκτρισμος με τον Τραβολτα |
Στατικος ηλεκτρισμος με μπαλονια | Πειραματα με απλα κυκλώματα | Χημικοι δεσμοι | Ενα βατραχακι μαθαινει ηλεκτρισμο |
pH |
---|
Αλκαλικη δραση |
Βιολογικες επιπτώσεις του pH | Yummy Physics | Πως να φαντασθουμε τα ατομα 1 |
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ |
---|
Διερευνησεις με animations στο διαδίκτυο |
Ψαχνουμε τους σεισμους | Μαθαινουμε στη χημεία | Αφηγησεις, θεατρο, επιστημη | ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΘΕΩΡΙΑΣ |
---|
ΚΡΥΦΟ |
---|
Κλιματική αλλαγη - εκτακτα φαινομενα και αγορα |
Αλλες θεσεις για το που οφείλονταν οι καταστροφικές πυρκαγιές του 2019 | Κουλτουρα και εκτιμηση κλιματικης αλλαγης 3 | Κουλτουρα και εκτιμηση κλιματικης αλλαγης 1 | Κουλτουρα και εκτιμηση κλιματικης αλλαγης 2 | Βασικα βιβλια Φυσικής Καρλσρουη | Κεντρο για την αφηγηση στις ΦΕ | Η κεντρική σελίδα του Hans U Fuchs | Πώς αξιολογείτε αυτη την πρόταση για ενα Green New Deal? | Προτάσεις στην κατευθυνση ενος πλανητη που μπορει να θρέψει τους κατοικους του _2 | Προτάσεις στην κατευθυνση ενος πλανητη που μπορει να θρέψει τους κατοικους του _1 | Χρησιμοποιοντας την τεχνη για την κατανοηση της Πυκνοτητας | Ενεργειακες ταξινομησεις ακινητων | carbon litteracy | Albert Carbon Calculator | Υπολογισμος αποτυπωματος ανθρακα για ενα δημοσιογραφικο
(Μπορουμε να υπολογισουμε και για τις σπουδες) | Καναλι: Φτιχνω μονος μου |
ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
---|
|
- Δεν υπάρχουν σύνδεσμοι σε αυτή την κατηγορία - |
|
ΕΚΛΑΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΗΣ |
---|
Παρουσιαση των συνεπειων του σεισμου στη Λισαβώνα (1755) |
Ζητηματα εμπιστοσυνης στις επιστημες 1 | Ποσο να στηριχθουμε στις επιστημες; |
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ |
---|
wiki με διαλεξεις εποχης κορονοιου και υλικο |
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ |
---|
REF-POL Activist who led ouster of Harvard president linked to ‘scientific racism’ journal
Μπορει να διακρινει κανεις facts from values? Ειναι ποτε τελειως ξεχωρα; Μπορει μια επιστημη που αναγκαστικά δουλευει με υλικους πορους να μην ειναι μεικτη με ολες τις μαχες που αφορουν στους πορους αυτους;
|
Geonengineering-an opinion | Οψεις της υλικοτητας της φυσης | ΓΕΝΙΚΑ |
---|
ΥΛΙΚΑ |
---|
Πώς να φαντασθουμε τα ατομα 2 |
Αρχαιοι τερμίτες- Τερμίτες και ανθρακας
By dragging sticks and twigs underground, the termites add fresh stores of organic carbon to the ground at depths greater than one metre (three feet). This deep storage of organic carbon, explains Clarke, “reduces the likelihood of the carbon being released back into the atmosphere and means that the mound acts as a long-term carbon sink”. The continual harvesting of plant matter also increases the fertility status of these mounds. Hence the halos of spring flowers.
But the termites’ powers of sequestration don’t end there. The biological breakdown of termite excrement (known as frass) triggers a cascade of biological reactions, which results in the formation of calcium carbonate – the material limestone is made of. This calcium carbonate is a very stable form of carbon that is locked in the soil for thousands of years. Some of this carbon leaches into groundwater where it may remain for centuries.
“This is the kind of long-term carbon storage [14.6 metric tonnes] method that carbon storage companies are trying to replicate,” says Clarke. “But the termites have been doing it for thousands of years. |