ΕΝΟΤΗΤΑ 1 |
---|
ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
---|
Σημειώσεις με την μέθοδο Cornell |
Σημειώσεις με την μέθοδο Cornell 2 | Πράξεις με δυνάμεις του 10 | Δυνάμεις του 10 | Λυση απλων εξισώσεων | Αξιολογηση του Μαθηματος Βασικές Εννοιες ΦΕ | Λυσεις θεματων Ιανουαριου 2020 | Κοινωνικοπολιτισμικο | Ερωτήσεις γνωριμίας | Εισαγωγη, Βιβλιο Α Λυκειου, Φυσικη
Εδω θα βρειτε τα περισσοτερα απο οσα χρειάζονται για την εισαγωγη | Θα βρειτε τις ιδιοτητες των δυναμεων και εδω
Ενοτητα 2.1 , βιβλιο Αλγεβρας Α Λυκειου | Ερωτηματολόγιο για το πώς επεξεργάζεστε καταστάσεις στον κοσμο (φυσικο και κοινωνικό) | Εθνικος Θησαυρος Ελληνικής Γλώσσας | Αναλυση λέξεων που ειναι σημαντικες
Ειδικη υπηρεσια στον Εθνικο Θησαυρο Ελληνικής Γλώσσας | Μαθημα στο Mathesis με πειραματα Φυσικης (στοχευμενο για παιδια δημοτικου)
Πειράματα με τον Αέρα, Πειράματα με το Νερό, Πειράματα με το Φως και Πειράματα με τον Ηλεκτρισμό. Η τελευταία εβδομάδα του μαθήματος επιφυλάσσει μια σειρά πειραμάτων-έκπληξη με την βραβευμένη από την Καναδική Ένωση Φυσικών για τη διδασκαλία της στη Μέση Εκπαίδευση | Ρουτινες σκέψης που μπορούμε να χρησιμοποιουμε και εμεις και οι μαθητές μας | Φωτοδενδρο | Διαδραστικές Προσομοιώσεις για Φυσικές Επιστήμες και Μαθηματικά (phet) | khan academy
Δωρεάν παγκοσμίου επιπέδου εκπαίδευση για οποιονδήποτε, οπουδήποτε. | Ενα καναλι επιστημης Veritasium
Ειναι πολυ γνωστο αλλα μπορειτε να βρειτε και άλλα. Και ελληνικά | Fame Lab | Μικρές ακολουθίες για βαθύτερη σκέψη (thinking routines) | ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Δευτερο μάθημα |
---|
ΟΠΤΙΚΗ |
---|
Πως βλέπουμε |
Εξηγηση για το ουρανιο τοξο (στα Γαλλικα) | Εργαστηριο γεωμετρικής οπτικής με φακους | Πώς λειτουργει η προοπτική | Βορειο Σελας | Μαθημα Οπτικής Μέρος 1 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 2 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 3 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 4 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 5
Οψεις του πώς βλέπουμε (θεωρια) | Μάθημα Οπτικής Μέρος 6 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 7
Εξηγηση του καθρέφτη | Μάθημα Οπτικής Μέρος 8
Ασκησεις με κλιμακες: Πολυκατοικια και Γη Σεληνη | Μάθημα Οπτικής Μέρος 9_σύνοψη_ σχεδιασμός | 2o Μάθημα Οπτικής_1 | 2ο Μαθημα Οπτικής_2
Το μοντέλο των ακτίνων χρησιμοποιείται για να ερμηνευσουμε τη δημιουργία ειδώλου στον αμφιβλήστρεοειδή | 2ο Μάθημα Οπτικής_3
Γιατι ειναι γκριζα η ομιχλη; | 2ο Μάθημα Οπτικής_4 | 2ο Μάθημα Οπτικής_5 | 2ο Μάθημα Οπτικής_6 | 2ο Μάθημα Οπτικής_7
Ασκηση με κλιμακες: Μικρα οντα | 2ο Μάθημα Οπτικής_8
Συνδεση του μαθηματος των ΒΕΦΕ με θεωριες μαθησης και διδακτικές προσεγγισεις (κομματι της Φυσικης) | Βροχη και οπτικη BTS | Μια πολυ ωραια παρουσιαση της συγχρονης κατανοησης για το χρωμα | Λογισμικο οπτικής (ακτίνες) | τι ειναι το φως (καπως θεωρητικο) | ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ |
---|
ΦΑΙΝΌΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΊΟΥ |
---|
ΜΗΧΑΝΙΚΗ: Καθε μερος εχει τη δικη του κινηση |
---|
ΜΗΧΑΝΙΚΗ 2 |
---|
ΜΟΡΙΑ ΝΕΡΟΥ |
---|
Ενας τροπος να σκεφτουμε το νερο: σταγονα στον αερα |
Ενας αλλος τροπος να φαντασθουμε το νερο, μοριακη δυναμικη | Νερο: απο το λιωσιμο του πάγου μέχρι την εξάτμιση | νερο, ο παγος λιώνει | νερο: απο το νερο στον πάγο | απο το αεριο στη σταγονα
Βασισμενο σε βραβευμένο άρθρο του 2014 | Νερο: ισορροπια στην επιφάνειά του | ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΥΚΝΩΣΗ |
---|
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ |
---|
pH |
---|
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ |
---|
Διερευνησεις με animations στο διαδίκτυο |
Ψαχνουμε τους σεισμους | Μαθαινουμε στη χημεία | Αφηγησεις, θεατρο, επιστημη |
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΘΕΩΡΙΑΣ |
---|
Πολυ ενδιαφερουσες πηγες για διδακτική ΦΕ |
ΚΡΥΦΟ |
---|
Κλιματική αλλαγη - εκτακτα φαινομενα και αγορα |
Αλλες θεσεις για το που οφείλονταν οι καταστροφικές πυρκαγιές του 2019 | Κουλτουρα και εκτιμηση κλιματικης αλλαγης 3 | Κουλτουρα και εκτιμηση κλιματικης αλλαγης 1 | Κουλτουρα και εκτιμηση κλιματικης αλλαγης 2 | Βασικα βιβλια Φυσικής Καρλσρουη | Κεντρο για την αφηγηση στις ΦΕ | Η κεντρική σελίδα του Hans U Fuchs | Πώς αξιολογείτε αυτη την πρόταση για ενα Green New Deal? | Προτάσεις στην κατευθυνση ενος πλανητη που μπορει να θρέψει τους κατοικους του _2 | Προτάσεις στην κατευθυνση ενος πλανητη που μπορει να θρέψει τους κατοικους του _1 | Χρησιμοποιοντας την τεχνη για την κατανοηση της Πυκνοτητας | Ενεργειακες ταξινομησεις ακινητων | carbon litteracy | Albert Carbon Calculator | Υπολογισμος αποτυπωματος ανθρακα για ενα δημοσιογραφικο
(Μπορουμε να υπολογισουμε και για τις σπουδες) | Καναλι: Φτιχνω μονος μου | ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
---|
ΕΚΛΑΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΗΣ |
---|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ |
---|
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ |
---|
ΓΕΝΙΚΑ |
---|
ΥΛΙΚΑ |
---|
Πώς να φαντασθουμε τα ατομα 2 |
Αρχαιοι τερμίτες- Τερμίτες και ανθρακας
By dragging sticks and twigs underground, the termites add fresh stores of organic carbon to the ground at depths greater than one metre (three feet). This deep storage of organic carbon, explains Clarke, “reduces the likelihood of the carbon being released back into the atmosphere and means that the mound acts as a long-term carbon sink”. The continual harvesting of plant matter also increases the fertility status of these mounds. Hence the halos of spring flowers.
But the termites’ powers of sequestration don’t end there. The biological breakdown of termite excrement (known as frass) triggers a cascade of biological reactions, which results in the formation of calcium carbonate – the material limestone is made of. This calcium carbonate is a very stable form of carbon that is locked in the soil for thousands of years. Some of this carbon leaches into groundwater where it may remain for centuries.
“This is the kind of long-term carbon storage [14.6 metric tonnes] method that carbon storage companies are trying to replicate,” says Clarke. “But the termites have been doing it for thousands of years. |