ΕΝΟΤΗΤΑ 1 |
---|
ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
---|
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Δευτερο μάθημα |
---|
ΟΠΤΙΚΗ |
---|
Πως βλέπουμε |
Εξηγηση για το ουρανιο τοξο (στα Γαλλικα) | Εργαστηριο γεωμετρικής οπτικής με φακους | Πώς λειτουργει η προοπτική | Βορειο Σελας | Μαθημα Οπτικής Μέρος 1 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 2 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 3 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 4 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 5
Οψεις του πώς βλέπουμε (θεωρια) | Μάθημα Οπτικής Μέρος 6 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 7
Εξηγηση του καθρέφτη | Μάθημα Οπτικής Μέρος 8
Ασκησεις με κλιμακες: Πολυκατοικια και Γη Σεληνη | Μάθημα Οπτικής Μέρος 9_σύνοψη_ σχεδιασμός | 2o Μάθημα Οπτικής_1 | 2ο Μαθημα Οπτικής_2
Το μοντέλο των ακτίνων χρησιμοποιείται για να ερμηνευσουμε τη δημιουργία ειδώλου στον αμφιβλήστρεοειδή | 2ο Μάθημα Οπτικής_3
Γιατι ειναι γκριζα η ομιχλη; | 2ο Μάθημα Οπτικής_4 | 2ο Μάθημα Οπτικής_5 | 2ο Μάθημα Οπτικής_6 | 2ο Μάθημα Οπτικής_7
Ασκηση με κλιμακες: Μικρα οντα | 2ο Μάθημα Οπτικής_8
Συνδεση του μαθηματος των ΒΕΦΕ με θεωριες μαθησης και διδακτικές προσεγγισεις (κομματι της Φυσικης) | Βροχη και οπτικη BTS | Μια πολυ ωραια παρουσιαση της συγχρονης κατανοησης για το χρωμα | Λογισμικο οπτικής (ακτίνες) | τι ειναι το φως (καπως θεωρητικο) |
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ |
---|
Προσομοίωση_αγωγη θερμότητας |
Ακτινοβολια απο τον Ήλιο | Μικροσκοπικό_ μακροσκοπικο | 1. Θερμική ακτινοβολία | Θερμική ακτινοβολία στην πράξη | 3. Δροσερο σπιτι 1 | 4. Δροσερο σπίτι_2 | Ενεργεια που ακτινοβολείται απο το σώμα μας | Ενεργειακό πιστοποιητικό | Λογισμικο για την ενεργειακή απόδοση ενος κτηρίου | Θερμοτητα μεταδοση με ρευμα (οχι ηλεκτρικο ρευμα!) | Χρησιμοποιηση γνωσεων Φυσικης τον χειμωνα | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_1 | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_2 | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_3 | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_4 | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_5 | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_6
Ασκησεις με τον τυπο Q= m * c* (θ2-θ1) | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_7 | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_8
Ασκηση κλιμακων: η φολιδα της Γης στην οποια ζουμε | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_9 | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_1
Το μοντέλο των ακτίνων και ο τυπος με τη θερμοχωρητικότητα μας βοηθουν να καταλάβουμε την εναλλαγη των εποχων | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_2 | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_3 | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_4 | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_5
Τι επιρεάζει την αισθηση του ζεστου και του κρυου που εχουμε οταν πιανουμε κατι; | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_6
Ασκησεις κλιμακων με μικρά και μεγάλα αντικειμενα | 5ο Μαθημα (2ο Θερμότητας) Εξηγησεις_Δωρο
Τι επιρεάζει την αισθηση του ζεστου και του κρυου που εχουμε οταν πιανουμε κατι; (προσεγγιση με επιχειρηματα) | Αντλιες θερμοτητας | Θετικά και αρνητικά σημεία απο τη χρήση αντλιών θερμότητας | Προσομοίωση από το phet για να βελτιώσετε την κατανόησή σας για το Q= c* m* (θ2-θ1) | Πως λειτουργει μια θερμικη αντλια | In Praise of Heat Pumps
Κοινωνικο-επιστημονικο | Ιουλιος 2023, Εξαιρετικές θερμοκρασιες ανα τον κοσμο | Εντροπια | Πυρετος | Φως και Θερμοτητα |
ΦΑΙΝΌΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΊΟΥ |
---|
Φαινομενο Θερμοκηπιου σε τραγουδι |
Μια παρουσίαση για το φαινομενο του Θερμοκηπίου | Προσομοιωση_Φαινομενο του Θερμοκηπίου | Περιοδικο συστημα στοιχειων | κοσμοι φτιαγμένοι απο μικρά κομματια | O Carl Sagan μιλαει για το φαινομενο του Θερμοκηπιου 1985
40 χρονια πριν |
ΜΗΧΑΝΙΚΗ: Καθε μερος εχει τη δικη του κινηση |
---|
Τι συμβαίνει με το νερό; |
Καποιοι ομως ειναι αρκετα επινοητικοί για το δικο τους καλο και των άλλων | Και αν αντι για νερο ειναι κατι αλλο (πχ ενα μερος απο το σωμα μας); | Και αν ειναι ολοκληρα τα σώματά μας; | Εξηγηση γραφικης παραστασης αποστασης χρονου | Και αν πεσουμε απο το διαστημικο σταθμό; | Το σκουλήκι που τρέχει
Με τι ταχυτητα τρεχει αυτο το σκουληκι; | ΜΗΧΑΝΙΚΗ 2 |
---|
ΜΟΡΙΑ ΝΕΡΟΥ |
---|
Ενας τροπος να σκεφτουμε το νερο: σταγονα στον αερα |
Ενας αλλος τροπος να φαντασθουμε το νερο, μοριακη δυναμικη | Νερο: απο το λιωσιμο του πάγου μέχρι την εξάτμιση | νερο, ο παγος λιώνει | νερο: απο το νερο στον πάγο | απο το αεριο στη σταγονα
Βασισμενο σε βραβευμένο άρθρο του 2014 | Νερο: ισορροπια στην επιφάνειά του | ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΥΚΝΩΣΗ |
---|
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ |
---|
pH |
---|
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ |
---|
Διερευνησεις με animations στο διαδίκτυο |
Ψαχνουμε τους σεισμους | Μαθαινουμε στη χημεία | Αφηγησεις, θεατρο, επιστημη |
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΘΕΩΡΙΑΣ |
---|
Πολυ ενδιαφερουσες πηγες για διδακτική ΦΕ |
ΚΡΥΦΟ |
---|
Κλιματική αλλαγη - εκτακτα φαινομενα και αγορα |
Αλλες θεσεις για το που οφείλονταν οι καταστροφικές πυρκαγιές του 2019 | Κουλτουρα και εκτιμηση κλιματικης αλλαγης 3 | Κουλτουρα και εκτιμηση κλιματικης αλλαγης 1 | Κουλτουρα και εκτιμηση κλιματικης αλλαγης 2 | Βασικα βιβλια Φυσικής Καρλσρουη | Κεντρο για την αφηγηση στις ΦΕ | Η κεντρική σελίδα του Hans U Fuchs | Πώς αξιολογείτε αυτη την πρόταση για ενα Green New Deal? | Προτάσεις στην κατευθυνση ενος πλανητη που μπορει να θρέψει τους κατοικους του _2 | Προτάσεις στην κατευθυνση ενος πλανητη που μπορει να θρέψει τους κατοικους του _1 | Χρησιμοποιοντας την τεχνη για την κατανοηση της Πυκνοτητας | Ενεργειακες ταξινομησεις ακινητων | carbon litteracy | Albert Carbon Calculator | Υπολογισμος αποτυπωματος ανθρακα για ενα δημοσιογραφικο
(Μπορουμε να υπολογισουμε και για τις σπουδες) | Καναλι: Φτιχνω μονος μου |
ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
---|
|
- Δεν υπάρχουν σύνδεσμοι σε αυτή την κατηγορία - |
|
ΕΚΛΑΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΗΣ |
---|
Παρουσιαση των συνεπειων του σεισμου στη Λισαβώνα (1755) |
Ζητηματα εμπιστοσυνης στις επιστημες 1 | Ποσο να στηριχθουμε στις επιστημες; |
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ |
---|
wiki με διαλεξεις εποχης κορονοιου και υλικο |
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ |
---|
ΓΕΝΙΚΑ |
---|
ΥΛΙΚΑ |
---|
Πώς να φαντασθουμε τα ατομα 2 |
Αρχαιοι τερμίτες- Τερμίτες και ανθρακας
By dragging sticks and twigs underground, the termites add fresh stores of organic carbon to the ground at depths greater than one metre (three feet). This deep storage of organic carbon, explains Clarke, “reduces the likelihood of the carbon being released back into the atmosphere and means that the mound acts as a long-term carbon sink”. The continual harvesting of plant matter also increases the fertility status of these mounds. Hence the halos of spring flowers.
But the termites’ powers of sequestration don’t end there. The biological breakdown of termite excrement (known as frass) triggers a cascade of biological reactions, which results in the formation of calcium carbonate – the material limestone is made of. This calcium carbonate is a very stable form of carbon that is locked in the soil for thousands of years. Some of this carbon leaches into groundwater where it may remain for centuries.
“This is the kind of long-term carbon storage [14.6 metric tonnes] method that carbon storage companies are trying to replicate,” says Clarke. “But the termites have been doing it for thousands of years. |