ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Σύνδεσμοι
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 |
ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Δευτερο μάθημα |
ΟΠΤΙΚΗ |
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ |
Προσομοίωση_αγωγη θερμότητας | Ακτινοβολια απο τον Ήλιο | Μικροσκοπικό_ μακροσκοπικο | 1. Θερμική ακτινοβολία | Θερμική ακτινοβολία στην πράξη | 3. Δροσερο σπιτι 1 | 4. Δροσερο σπίτι_2 | Ενεργεια που ακτινοβολείται απο το σώμα μας | Ενεργειακό πιστοποιητικό | Λογισμικο για την ενεργειακή απόδοση ενος κτηρίου | Θερμοτητα μεταδοση με ρευμα (οχι ηλεκτρικο ρευμα!) | Χρησιμοποιηση γνωσεων Φυσικης τον χειμωνα | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_1 | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_2 | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_3 | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_4 | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_5 | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_6 Ασκησεις με τον τυπο Q= m * c* (θ2-θ1) | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_7 | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_8 Ασκηση κλιμακων: η φολιδα της Γης στην οποια ζουμε | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_9 | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_1 Το μοντέλο των ακτίνων και ο τυπος με τη θερμοχωρητικότητα μας βοηθουν να καταλάβουμε την εναλλαγη των εποχων | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_2 | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_3 | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_4 | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_5 Τι επιρεάζει την αισθηση του ζεστου και του κρυου που εχουμε οταν πιανουμε κατι; | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_6 Ασκησεις κλιμακων με μικρά και μεγάλα αντικειμενα | 5ο Μαθημα (2ο Θερμότητας) Εξηγησεις_Δωρο Τι επιρεάζει την αισθηση του ζεστου και του κρυου που εχουμε οταν πιανουμε κατι; (προσεγγιση με επιχειρηματα) | Αντλιες θερμοτητας | Θετικά και αρνητικά σημεία απο τη χρήση αντλιών θερμότητας | Προσομοίωση από το phet για να βελτιώσετε την κατανόησή σας για το Q= c* m* (θ2-θ1) | Πως λειτουργει μια θερμικη αντλια | In Praise of Heat Pumps Κοινωνικο-επιστημονικο | Ιουλιος 2023, Εξαιρετικές θερμοκρασιες ανα τον κοσμο | Εντροπια | Πυρετος | Φως και Θερμοτητα |
ΦΑΙΝΌΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΊΟΥ |
ΜΗΧΑΝΙΚΗ: Καθε μερος εχει τη δικη του κινηση |
ΜΗΧΑΝΙΚΗ 2 |
ΜΟΡΙΑ ΝΕΡΟΥ |
ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΥΚΝΩΣΗ |
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ |
pH |
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ |
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΘΕΩΡΙΑΣ |
Πολυ ενδιαφερουσες πηγες για διδακτική ΦΕ |
ΚΡΥΦΟ |
ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
ΕΚΛΑΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΗΣ |
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ |
ΓΕΝΙΚΑ |
ΥΛΙΚΑ |
Πώς να φαντασθουμε τα ατομα 2 | Αρχαιοι τερμίτες- Τερμίτες και ανθρακας By dragging sticks and twigs underground, the termites add fresh stores of organic carbon to the ground at depths greater than one metre (three feet). This deep storage of organic carbon, explains Clarke, “reduces the likelihood of the carbon being released back into the atmosphere and means that the mound acts as a long-term carbon sink”. The continual harvesting of plant matter also increases the fertility status of these mounds. Hence the halos of spring flowers. But the termites’ powers of sequestration don’t end there. The biological breakdown of termite excrement (known as frass) triggers a cascade of biological reactions, which results in the formation of calcium carbonate – the material limestone is made of. This calcium carbonate is a very stable form of carbon that is locked in the soil for thousands of years. Some of this carbon leaches into groundwater where it may remain for centuries. “This is the kind of long-term carbon storage [14.6 metric tonnes] method that carbon storage companies are trying to replicate,” says Clarke. “But the termites have been doing it for thousands of years. |