Μετάβαση στην αρχική σελίδα
  • Είσοδος
  1. Αρχική Σελίδα
  2. Διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης
  3. Σύνδεσμοι

Διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης

Σύνδεσμοι

Γενικοί σύνδεσμοι
wiki (Τμηματα Κολλια): Πώς έφτασα να ζω εδω; (ιστορια)  
Interactive video with open source  
Βικιπαιδεια Γκρετα Τούνμπεργκ  

Ας συγκρινουμε αυτο που πετυχαμε εμεις με αυτο εδω το wiki. Πέρα απο τη διαφορα στο περιεχόμενο υπάρχουν διαφορες στην αρχιτεκτονική της πληροφορίας. Γράψτε τη γνώμη σας στο edmodo

Εδω δηλώνετε τις προτιμήσεις για τις εργασίες  
Δευτερα: Διευθυνσεις ερωτηματολογιων  
Τριτη: Ελλαδα Κινα  
Τριτη: Πολωνια Μεταναστευτικο  
Πώς χρησιμοποιειται ο Learning Designer  
O τοπος για να μπουμε Learning Designer  
Παραδειγμα σχεδιασμου με Learning Designer  
Παραδειγμα σχεδιασμου με Learning Designer_2  
Τριτη: Σχεδιασμοι με Learning Designer  
Οδηγιες χρησης της ηλεκτρονικής τάξης για μαθητές  
Δημιουργια μαθημάτων στην ηλεκτρονικη ταξη  
Ενας δασκαλος αστειεύται με το πέρασμα στο απο αποσταση κομματι  
Αντιγραφή τμήματος οθόνης/κειμένου/φωτό σε δική σας εργασία  

Χρηση του lightshot chrome. ειδικά για το chrome

Στη συνεχεια μπορουν ευκολα να προστεθουν στο Word ή αλλον επεξεργαστη κειμένου

Ταχύτατη και απλή σύγχρονη τηλεδιάσκεψη με Skype  

Με το διαδικτυακο κομματι του Skype. Επιτρέπει συνδεση αλλων χρηστων (μαθητων) χωρις να εχουν κωδικο προσβασης

Παρουσίες Τρίτης 12 - 3  
Δημιουργία Βίντεο και αποστολή στο Youtube  

Χρησιμοποιει κανεις το Screen Recorder Google Chrome για να καταγράψει μια διαλεξη ή κατι αλλο που δειχνει μεσω υπολογιστή

και να στειλει στους μαθητες

Πώς ξεμπλοκάρουμε το flash  

Πολυ υλικο στο διαδικτυο εχει γινει με χρηση flash

Πώς να εχω τις δυνατότητες του Microsoft Office μεσω διαδικτυου  

Δηλαδη χωρις να ειναι εγκαταστημμένο στον υπολογιστή μου

Χρειαζεται ομως να εχει κανει κανεις λογαριασμο στη Microsoft

Επιπλεον ΠΟΛΥ ενδιαφερον το πώς μπορω να χρησιμοποιησω το Outlook για να δημιουργησω ομάδες

Πως να ανεβάσετε ένα αρχείο/εργασία στο eclass.sch.gr  

Ειναι πολυ ενδιαφερον γιατι έχοντας την προηγουμενη γνωση του google drive μπορειτε νομιζω να καταλαβετε και το τι μπορειτε να κανετε μεσα απο το σχολικο δικτυο αλλα και το πώς μπορειτε (αν θελετε) να χρησιμοποιησετε το One Drive

eclass.sch.gr Δημιουργία μαθημάτων  
eClass - Εργασίες και ασκήσεις  
ΠΕΚΕΣ Θεσσαλιας  
Γενικος συνδεσμος με πηγες για τα σχολεια  
Εξ αποστάσεως εκπαιδευση για τα σχολεια- Οδηγιες  
Κατάλογος ωραιων εργαλειων ΤΠΕ  
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ  

Μαθαίνουμε ψηφιακά- διδάσκουμε ψηφιακά

Εδω βαζετε τις ατομικές (συντομες) παρουσιασεις για καθε λογισμικο  
Οι δικές σας προτασεις για προσθηκες στον ορισμο της μαθησης που σας ειχα δωσει  

Φαινεται να σας ενδιαφερουν οι δεξιοτητες του 21ου αιωνα!

Εδω δηλώνουμε τη διευθυνση της παρουσίασής μας στο Msstream  
Εδω βλέπουμε τις παρουσιασεις που θα γινουν στο τμημα μας καθε εβδομάδα  
Μαθημα 8. Συζητηση για την τελικη εργασια  
Τι θα μπορούσαν να κερδίσουν μαθησιακά οι μαθητές/τριες μου απο το wiki  
Δύο προτάσεις για μαθησιακους στοχους και "ιστορία" με το wiki  
Μαθημα 9_ Μεικτη μαθηση  
20 τροποι για χρηση του Edmodo  
Εκπαιδευτικα λογισμικά σε κατηγοριες  
2021_Ιδεες για την τελικη εργασια  
Προτασεις για Εργασιες 2021_ Τεταρτη  
Προτάσεις για εργασίες 2021_Παρασκευη  
Να δω Λογισμικο για τεστ  
Παρουσιαση παλαιων δικτυακων λογισμικων (2021)  
Περιφερειακο Κεντρο Εκπαιδευτικου Σχεδιασμου Θεσσαλιας  
Ευρωπαικο Σχολικο Ραδιοφωνο  
https://docs.google.com/spreadsheets/d/11T_Bb7vXn9uU2m2NfQiZMWrjMdlpORoSYh15je00ek8/edit?usp=sharing  
Ασφαλες διαδικτυο για παιδια- τοπος στο διαδικτυο  
OneDrive  
ICAP (Δραστηριότητα)  
TEDed  
Οι τεχνικές που μας άρεσαν!!  
Το πρώτο μου wiki (τμήματα Τρίτης 12-3, 3-6)  
Τμήματα Κολλια (Ατομικο wiki - Πώς έφτασα να ζω στην Γ Λυκειου στην πολη μου)  
Τι περιμένουμε από το wiki;  
Το 1ο μου Wiki (Τμήματα Κούρια)  
Οφέλη από εμπλοκή σε διαδικασία δημιουργίας Wiki (Τμήματα Κούρια)  
Εγκατάσταση Office365 - Οδηγίες χρήσης PowerPoint για την εγγραφή αφήγησης και καταγραφή οθόνης  
Δημιουργία συνεργατικού Wiki (τμήματα Κούρια)  
Μια βιντεοδιδασκαλία για μοντάζ βίντεο μέσω του kdenlive  
2022_Ιδεες για τελική εργασία Wiki  
2022_Πρότυπο για τη δημιουργια σεναριου τελικής εργασίας  
Υποβολή μικρής εργασίας (Τμήματα Ραγάζου)  
ΤΟ EDMODO ΚΛΕΙΝΕΙ  
Αξιολόγηση της εργασίας ως προς το είδος της γνωστικής εμπλοκής (ΤΜΗΜΑ ΠΕΜΠΤΗΣ)  
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 2ΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΕΜΠΤΗΣ: ΜΑΘΗΣΗ Ή ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ  
Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τρίτης 12-3  
Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα της Πέμπτης  
TED-ed μαθηματα απο τα τμηματα Δευτερας 12-3, Τριτης 3-6, Τετάρτης 3-6  
Παρουσιαση Αντεστραμμένη Τάξη  
Καλές Πρακτικές αξιοποίησης του Βίντεο  
Παρουσιαση: Authoring tools  
Δευτερα 12-3 PbWorks αρχικα  
Τι θα ηθελα διαφορετικο σε αυτο το μαθημα- τι θα ηθελα να μεινει  
Τα Pbworks μας Τριτη 3-6  
Τα Pbworks μας, Τετάρτη 3-6  
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1PK9eKHXGOJLZzScDaeihAZnfigF2Bku2/edit?usp=sharing&ouid=108601020861396543722&rtpof=true&sd=true  
Κουιζ για το WISE  
Ανθιμος Παλτατζιδης  

Το μεγαλο βιντεο (πρωτη φορα, επρεπε να μαθει και το Canvas και Ideogram) πηρε περιπου 20 ωρες

Το δευτερο (μικροτερο και με μεγαλυτερη εμπειρια τωρα) περιπου 8 ωρες

Κατηγορίες συνδέσμων   
  ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΔΕΥΤΕΡΑς 3-6  
Παρουσιες ΤΡΙΤΗΣ 3-6  
Mathesis  
Παρουσιες ΠΕΜΠΤΗΣ 3-6  
Coursera  
edx  
Τι περιμένω να μαθω απο το μαθημα Διαδικτυακά Περιβάλλοντα Μάθησης  
Πολλές βιομηχανικές επαναστάσεις;  

Τωρα λενε ειμαστε στην 4η βιομηχανικη επανάσταση

Αλλοιωτικο Δημοτικο  

Πώς χρησιμοποιουν τις ΤΠΕ;

Ψηφιακή μεταρρύθμιση με οδηγό την Εσθονία  
Καλαματα , πρωτη στο 5G  
Ξέρετε τι ειναι τα δικτυα 5G, Το Internet των πραγμάτων; (Internet of things)  
Διαδικτυακό Φροντιστήριο  
Μια αλλη προσεγγιση για κινητα, facebook, google  
Τι ειναι το ομοτιμο κινημα;  
Σχολια στο θεμα που αναλάβαμε  
Αξιολογηση του Μαθηματος Διαδικτυακα Περιβαλλοντα Μαθησης  
Ενας δασκαλος αντιμετωπιζει την απότομη εισοδο της απο αποσταση εκπαιδευσης  
Ταξιδια στον κοσμο-μουσικη και λογια  
Σπιτια του κοσμου  
Καμερες σε ολο τον κοσμο  
Παρουσιες Τεταρτης1  
4η βιομηχανικη επανάσταση  
Κατασκοπευτικός καπιταλισμός  
Οι σύνδεσμοι όπου μπορείτε να δειτε τις παρουσιάσεις μας  
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ 2022_ Δευτερα 12-3  
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 9-12  
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022 Τριτη 12-3  
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 3-6  
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_ Παρασκευη 9-12  
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Παρασκευη 12-3  
2024_ Παρουσιες Τρίτη 6-9μμ  
2024_ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_ Παρασκευή 12-3  
Οι προσδοκίες μου απο το μάθημα  
Μικρες ακολουθιες σκεψης παρουσιαζμένες απο περσινες/ους φοιτητριες/ες  
Κάρτα εξόδου Μαθήματος 1  
Ελληνικο MOOC απο τα ΚΕΔΙΒΙΜ ελληνικων πανεπιστημιων  
παρουσιες Τριτη 12-3  
Παρουσίες Τριτη 3-6  
  ΜΑΘΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ
Γκρετα αρνητική κριτική  
Γκρετα αρνητική κριτική_2  
Γκρετα θετική κριτική  
Γκρέτα θετική κριτική 2  
Edmodo  
Σε ποιους ανοικει (πολιτικά) η μέριμνα για το περιβάλλον;  
Υπολογηστε το αποτυπωμα ανθρακά σας  
Πόσους πλανητες θα χρειάζονταν, αν ολοι οι ανθρωποι ζουσαν οπως εσεις;  
Μια παρουσιαση του τι ειναι το οικολογικό αποτύπωμα  
Επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής για την Ελλάδα  
  ΜΑΘΗΜΑ 2 Φακελος Τριτης
Η κλιματική αλλαγή δεν ειναι ανθρωπογενής  
Η κλιματική αλλαγή ειναι ανθρωπογενής  
Λόγος κατα της Γκρέτα Τούνμπεργκ  
Λόγος υπέρ της Γκρέτα Τούνμπεργκ  
 ΜΑΘΗΜΑ WIKI 1
  ΜΑΘΗΜΑ 2: Φακελος Πεμπτης
Λογος υπερ της Γκρέτα Τούνμπεργκ  
Λογος κατά της Γκρέτα Τούνμπεργκ  
Η κλιματική αλλαγή δεν ειναι ανθρωπογενής  
Η κλιματική αλλαγή ειναι ανθρωπογενής  
  ΜΑΘΗΜΑ 4: Συνεχεια στα WIKI
Ερωτηματολογιο επιστημικών πεποιθησεων  
Γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα τα οποία προωθεί το εξεταζόμενο μαθημα  
Εδω αντιστοιχιζουμε τα μαθησιακα αποτελέσματα των μαθημάτων που έχουμε να παρουσιάσουμε στα γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα  
Δοκιμάστε να μπειτε σε αυτο τον τόπο  
Πεμπτη: τα PBworks μας  
 CSCL
 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
  Blogs
Παραδειγμα blog σχολειου 1  
Παραδειγμα blog σχολειου 2  
blog για μια κοινοτητα πρακτικής  
Παραδειγμα blog απο συμφοιτητές σας  
Πως να χρησιμοποιησω το blog με τους μαθητες  

τι προτασεις κανουν;

Πώς να χρησιμοποιησουμε blogs στα σχολεια 2  
Πώς να χρησιμοποιήσουμε τα blog αποτελεσματικά 3  
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-NSmBI-x_sTgay8pNw_vEo-aoXciK1uNILou_n7Fqg1IbEQ/viewform?usp=sf_link  

Πρωτα, στην τριτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια (blogs) διαβάστε  την ανάλυση ιστολογίου (σελ 181) και στη συνέχεια πηγαίνετε στο Συμπεράσματα – Εισηγήσεις 

Μετα διαβάστε την πρώτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια στην ταξη και στο τελος

απαντηστε σε αυτη τη φορμα

Παλιο1 : διευθυνσεις ιστολογιων  
Παλιο 2: διευθυνσεις ιστολογιων  
Παλιο 3: διευθυνσεις ιστολογιων  
Κατευθύνσεις για τη χρήση του blog στην εκπαίδευση (Τμήματα Ραγάζου)  
  Διαδικτυακά υποστηριζόμενη διερεύνηση
Σεισμοι και ηφαίστεια _ παρουσιαση εκπαιδευτικη τηλεόραση  
WISE  
WISE παραδειγμα 1 (σεισμοι και ηφαίστεια)  
WISE παραδειγμα 2 (θερμική αγωγιμότητα)  
Ο Βατραχεκλος μαθαίνει ηλεκτρισμό  

Θα μπορουσε τέτοιο υλικο να ειναι χρησιμο στο πλαισιο του σημερινου μαθήματος;

  ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Πώς χρησιμοποιουμε το εργαλείο για τον τύπο αδειας πνευματικών δικαιωμάτων που θέλουμε  
Εργαλείο για να δώσετε την άδεια που θέλετε σχετικά με το έργο σας  
Εργαλειο για να αξιολογησετε τη δυσκολια των κειμένων στο Wiki σας  
  ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ
Αξιολογηση με βαση το ARCS  
Αξιολογηση Περιβαλλοντος Μαθησης κατα Jonassen  
Ερωτηματολογιο για την εργασια των παλαιοτερων ετών  
Αξιολογηση παλαιας εργασίας με βαση το ICAP  
Καρτα Εξοδου 2  
 ΚΡΥΦΟ
  ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για τις Παρουσιάσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ  
ΕΙΣΑΓΩΓΗ_2  
ΕΚ_Μαθημα 4_ Κινητοποίηση  
  ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για Παρουσιολογια
Παρουσίες_Τμημα1 (Δευτέρα)  
Παρουσίες_Τμημα2 (Τετάρτη)  
Παρουσίες_Τμημα3 (Παρασκευη)  
 ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι διαφοροι
  Μαθηση vs Πληροφορηση
Ποικιλα νοηματα του ορου "μαθαίνω"  
ΕΚ_Μαθημα 3_ Μαθηση vs Πληροφορηση  
Αξιολογηση της εργασίας: "Μεση Ταχυτητα" με χρηση του εργαλειου ICAP  
Εδω θα βαλουμε στοιχεια που μας ζητούνται καθως δημιουργουμε το λογαριασμο μας στο e-twinning  
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Αξιολόγηση της εργασίας ως προς το είδος της γνωστικής εμπλοκής (ΤΜΗΜΑ ΠΕΜΠΤΗΣ)  
  e-twinning for future teachers
Παρουσίαση των e-twinning spaces  
Creative Classroom - Μια ενδιαφερουσα ομαδα στο e-twinning live  
 ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ
 MOOC
 Γραμματισμος στα μεσα (media litteracy): ενα μικρο ολοκληρωμένο περιβάλλον διδασκαλίας απο απόσταση
  ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ WIKI (ΚΟΛΛΙΑΣ)
Τμημα Τριτης 12-3, Ομαδα 1 (Πνευμοθωρακας)  
Τμήμα Τριτη 12-3. Ομάδα 2: Τι Δημοκρατία σήμερα;  
Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 1: Πνευμοθώρακας  
Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 2. Τι Δημοκρατία σήμερα;  
Τμημα Τρίτης : Thinkability  
  Blog-σύνδεσμοι
1ο 12/Θ Δημοτικό Σχολείο Νέας Μαγνησίας  
Το σχολικό παρεάκι  
  ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
e-twinning  
Εκπαιδευτικά σενάρια διαθέσιμα σε αποθετήριο  
Φωτοδενδρο-Αποθετηριο Ψηφιακών Αντικειμένων  
Ηλεκτρονικη ταξη- Πανελληνιο σχολικο δικτυο  
Webex στα σχολειο (συγχρονη απο αποσταση εκπαιδευση)  
Ευρωπαικη Πυλη για την Εκπαιδευση των Εκπαιδευτικων  
  Προφιλ εκπαιδευτικων
Κειμενα σχολιασμου απο εκπαιδευτικο  
blog εκπαιδευτικου για ΤΠΕ στην εκπαιδευση  
Ομαδα σε σχολειο με πολυ ισχυρη ερευνητικη παραδοση  
Το επαγγελμα του/της εκπαιδευτικου σχεδιαστη/τριας το 2023  
Ο εκπαιδευτικος σχεδιασμος ως πιθανη επιλογή καριέρας  
Linkdin Ενα επαγγελματικο δικτυο για αναζητηση και βελτιωση εργασιας  
  Ενα παραδειγμα συγχρονου τροπου επαγγελματικης συνεργασιας με στοχο εκπαιδευτικά προγραμματα
Μια εταιρία με στοχο την εκπαιδευση  
Παραδειγμα προγραμματος  
Δικη τους εκθεση για τον ψηφιακο μετασχηματισμο στην εκπαιδευση  
Ενα παραδειγμα θεματων επιμορφωσης  
 ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2023
  TED-ed 2023-2024
Το μαθημα που έφτιαξα στο TED-ed  
Οδηγίες για ενα μαθημα TED-ed  

Μπορω να φτιάξω ενα καινουργιο μαθημα ή να ξεκινήσω απο κάποιο που ήδη υπαρχει και να το διαμορφώσω

Καταθεση της εργασιας TedED  
Καρτα εξοδου 3  
 ΜΙΚΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2022-2023
 Υλικο που στηριζει "ψαξιμο"
  WIKI 1 2024
Παρουσιαση Wiki  
Τι μπορουν να κερδισουν οι μαθητες μου απο το wiki  
Τα πρωτα μας pbworks  
 ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ WIKI ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
  2023 e-me
Παρουσιαση για την e-me  
Δυο προτασεις για πιθανα σεναρια με το wiki  

Θελουμε να γραψετε δυο αρχικές προτασεις. Θα πρεπει να προσδιορισετε τους μαθησιακους σας στοχους και το πώς θα παρουσιασετε την ολη δραση στους μαθητες και τις μαθήτριές  σας (αυτη ειναι η "ιστορια", το αμπαλάζ, ο τρόπος με τον οποιο "πουλατε" την ολη δραση στους μαθητές και τις μαθητριές σας)

Ενημέρωση για τα νεα μεσα μέσω συμμετοχής σε έρευνα  

Η σημερινή κουλτούρα χαρακτηρίζεται από μια ιδιαίτερη οπτική γλώσσα. Μερικά αντιπροσωπευτικά παραδείγματα μηνυμάτων μπορείτε να βρείτε εδώ:

https://drive.google.com/drive/folders/1FWENVBKyoPox7UX7Deq3eeUKfy2OrhcS?usp=share_link

(ενδεχομένως να χρειαστεί να τα μεταφορτώσετε στο σύστημα σας για να μπορέσετε να κάνετε αναπαραγωγή)

Η συγκεκριμένη σειρά βιντεοδιαλέξεων εξετάζει μια σειρά από σημαντικά ερωτήματα όπως:

Τι είναι τα μέσα σήμερα; Τι είναι τα παλιά μέσα; Τι είναι τα νέα μέσα; Τι είναι τα ψηφιακά μέσα; Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας οπτικής γλώσσας που κυριαρχεί στη σύγχρονη κουλτούρα;

Μετάβαση στην αρχική σελίδα

Επιλογές Μαθήματος

Ανακοινώσεις Ασκήσεις Βαθμολόγιο Γλωσσάριο Γραμμή μάθησης Έγγραφα Εννοιολογικός χάρτης Εργασίες Ερωτηματολόγια Ηλεκτρονικό βιβλίο Ημερολόγιο Ιστολόγιο Μηνύματα Παρουσιολόγιο Πολυμέσα Πρόοδος Συζητήσεις Σύνδεσμοι Συνομιλία Σύστημα Wiki Τηλεσυνεργασία Τοίχος
Open eClass © 2003-2025 — Όροι Χρήσης— Πολιτική Απορρήτου