ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
---|
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΔΕΥΤΕΡΑς 3-6 |
Παρουσιες ΤΡΙΤΗΣ 3-6 | Mathesis | Παρουσιες ΠΕΜΠΤΗΣ 3-6 | Coursera | edx | Τι περιμένω να μαθω απο το μαθημα Διαδικτυακά Περιβάλλοντα Μάθησης | Πολλές βιομηχανικές επαναστάσεις;
Τωρα λενε ειμαστε στην 4η βιομηχανικη επανάσταση | Αλλοιωτικο Δημοτικο
Πώς χρησιμοποιουν τις ΤΠΕ; | Ψηφιακή μεταρρύθμιση με οδηγό την Εσθονία | Ξέρετε τι ειναι τα δικτυα 5G, Το Internet των πραγμάτων; (Internet of things) | Καλαματα , πρωτη στο 5G | Διαδικτυακό Φροντιστήριο | Μια αλλη προσεγγιση για κινητα, facebook, google | Τι ειναι το ομοτιμο κινημα; | Σχολια στο θεμα που αναλάβαμε | Αξιολογηση του Μαθηματος Διαδικτυακα Περιβαλλοντα Μαθησης | Ενας δασκαλος αντιμετωπιζει την απότομη εισοδο της απο αποσταση εκπαιδευσης | Ταξιδια στον κοσμο-μουσικη και λογια | Σπιτια του κοσμου | Καμερες σε ολο τον κοσμο | Παρουσιες Τεταρτης1 | 4η βιομηχανικη επανάσταση | Κατασκοπευτικός καπιταλισμός | Οι σύνδεσμοι όπου μπορείτε να δειτε τις παρουσιάσεις μας | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ 2022_ Δευτερα 12-3 | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 9-12 | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022 Τριτη 12-3 | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 3-6 | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_ Παρασκευη 9-12 | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Παρασκευη 12-3 | 2024_ Παρουσιες Τρίτη 6-9μμ | 2024_ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_ Παρασκευή 12-3 | Οι προσδοκίες μου απο το μάθημα | Μικρες ακολουθιες σκεψης παρουσιαζμένες απο περσινες/ους φοιτητριες/ες | Κάρτα εξόδου Μαθήματος 1 | Ελληνικο MOOC απο τα ΚΕΔΙΒΙΜ ελληνικων πανεπιστημιων |
ΜΑΘΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ |
---|
Γκρετα αρνητική κριτική |
Γκρετα αρνητική κριτική_2 | Γκρετα θετική κριτική | Γκρέτα θετική κριτική 2 | Edmodo | Σε ποιους ανοικει (πολιτικά) η μέριμνα για το περιβάλλον; | Υπολογηστε το αποτυπωμα ανθρακά σας | Πόσους πλανητες θα χρειάζονταν, αν ολοι οι ανθρωποι ζουσαν οπως εσεις; | Μια παρουσιαση του τι ειναι το οικολογικό αποτύπωμα | Επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής για την Ελλάδα |
ΜΑΘΗΜΑ 2 Φακελος Τριτης |
---|
Η κλιματική αλλαγή δεν ειναι ανθρωπογενής |
Η κλιματική αλλαγή ειναι ανθρωπογενής | Λόγος κατα της Γκρέτα Τούνμπεργκ | Λόγος υπέρ της Γκρέτα Τούνμπεργκ | ΜΑΘΗΜΑ WIKI 1 |
---|
ΜΑΘΗΜΑ 2: Φακελος Πεμπτης |
---|
Λογος υπερ της Γκρέτα Τούνμπεργκ |
Λογος κατά της Γκρέτα Τούνμπεργκ | Η κλιματική αλλαγή δεν ειναι ανθρωπογενής | Η κλιματική αλλαγή ειναι ανθρωπογενής | ΜΑΘΗΜΑ 4: Συνεχεια στα WIKI |
---|
CSCL |
---|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
---|
Έλεγχος αναγνωσιμότητας |
Για να δηλώσουμε τα πνευματικά δικαιώματα στον τόπο μας | Γιατι η τεχνολογια δεν φέρνει την αλλαγή στα σχολεία;
Βγάζετε καποιο συμπέρασμα που να ειναι χρησιμο για το δικο σας wiki; | Συνηθισμένα σφάλματα στη σχεδίαση δικτυακων τοπων | https://fcit.usf.edu/matrix/matrix/ | http://www.azk12.org/tim/ | To Κειμενο με τις κατευθυνσεις για την ευχρηστία (Τριτη) | Πεμπτη: εδω βαζουμε τις παρουσιασεις μας για την ευχριστία | Wiki για τους κανονες ευχρηστίας (Δευτέρα) | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΕΜΠΤΗΣ | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑΣ | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΡΙΤΗΣ |
Blogs |
---|
Παραδειγμα blog σχολειου 1 |
Παραδειγμα blog σχολειου 2 | blog για μια κοινοτητα πρακτικής | Παραδειγμα blog απο συμφοιτητές σας | Πως να χρησιμοποιησω το blog με τους μαθητες
τι προτασεις κανουν; | Πώς να χρησιμοποιησουμε blogs στα σχολεια 2 | Πώς να χρησιμοποιήσουμε τα blog αποτελεσματικά 3 | https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-NSmBI-x_sTgay8pNw_vEo-aoXciK1uNILou_n7Fqg1IbEQ/viewform?usp=sf_link
Πρωτα, στην τριτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια (blogs) διαβάστε την ανάλυση ιστολογίου (σελ 181) και στη συνέχεια πηγαίνετε στο Συμπεράσματα – Εισηγήσεις
Μετα διαβάστε την πρώτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια στην ταξη και στο τελος
απαντηστε σε αυτη τη φορμα | Παλιο1 : διευθυνσεις ιστολογιων | Παλιο 2: διευθυνσεις ιστολογιων | Παλιο 3: διευθυνσεις ιστολογιων | Κατευθύνσεις για τη χρήση του blog στην εκπαίδευση (Τμήματα Ραγάζου) | Διαδικτυακά υποστηριζόμενη διερεύνηση |
---|
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
---|
Πώς χρησιμοποιουμε το εργαλείο για τον τύπο αδειας πνευματικών δικαιωμάτων που θέλουμε |
Εργαλείο για να δώσετε την άδεια που θέλετε σχετικά με το έργο σας | Εργαλειο για να αξιολογησετε τη δυσκολια των κειμένων στο Wiki σας | ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ |
---|
ΚΡΥΦΟ |
---|
Μια παρουσιαση των αλλαγων στην εποχη του Κορονοιου ευνοική για τα ιδιωτικά σχολεια |
Πως να σχεδιασω και να διδαξω ενα απο αποσταση μαθημα; | Learning Design Community Platform | Χρήση διαδικτυκών λογισμικών σε μικρές τάξεις του Δημοτικου
Παρουσιαση απο το συνεδριο της ΕΤΠΕ (Μαιος 2021)
Πράσινη Εκπαίδευση για ένα Βιώσιμο μέλλον Β. Αρβανίτη, Η. Καλαμπόκης, Η. Κολιάκου, Α. Μαστρογιάννη, Θ. Μπράτιτσης |
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για τις Παρουσιάσεις |
---|
ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
ΕΙΣΑΓΩΓΗ_2 | ΕΚ_Μαθημα 4_ Κινητοποίηση |
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για Παρουσιολογια |
---|
Παρουσίες_Τμημα1 (Δευτέρα) |
Παρουσίες_Τμημα2 (Τετάρτη) | Παρουσίες_Τμημα3 (Παρασκευη) |
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι διαφοροι |
---|
Ποιες ειναι οι προσδοκίες μου απο αυτό το μάθημα |
Βοηθητικά βιντεο etwinning | Αγγλικη υποστηριξη etwinning | Οδηγιες για δημιουργια λογαριασμου στο etwinning | Συνεργασια στο e-twinning live | Ανατροφοδότηση για καλυτερο μαθημα | Νευμοθωρακας μικρο | Πνευμοθωρακας Ελληνικο_λιγο μεγαλυτερο | ΦΥΣΙΚΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ - ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ
Ειναι η ιδια εργασια που παρουσιαζεται και ως εγγραφο, αν θελετε να πατε σε αυτη μεσω ενος συνδέσμου | Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας
Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; | Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας
Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; | Μαθηση vs Πληροφορηση |
---|
e-twinning for future teachers |
---|
ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ |
---|
Ενα αλλο λογισμικο (εκτος απο το google recorder) για τη δημιουργια βιντεο παρουσιασης
Χρησιμο για μια αντεστραμμένη ταξη
"To Screencast-O-Matic είναι ένα πολύ ελαφρύ και βασικό λογισμικό σύλληψης βίντεο από την οθόνη του υπολογιστή." |
Παραδειγμα μιας αλλης "αρχιτεκτονικης"
Χρήσιμο σε αντεστραμμένη ταξη, αλλα μπορειτε να το προσαρμόσετε σε αυτο που εσεις θελετε
Ειναι φτιαγμενο στη λογικη του TED-ED
Μπορειτε να δειτε και 2 σχετικά βίντεο στα Ελληνικά:
https://www.youtube.com/watch?v=LO9F1kcKB_I
https://www.youtube.com/watch?v=S0Kh2CT5eWw
| Τι ειναι οι ιστοεξερευνήσεις;
Ωραίο και αυτο:
https://blogs.sch.gr/pekesipeir1821/ypostiriktiko-yliko/istoexereyniseis-webquests/
Παραδειγμα απο σχολείο:
https://www.kanasi.edu.gr/webquest/
Παράδειγμα που μπορούμε να εφαρμόσουμε
http://users.sch.gr/skoukou/my_webquest.htm
| Απο απόσταση διδασκαλία στο σχολείο | Μεικτη Μαθηση γενικο | MOOC |
---|
Γραμματισμος στα μεσα (media litteracy): ενα μικρο ολοκληρωμένο περιβάλλον διδασκαλίας απο απόσταση |
---|
Δήλωση συμμετοχής |
Βιντεο παραδειγματα | ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ WIKI (ΚΟΛΛΙΑΣ) |
---|
Blog-σύνδεσμοι |
---|
1ο 12/Θ Δημοτικό Σχολείο Νέας Μαγνησίας |
Το σχολικό παρεάκι |
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ |
---|
e-twinning |
Εκπαιδευτικά σενάρια διαθέσιμα σε αποθετήριο | Φωτοδενδρο-Αποθετηριο Ψηφιακών Αντικειμένων | Ηλεκτρονικη ταξη- Πανελληνιο σχολικο δικτυο | Webex στα σχολειο (συγχρονη απο αποσταση εκπαιδευση) | Ευρωπαικη Πυλη για την Εκπαιδευση των Εκπαιδευτικων |
Προφιλ εκπαιδευτικων |
---|
Κειμενα σχολιασμου απο εκπαιδευτικο |
blog εκπαιδευτικου για ΤΠΕ στην εκπαιδευση | Ομαδα σε σχολειο με πολυ ισχυρη ερευνητικη παραδοση | Το επαγγελμα του/της εκπαιδευτικου σχεδιαστη/τριας το 2023 | Ο εκπαιδευτικος σχεδιασμος ως πιθανη επιλογή καριέρας | Linkdin Ενα επαγγελματικο δικτυο για αναζητηση και βελτιωση εργασιας |
Ενα παραδειγμα συγχρονου τροπου επαγγελματικης συνεργασιας με στοχο εκπαιδευτικά προγραμματα |
---|
Μια εταιρία με στοχο την εκπαιδευση |
Παραδειγμα προγραμματος | Δικη τους εκθεση για τον ψηφιακο μετασχηματισμο στην εκπαιδευση | Ενα παραδειγμα θεματων επιμορφωσης | ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2023 |
---|
TED-ed 2023-2024 |
---|
Το μαθημα που έφτιαξα στο TED-ed |
Οδηγίες για ενα μαθημα TED-ed
Μπορω να φτιάξω ενα καινουργιο μαθημα ή να ξεκινήσω απο κάποιο που ήδη υπαρχει και να το διαμορφώσω | Καταθεση της εργασιας TedED | Καρτα εξοδου 3 |
ΜΙΚΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2022-2023 |
---|
Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα της Δευτέρας |
Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τρίτης 3-6 | Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τετάρτης 3-6 | Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τρίτης 12-3 | Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Πέμπτης 6- 9 | Ted ed μαθηματα για ΜΑΒΣ, Τριτη 3-6 | Αξιολογησεις Ted-ed Τεταρτη 3-6 | Αξιολογήσεις Ted ed Δευερα 12-3 | Μικρη Εργασια | Δήλωση προτιμήσεων podecast για τη μικρη εργασια | Μικρη Εργασία: Περιγραφή |
Υλικο που στηριζει "ψαξιμο" |
---|
Ταξιδι απο τη Συρια
"Ψαξιμο" που βοηθα να καταλάβουμε τον κοσμο αλλων ανθρωπων |
Οι ζωες των αλλων_2 | Ζωντανες Καμερες απο ολο τον κοσμο | google earth | Ραδιοφωνικοι σταθμοι απο ολο τον κοσμο | Τροφική αλυσίδα 1
Σαβανα | Τροφική Αλυσιδα 2
Τουνδρα | Τροφική Αλυσίδα
Δασος |
WIKI 1 2024 |
---|
Παρουσιαση Wiki |
Τι μπορουν να κερδισουν οι μαθητες μου απο το wiki | Τα πρωτα μας pbworks | ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ WIKI ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
---|
2023 e-me |
---|