|
ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
|---|
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΔΕΥΤΕΡΑς 3-6 |
| Παρουσιες ΤΡΙΤΗΣ 3-6 |
| Mathesis |
| Παρουσιες ΠΕΜΠΤΗΣ 3-6 |
| Coursera |
| edx |
| Τι περιμένω να μαθω απο το μαθημα Διαδικτυακά Περιβάλλοντα Μάθησης |
Πολλές βιομηχανικές επαναστάσεις;
Τωρα λενε ειμαστε στην 4η βιομηχανικη επανάσταση |
Αλλοιωτικο Δημοτικο
Πώς χρησιμοποιουν τις ΤΠΕ; |
| Ψηφιακή μεταρρύθμιση με οδηγό την Εσθονία |
| Καλαματα , πρωτη στο 5G |
| Ξέρετε τι ειναι τα δικτυα 5G, Το Internet των πραγμάτων; (Internet of things) |
| Διαδικτυακό Φροντιστήριο |
| Μια αλλη προσεγγιση για κινητα, facebook, google |
| Τι ειναι το ομοτιμο κινημα; |
| Σχολια στο θεμα που αναλάβαμε |
| Αξιολογηση του Μαθηματος Διαδικτυακα Περιβαλλοντα Μαθησης |
| Ενας δασκαλος αντιμετωπιζει την απότομη εισοδο της απο αποσταση εκπαιδευσης |
| Ταξιδια στον κοσμο-μουσικη και λογια |
| Σπιτια του κοσμου |
| Καμερες σε ολο τον κοσμο |
| Παρουσιες Τεταρτης1 |
| 4η βιομηχανικη επανάσταση |
| Κατασκοπευτικός καπιταλισμός |
| Οι σύνδεσμοι όπου μπορείτε να δειτε τις παρουσιάσεις μας |
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ 2022_ Δευτερα 12-3 |
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 9-12 |
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022 Τριτη 12-3 |
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 3-6 |
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_ Παρασκευη 9-12 |
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Παρασκευη 12-3 |
| 2024_ Παρουσιες Τρίτη 6-9μμ |
| 2024_ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_ Παρασκευή 12-3 |
| Οι προσδοκίες μου απο το μάθημα |
| Μικρες ακολουθιες σκεψης παρουσιαζμένες απο περσινες/ους φοιτητριες/ες |
| Κάρτα εξόδου Μαθήματος 1 |
| Ελληνικο MOOC απο τα ΚΕΔΙΒΙΜ ελληνικων πανεπιστημιων |
| παρουσιες Τριτη 12-3 |
| Παρουσίες Τριτη 3-6 |
|
ΜΑΘΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ |
|---|
| Γκρετα αρνητική κριτική |
| Γκρετα αρνητική κριτική_2 |
| Γκρετα θετική κριτική |
| Γκρέτα θετική κριτική 2 |
| Edmodo |
| Σε ποιους ανοικει (πολιτικά) η μέριμνα για το περιβάλλον; |
| Υπολογηστε το αποτυπωμα ανθρακά σας |
| Πόσους πλανητες θα χρειάζονταν, αν ολοι οι ανθρωποι ζουσαν οπως εσεις; |
| Μια παρουσιαση του τι ειναι το οικολογικό αποτύπωμα |
| Επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής για την Ελλάδα |
|
ΜΑΘΗΜΑ 2 Φακελος Τριτης |
|---|
| Η κλιματική αλλαγή δεν ειναι ανθρωπογενής |
| Η κλιματική αλλαγή ειναι ανθρωπογενής |
| Λόγος κατα της Γκρέτα Τούνμπεργκ |
| Λόγος υπέρ της Γκρέτα Τούνμπεργκ |
| ΜΑΘΗΜΑ WIKI 1 |
|---|
| ΜΑΘΗΜΑ 2: Φακελος Πεμπτης |
|---|
|
ΜΑΘΗΜΑ 4: Συνεχεια στα WIKI |
|---|
| Ερωτηματολογιο επιστημικών πεποιθησεων |
| Γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα τα οποία προωθεί το εξεταζόμενο μαθημα |
| Εδω αντιστοιχιζουμε τα μαθησιακα αποτελέσματα των μαθημάτων που έχουμε να παρουσιάσουμε στα γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα |
| Δοκιμάστε να μπειτε σε αυτο τον τόπο |
| Πεμπτη: τα PBworks μας |
| CSCL |
|---|
| ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|---|
|
Blogs |
|---|
| Παραδειγμα blog σχολειου 1 |
| Παραδειγμα blog σχολειου 2 |
| blog για μια κοινοτητα πρακτικής |
| Παραδειγμα blog απο συμφοιτητές σας |
Πως να χρησιμοποιησω το blog με τους μαθητες
τι προτασεις κανουν; |
| Πώς να χρησιμοποιησουμε blogs στα σχολεια 2 |
| Πώς να χρησιμοποιήσουμε τα blog αποτελεσματικά 3 |
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-NSmBI-x_sTgay8pNw_vEo-aoXciK1uNILou_n7Fqg1IbEQ/viewform?usp=sf_link
Πρωτα, στην τριτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια (blogs) διαβάστε την ανάλυση ιστολογίου (σελ 181) και στη συνέχεια πηγαίνετε στο Συμπεράσματα – Εισηγήσεις
Μετα διαβάστε την πρώτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια στην ταξη και στο τελος
απαντηστε σε αυτη τη φορμα |
| Παλιο1 : διευθυνσεις ιστολογιων |
| Παλιο 2: διευθυνσεις ιστολογιων |
| Παλιο 3: διευθυνσεις ιστολογιων |
| Κατευθύνσεις για τη χρήση του blog στην εκπαίδευση (Τμήματα Ραγάζου) |
|
Διαδικτυακά υποστηριζόμενη διερεύνηση |
|---|
| Σεισμοι και ηφαίστεια _ παρουσιαση εκπαιδευτικη τηλεόραση |
| WISE |
| WISE παραδειγμα 1 (σεισμοι και ηφαίστεια) |
| WISE παραδειγμα 2 (θερμική αγωγιμότητα) |
Ο Βατραχεκλος μαθαίνει ηλεκτρισμό
Θα μπορουσε τέτοιο υλικο να ειναι χρησιμο στο πλαισιο του σημερινου μαθήματος; |
|
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
|---|
| Πώς χρησιμοποιουμε το εργαλείο για τον τύπο αδειας πνευματικών δικαιωμάτων που θέλουμε |
| Εργαλείο για να δώσετε την άδεια που θέλετε σχετικά με το έργο σας |
| Εργαλειο για να αξιολογησετε τη δυσκολια των κειμένων στο Wiki σας |
|
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ |
|---|
| Αξιολογηση με βαση το ARCS |
| Αξιολογηση Περιβαλλοντος Μαθησης κατα Jonassen |
| Ερωτηματολογιο για την εργασια των παλαιοτερων ετών |
| Αξιολογηση παλαιας εργασίας με βαση το ICAP |
| Καρτα Εξοδου 2 |
| ΚΡΥΦΟ |
|---|
|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για τις Παρουσιάσεις |
|---|
| ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
| ΕΙΣΑΓΩΓΗ_2 |
| ΕΚ_Μαθημα 4_ Κινητοποίηση |
|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για Παρουσιολογια |
|---|
| Παρουσίες_Τμημα1 (Δευτέρα) |
| Παρουσίες_Τμημα2 (Τετάρτη) |
| Παρουσίες_Τμημα3 (Παρασκευη) |
|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι διαφοροι |
|---|
| Ποιες ειναι οι προσδοκίες μου απο αυτό το μάθημα |
| Βοηθητικά βιντεο etwinning |
| Αγγλικη υποστηριξη etwinning |
| Οδηγιες για δημιουργια λογαριασμου στο etwinning |
| Συνεργασια στο e-twinning live |
| Ανατροφοδότηση για καλυτερο μαθημα |
| Νευμοθωρακας μικρο |
| Πνευμοθωρακας Ελληνικο_λιγο μεγαλυτερο |
ΦΥΣΙΚΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ - ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ
Ειναι η ιδια εργασια που παρουσιαζεται και ως εγγραφο, αν θελετε να πατε σε αυτη μεσω ενος συνδέσμου |
Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας
Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; |
Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας
Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; |
| Μαθηση vs Πληροφορηση |
|---|
| e-twinning for future teachers |
|---|
|
ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ |
|---|
Ενα αλλο λογισμικο (εκτος απο το google recorder) για τη δημιουργια βιντεο παρουσιασης
Χρησιμο για μια αντεστραμμένη ταξη
"To Screencast-O-Matic είναι ένα πολύ ελαφρύ και βασικό λογισμικό σύλληψης βίντεο από την οθόνη του υπολογιστή." |
Παραδειγμα μιας αλλης "αρχιτεκτονικης"
Χρήσιμο σε αντεστραμμένη ταξη, αλλα μπορειτε να το προσαρμόσετε σε αυτο που εσεις θελετε
Ειναι φτιαγμενο στη λογικη του TED-ED
Μπορειτε να δειτε και 2 σχετικά βίντεο στα Ελληνικά:
https://www.youtube.com/watch?v=LO9F1kcKB_I
https://www.youtube.com/watch?v=S0Kh2CT5eWw
|
Τι ειναι οι ιστοεξερευνήσεις;
Ωραίο και αυτο:
https://blogs.sch.gr/pekesipeir1821/ypostiriktiko-yliko/istoexereyniseis-webquests/
Παραδειγμα απο σχολείο:
https://www.kanasi.edu.gr/webquest/
Παράδειγμα που μπορούμε να εφαρμόσουμε
http://users.sch.gr/skoukou/my_webquest.htm
|
| Απο απόσταση διδασκαλία στο σχολείο |
| Μεικτη Μαθηση γενικο |
|
MOOC |
|---|
| Coursity |
|
Γραμματισμος στα μεσα (media litteracy): ενα μικρο ολοκληρωμένο περιβάλλον διδασκαλίας απο απόσταση |
|---|
| Δήλωση συμμετοχής |
| Βιντεο παραδειγματα |
| ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ WIKI (ΚΟΛΛΙΑΣ) |
|---|
|
Blog-σύνδεσμοι |
|---|
| 1ο 12/Θ Δημοτικό Σχολείο Νέας Μαγνησίας |
| Το σχολικό παρεάκι |
|
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ |
|---|
| e-twinning |
| Εκπαιδευτικά σενάρια διαθέσιμα σε αποθετήριο |
| Φωτοδενδρο-Αποθετηριο Ψηφιακών Αντικειμένων |
| Ηλεκτρονικη ταξη- Πανελληνιο σχολικο δικτυο |
| Webex στα σχολειο (συγχρονη απο αποσταση εκπαιδευση) |
| Ευρωπαικη Πυλη για την Εκπαιδευση των Εκπαιδευτικων |
|
Προφιλ εκπαιδευτικων |
|---|
| Κειμενα σχολιασμου απο εκπαιδευτικο |
| blog εκπαιδευτικου για ΤΠΕ στην εκπαιδευση |
| Ομαδα σε σχολειο με πολυ ισχυρη ερευνητικη παραδοση |
| Το επαγγελμα του/της εκπαιδευτικου σχεδιαστη/τριας το 2023 |
| Ο εκπαιδευτικος σχεδιασμος ως πιθανη επιλογή καριέρας |
| Linkdin Ενα επαγγελματικο δικτυο για αναζητηση και βελτιωση εργασιας |
|
Ενα παραδειγμα συγχρονου τροπου επαγγελματικης συνεργασιας με στοχο εκπαιδευτικά προγραμματα |
|---|
| Μια εταιρία με στοχο την εκπαιδευση |
| Παραδειγμα προγραμματος |
| Δικη τους εκθεση για τον ψηφιακο μετασχηματισμο στην εκπαιδευση |
| Ενα παραδειγμα θεματων επιμορφωσης |
|
ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2023 |
|---|
| Παρουσιες Δευτερα 12-3 |
| Παρουσίες Τριτη 12-3 |
| Παρουσιες Τρίτη 3-6 |
| Παρουσίες Τετάρτη 3-6 |
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΠΕΜΠΤΗ 6-9 |
Δεν ειναι MOOC αλλα ειναι ενδιαφερον
Μαθηματα για εκπαιδευση στην ψηφιακοτητα |
MOOC με αμοιβη
Διασημοι καθηγητες |
| Harcard Zero Project: Thinking Routines |
| Παρουσιασεις διαδικτυκων λογισμικών (εργασιες μεταξυ των εβδομαδων) |
|
TED-ed 2023-2024 |
|---|
| Το μαθημα που έφτιαξα στο TED-ed |
Οδηγίες για ενα μαθημα TED-ed
Μπορω να φτιάξω ενα καινουργιο μαθημα ή να ξεκινήσω απο κάποιο που ήδη υπαρχει και να το διαμορφώσω |
| Καταθεση της εργασιας TedED |
| Καρτα εξοδου 3 |
|
ΜΙΚΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2022-2023 |
|---|
| Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα της Δευτέρας |
| Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τρίτης 3-6 |
| Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τετάρτης 3-6 |
| Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τρίτης 12-3 |
| Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Πέμπτης 6- 9 |
| Ted ed μαθηματα για ΜΑΒΣ, Τριτη 3-6 |
| Αξιολογησεις Ted-ed Τεταρτη 3-6 |
| Αξιολογήσεις Ted ed Δευερα 12-3 |
| Μικρη Εργασια |
| Δήλωση προτιμήσεων podecast για τη μικρη εργασια |
| Μικρη Εργασία: Περιγραφή |
|
Υλικο που στηριζει "ψαξιμο" |
|---|
Ταξιδι απο τη Συρια
"Ψαξιμο" που βοηθα να καταλάβουμε τον κοσμο αλλων ανθρωπων |
| Οι ζωες των αλλων_2 |
| Ζωντανες Καμερες απο ολο τον κοσμο |
| google earth |
| Ραδιοφωνικοι σταθμοι απο ολο τον κοσμο |
Τροφική αλυσίδα 1
Σαβανα |
Τροφική Αλυσιδα 2
Τουνδρα |
Τροφική Αλυσίδα
Δασος |
| Καμερες του κοσμου |
| Πρόταση χρήσης των παραπάνω πηγών στο πλαίσιο διερευνησης |
| WIKI 1 2024 |
|---|
|
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ WIKI ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
|---|
| ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ |
| ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΑΡΚΟ |
| 2023 e-me |
|---|
| Μικρη Εργασια |
|---|
| ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ |
|---|