|
ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
|---|
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΔΕΥΤΕΡΑς 3-6 |
| Παρουσιες ΤΡΙΤΗΣ 3-6 |
| Mathesis |
| Παρουσιες ΠΕΜΠΤΗΣ 3-6 |
| Coursera |
| edx |
| Τι περιμένω να μαθω απο το μαθημα Διαδικτυακά Περιβάλλοντα Μάθησης |
Πολλές βιομηχανικές επαναστάσεις;
Τωρα λενε ειμαστε στην 4η βιομηχανικη επανάσταση |
Αλλοιωτικο Δημοτικο
Πώς χρησιμοποιουν τις ΤΠΕ; |
| Ψηφιακή μεταρρύθμιση με οδηγό την Εσθονία |
| Καλαματα , πρωτη στο 5G |
| Ξέρετε τι ειναι τα δικτυα 5G, Το Internet των πραγμάτων; (Internet of things) |
| Διαδικτυακό Φροντιστήριο |
| Μια αλλη προσεγγιση για κινητα, facebook, google |
| Τι ειναι το ομοτιμο κινημα; |
| Σχολια στο θεμα που αναλάβαμε |
| Αξιολογηση του Μαθηματος Διαδικτυακα Περιβαλλοντα Μαθησης |
| Ενας δασκαλος αντιμετωπιζει την απότομη εισοδο της απο αποσταση εκπαιδευσης |
| Ταξιδια στον κοσμο-μουσικη και λογια |
| Σπιτια του κοσμου |
| Καμερες σε ολο τον κοσμο |
| Παρουσιες Τεταρτης1 |
| 4η βιομηχανικη επανάσταση |
| Κατασκοπευτικός καπιταλισμός |
| Οι σύνδεσμοι όπου μπορείτε να δειτε τις παρουσιάσεις μας |
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ 2022_ Δευτερα 12-3 |
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 9-12 |
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022 Τριτη 12-3 |
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 3-6 |
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_ Παρασκευη 9-12 |
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Παρασκευη 12-3 |
| 2024_ Παρουσιες Τρίτη 6-9μμ |
| 2024_ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_ Παρασκευή 12-3 |
| Οι προσδοκίες μου απο το μάθημα |
| Μικρες ακολουθιες σκεψης παρουσιαζμένες απο περσινες/ους φοιτητριες/ες |
| Κάρτα εξόδου Μαθήματος 1 |
| Ελληνικο MOOC απο τα ΚΕΔΙΒΙΜ ελληνικων πανεπιστημιων |
| παρουσιες Τριτη 12-3 |
| Παρουσίες Τριτη 3-6 |
|
ΜΑΘΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ |
|---|
| Γκρετα αρνητική κριτική |
| Γκρετα αρνητική κριτική_2 |
| Γκρετα θετική κριτική |
| Γκρέτα θετική κριτική 2 |
| Edmodo |
| Σε ποιους ανοικει (πολιτικά) η μέριμνα για το περιβάλλον; |
| Υπολογηστε το αποτυπωμα ανθρακά σας |
| Πόσους πλανητες θα χρειάζονταν, αν ολοι οι ανθρωποι ζουσαν οπως εσεις; |
| Μια παρουσιαση του τι ειναι το οικολογικό αποτύπωμα |
| Επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής για την Ελλάδα |
| ΜΑΘΗΜΑ 2 Φακελος Τριτης |
|---|
|
ΜΑΘΗΜΑ WIKI 1 |
|---|
| Τι ειναι τα wiki |
| Δεσκάτη_wiki |
| Ολυμπος Καρπάθου wiki |
| Καστανια Κορινθίας wiki |
| Αγραφα Ευρυτανίας |
| PB works ενα εξαιρετικο εργαλειο για wiki |
| Pbworks wiki απο δημοτικο του εξωτερικου |
| PBworks παραδειγμα ελληνικο |
| PBworks παραδειγμα ελληνικο_2 |
| PBworks παραδειγμα ελληνικο_3 |
| Μια παρουσιαση για δημιουργια wiki με τα PbWorks |
| Εκανα και εγω δοκιμαστικο PBworks |
| Το manual του PbWorks |
| Περιγραφη Μαθηματος wiki |
|
ΜΑΘΗΜΑ 2: Φακελος Πεμπτης |
|---|
| Λογος υπερ της Γκρέτα Τούνμπεργκ |
| Λογος κατά της Γκρέτα Τούνμπεργκ |
| Η κλιματική αλλαγή δεν ειναι ανθρωπογενής |
| Η κλιματική αλλαγή ειναι ανθρωπογενής |
|
ΜΑΘΗΜΑ 4: Συνεχεια στα WIKI |
|---|
| Ερωτηματολογιο επιστημικών πεποιθησεων |
| Γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα τα οποία προωθεί το εξεταζόμενο μαθημα |
| Εδω αντιστοιχιζουμε τα μαθησιακα αποτελέσματα των μαθημάτων που έχουμε να παρουσιάσουμε στα γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα |
| Δοκιμάστε να μπειτε σε αυτο τον τόπο |
| Πεμπτη: τα PBworks μας |
|
CSCL |
|---|
| Κατευθυνσεις για τη χρηση του Edmodo |
| Αναπνευστικο συστημα |
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|---|
| Έλεγχος αναγνωσιμότητας |
| Για να δηλώσουμε τα πνευματικά δικαιώματα στον τόπο μας |
Γιατι η τεχνολογια δεν φέρνει την αλλαγή στα σχολεία;
Βγάζετε καποιο συμπέρασμα που να ειναι χρησιμο για το δικο σας wiki; |
| Συνηθισμένα σφάλματα στη σχεδίαση δικτυακων τοπων |
| https://fcit.usf.edu/matrix/matrix/ |
| http://www.azk12.org/tim/ |
| To Κειμενο με τις κατευθυνσεις για την ευχρηστία (Τριτη) |
| Πεμπτη: εδω βαζουμε τις παρουσιασεις μας για την ευχριστία |
| Wiki για τους κανονες ευχρηστίας (Δευτέρα) |
| ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΕΜΠΤΗΣ |
| ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑΣ |
| ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΡΙΤΗΣ |
Διαδικτυακες πλατφορμες/εφαρμογες/υπηρεσιες
Βαζουμε το συνδεσμο σε αυτες με δυο λογια αναφορικα με το σε τι αφορουν |
|
Blogs |
|---|
| Παραδειγμα blog σχολειου 1 |
| Παραδειγμα blog σχολειου 2 |
| blog για μια κοινοτητα πρακτικής |
| Παραδειγμα blog απο συμφοιτητές σας |
Πως να χρησιμοποιησω το blog με τους μαθητες
τι προτασεις κανουν; |
| Πώς να χρησιμοποιησουμε blogs στα σχολεια 2 |
| Πώς να χρησιμοποιήσουμε τα blog αποτελεσματικά 3 |
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-NSmBI-x_sTgay8pNw_vEo-aoXciK1uNILou_n7Fqg1IbEQ/viewform?usp=sf_link
Πρωτα, στην τριτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια (blogs) διαβάστε την ανάλυση ιστολογίου (σελ 181) και στη συνέχεια πηγαίνετε στο Συμπεράσματα – Εισηγήσεις
Μετα διαβάστε την πρώτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια στην ταξη και στο τελος
απαντηστε σε αυτη τη φορμα |
| Παλιο1 : διευθυνσεις ιστολογιων |
| Παλιο 2: διευθυνσεις ιστολογιων |
| Παλιο 3: διευθυνσεις ιστολογιων |
| Κατευθύνσεις για τη χρήση του blog στην εκπαίδευση (Τμήματα Ραγάζου) |
| Διαδικτυακά υποστηριζόμενη διερεύνηση |
|---|
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
|---|
| ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ |
|---|
| ΚΡΥΦΟ |
|---|
| ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για τις Παρουσιάσεις |
|---|
|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για Παρουσιολογια |
|---|
| Παρουσίες_Τμημα1 (Δευτέρα) |
| Παρουσίες_Τμημα2 (Τετάρτη) |
| Παρουσίες_Τμημα3 (Παρασκευη) |
|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι διαφοροι |
|---|
| Ποιες ειναι οι προσδοκίες μου απο αυτό το μάθημα |
| Βοηθητικά βιντεο etwinning |
| Αγγλικη υποστηριξη etwinning |
| Οδηγιες για δημιουργια λογαριασμου στο etwinning |
| Συνεργασια στο e-twinning live |
| Ανατροφοδότηση για καλυτερο μαθημα |
| Νευμοθωρακας μικρο |
| Πνευμοθωρακας Ελληνικο_λιγο μεγαλυτερο |
ΦΥΣΙΚΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ - ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ
Ειναι η ιδια εργασια που παρουσιαζεται και ως εγγραφο, αν θελετε να πατε σε αυτη μεσω ενος συνδέσμου |
Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας
Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; |
Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας
Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; |
|
Μαθηση vs Πληροφορηση |
|---|
| Ποικιλα νοηματα του ορου "μαθαίνω" |
| ΕΚ_Μαθημα 3_ Μαθηση vs Πληροφορηση |
| Αξιολογηση της εργασίας: "Μεση Ταχυτητα" με χρηση του εργαλειου ICAP |
| Εδω θα βαλουμε στοιχεια που μας ζητούνται καθως δημιουργουμε το λογαριασμο μας στο e-twinning |
| ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Αξιολόγηση της εργασίας ως προς το είδος της γνωστικής εμπλοκής (ΤΜΗΜΑ ΠΕΜΠΤΗΣ) |
|
e-twinning for future teachers |
|---|
| Παρουσίαση των e-twinning spaces |
| Creative Classroom - Μια ενδιαφερουσα ομαδα στο e-twinning live |
|
ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ |
|---|
Ενα αλλο λογισμικο (εκτος απο το google recorder) για τη δημιουργια βιντεο παρουσιασης
Χρησιμο για μια αντεστραμμένη ταξη
"To Screencast-O-Matic είναι ένα πολύ ελαφρύ και βασικό λογισμικό σύλληψης βίντεο από την οθόνη του υπολογιστή." |
Παραδειγμα μιας αλλης "αρχιτεκτονικης"
Χρήσιμο σε αντεστραμμένη ταξη, αλλα μπορειτε να το προσαρμόσετε σε αυτο που εσεις θελετε
Ειναι φτιαγμενο στη λογικη του TED-ED
Μπορειτε να δειτε και 2 σχετικά βίντεο στα Ελληνικά:
https://www.youtube.com/watch?v=LO9F1kcKB_I
https://www.youtube.com/watch?v=S0Kh2CT5eWw
|
Τι ειναι οι ιστοεξερευνήσεις;
Ωραίο και αυτο:
https://blogs.sch.gr/pekesipeir1821/ypostiriktiko-yliko/istoexereyniseis-webquests/
Παραδειγμα απο σχολείο:
https://www.kanasi.edu.gr/webquest/
Παράδειγμα που μπορούμε να εφαρμόσουμε
http://users.sch.gr/skoukou/my_webquest.htm
|
| Απο απόσταση διδασκαλία στο σχολείο |
| Μεικτη Μαθηση γενικο |
|
MOOC |
|---|
| Coursity |
|
Γραμματισμος στα μεσα (media litteracy): ενα μικρο ολοκληρωμένο περιβάλλον διδασκαλίας απο απόσταση |
|---|
| Δήλωση συμμετοχής |
| Βιντεο παραδειγματα |
|
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ WIKI (ΚΟΛΛΙΑΣ) |
|---|
| Τμημα Τριτης 12-3, Ομαδα 1 (Πνευμοθωρακας) |
| Τμήμα Τριτη 12-3. Ομάδα 2: Τι Δημοκρατία σήμερα; |
| Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 1: Πνευμοθώρακας |
| Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 2. Τι Δημοκρατία σήμερα; |
| Τμημα Τρίτης : Thinkability |
|
Blog-σύνδεσμοι |
|---|
| 1ο 12/Θ Δημοτικό Σχολείο Νέας Μαγνησίας |
| Το σχολικό παρεάκι |
|
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ |
|---|
| e-twinning |
| Εκπαιδευτικά σενάρια διαθέσιμα σε αποθετήριο |
| Φωτοδενδρο-Αποθετηριο Ψηφιακών Αντικειμένων |
| Ηλεκτρονικη ταξη- Πανελληνιο σχολικο δικτυο |
| Webex στα σχολειο (συγχρονη απο αποσταση εκπαιδευση) |
| Ευρωπαικη Πυλη για την Εκπαιδευση των Εκπαιδευτικων |
| Προφιλ εκπαιδευτικων |
|---|
|
Ενα παραδειγμα συγχρονου τροπου επαγγελματικης συνεργασιας με στοχο εκπαιδευτικά προγραμματα |
|---|
| Μια εταιρία με στοχο την εκπαιδευση |
| Παραδειγμα προγραμματος |
| Δικη τους εκθεση για τον ψηφιακο μετασχηματισμο στην εκπαιδευση |
| Ενα παραδειγμα θεματων επιμορφωσης |
| ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2023 |
|---|
| TED-ed 2023-2024 |
|---|
| ΜΙΚΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2022-2023 |
|---|
| Υλικο που στηριζει "ψαξιμο" |
|---|
| WIKI 1 2024 |
|---|
|
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ WIKI ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
|---|
| ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ |
| ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΑΡΚΟ |
| 2023 e-me |
|---|
| Μικρη Εργασια |
|---|
| ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ |
|---|