|  
                        ΕΙΣΑΓΩΓΗ | 
|---|
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΔΕΥΤΕΡΑς 3-6   | 
Παρουσιες ΤΡΙΤΗΣ 3-6   | Mathesis   | Παρουσιες ΠΕΜΠΤΗΣ 3-6   | Coursera   | edx   | Τι περιμένω να μαθω απο το μαθημα Διαδικτυακά Περιβάλλοντα Μάθησης   | Πολλές βιομηχανικές επαναστάσεις;  
 Τωρα λενε ειμαστε στην 4η βιομηχανικη επανάσταση  | Αλλοιωτικο Δημοτικο  
 Πώς χρησιμοποιουν τις ΤΠΕ;  | Ψηφιακή μεταρρύθμιση με οδηγό την Εσθονία   | Καλαματα , πρωτη στο 5G   | Ξέρετε τι ειναι τα δικτυα 5G, Το Internet των πραγμάτων; (Internet of things)   | Διαδικτυακό Φροντιστήριο   | Μια αλλη προσεγγιση για κινητα, facebook, google   | Τι ειναι το ομοτιμο κινημα;   | Σχολια στο θεμα που αναλάβαμε   | Αξιολογηση του Μαθηματος Διαδικτυακα Περιβαλλοντα Μαθησης   | Ενας δασκαλος αντιμετωπιζει την απότομη εισοδο της απο αποσταση εκπαιδευσης   | Ταξιδια στον κοσμο-μουσικη και λογια   | Σπιτια του κοσμου   | Καμερες σε ολο τον κοσμο   | Παρουσιες Τεταρτης1   | 4η βιομηχανικη επανάσταση   | Κατασκοπευτικός καπιταλισμός   | Οι σύνδεσμοι όπου μπορείτε να δειτε τις παρουσιάσεις μας   | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ 2022_ Δευτερα 12-3   | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 9-12   | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022 Τριτη 12-3   | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 3-6   | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_ Παρασκευη 9-12   | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Παρασκευη 12-3   | 2024_ Παρουσιες Τρίτη 6-9μμ   | 2024_ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_ Παρασκευή 12-3   | Οι προσδοκίες μου απο το μάθημα   | Μικρες ακολουθιες σκεψης παρουσιαζμένες απο περσινες/ους φοιτητριες/ες   | Κάρτα εξόδου Μαθήματος 1   | Ελληνικο MOOC απο τα ΚΕΔΙΒΙΜ ελληνικων πανεπιστημιων   | παρουσιες Τριτη 12-3   | Παρουσίες Τριτη 3-6   | |  
                        ΜΑΘΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ | 
|---|
| Γκρετα αρνητική κριτική   | 
Γκρετα αρνητική κριτική_2   | Γκρετα θετική κριτική   | Γκρέτα θετική κριτική 2   | Edmodo   | Σε ποιους ανοικει (πολιτικά) η μέριμνα για το περιβάλλον;   | Υπολογηστε το αποτυπωμα ανθρακά σας   | Πόσους πλανητες θα χρειάζονταν, αν ολοι οι ανθρωποι ζουσαν οπως εσεις;   | Μια παρουσιαση του τι ειναι το οικολογικό αποτύπωμα   | Επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής για την Ελλάδα   | |  ΜΑΘΗΜΑ 2 Φακελος Τριτης | 
|---|
|  
                        ΜΑΘΗΜΑ WIKI 1 | 
|---|
| Τι ειναι τα wiki   | 
Δεσκάτη_wiki   | Ολυμπος Καρπάθου wiki   | Καστανια Κορινθίας wiki   | Αγραφα Ευρυτανίας   | PB works ενα εξαιρετικο εργαλειο για wiki   | Pbworks wiki απο δημοτικο του εξωτερικου   | PBworks παραδειγμα ελληνικο   | PBworks παραδειγμα ελληνικο_2   | PBworks παραδειγμα ελληνικο_3   | Μια παρουσιαση για δημιουργια wiki με τα PbWorks   | Εκανα και εγω δοκιμαστικο PBworks   | Το manual του PbWorks   | Περιγραφη Μαθηματος wiki   | |  
                        ΜΑΘΗΜΑ 2: Φακελος Πεμπτης | 
|---|
| Λογος υπερ της Γκρέτα Τούνμπεργκ   | 
Λογος κατά της Γκρέτα Τούνμπεργκ   | Η κλιματική αλλαγή δεν ειναι ανθρωπογενής   | Η κλιματική αλλαγή ειναι ανθρωπογενής   | |  ΜΑΘΗΜΑ 4: Συνεχεια στα WIKI | 
|---|
|  CSCL | 
|---|
|  
                        ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | 
|---|
| Έλεγχος αναγνωσιμότητας   | 
Για να δηλώσουμε τα πνευματικά δικαιώματα στον τόπο μας   | Γιατι η τεχνολογια δεν φέρνει την αλλαγή στα σχολεία;  
 Βγάζετε καποιο συμπέρασμα που να ειναι χρησιμο για το δικο σας wiki;  | Συνηθισμένα σφάλματα στη σχεδίαση δικτυακων τοπων   | https://fcit.usf.edu/matrix/matrix/   | http://www.azk12.org/tim/   | To Κειμενο με τις κατευθυνσεις για την ευχρηστία (Τριτη)   | Πεμπτη: εδω βαζουμε τις παρουσιασεις μας για την ευχριστία   | Wiki για τους κανονες ευχρηστίας (Δευτέρα)   | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΕΜΠΤΗΣ   | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑΣ   | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΡΙΤΗΣ   | Διαδικτυακες πλατφορμες/εφαρμογες/υπηρεσιες  
 Βαζουμε το συνδεσμο σε αυτες με δυο λογια αναφορικα με το σε τι αφορουν  | |  
                        Blogs | 
|---|
| Παραδειγμα blog σχολειου 1   | 
Παραδειγμα blog σχολειου 2   | blog για μια κοινοτητα πρακτικής   | Παραδειγμα blog απο συμφοιτητές σας   | Πως να χρησιμοποιησω το blog με τους μαθητες  
 τι προτασεις κανουν;  | Πώς να χρησιμοποιησουμε blogs στα σχολεια 2   | Πώς να χρησιμοποιήσουμε τα blog αποτελεσματικά 3   | https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-NSmBI-x_sTgay8pNw_vEo-aoXciK1uNILou_n7Fqg1IbEQ/viewform?usp=sf_link  
 Πρωτα, στην τριτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια (blogs) διαβάστε  την ανάλυση ιστολογίου (σελ 181) και στη συνέχεια πηγαίνετε στο Συμπεράσματα – Εισηγήσεις  
Μετα διαβάστε την πρώτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια στην ταξη και στο τελος 
απαντηστε σε αυτη τη φορμα  | Παλιο1 : διευθυνσεις ιστολογιων   | Παλιο 2: διευθυνσεις ιστολογιων   | Παλιο 3: διευθυνσεις ιστολογιων   | Κατευθύνσεις για τη χρήση του blog στην εκπαίδευση (Τμήματα Ραγάζου)   | |  Διαδικτυακά υποστηριζόμενη διερεύνηση | 
|---|
|  ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | 
|---|
|  ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ | 
|---|
|  ΚΡΥΦΟ | 
|---|
|  ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για τις Παρουσιάσεις | 
|---|
|  ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για Παρουσιολογια | 
|---|
|  
                        ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι διαφοροι | 
|---|
| Ποιες ειναι οι προσδοκίες μου απο αυτό το μάθημα   | 
Βοηθητικά βιντεο etwinning   | Αγγλικη υποστηριξη etwinning   | Οδηγιες για δημιουργια λογαριασμου στο etwinning   | Συνεργασια στο e-twinning live   | Ανατροφοδότηση για καλυτερο μαθημα   | Νευμοθωρακας μικρο   | Πνευμοθωρακας Ελληνικο_λιγο μεγαλυτερο   | ΦΥΣΙΚΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ - ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ  
 Ειναι η ιδια εργασια που παρουσιαζεται και ως εγγραφο, αν θελετε να πατε σε αυτη μεσω ενος συνδέσμου  | Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας  
 Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε;  | Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας  
 Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε;  | |  Μαθηση vs Πληροφορηση | 
|---|
|  e-twinning for future teachers | 
|---|
|  
                        ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ | 
|---|
Ενα αλλο λογισμικο (εκτος απο το google recorder) για τη δημιουργια βιντεο παρουσιασης  
 Χρησιμο για μια αντεστραμμένη ταξη 
"To Screencast-O-Matic είναι ένα πολύ ελαφρύ και βασικό λογισμικό σύλληψης βίντεο από την οθόνη του υπολογιστή."  | 
Παραδειγμα μιας αλλης "αρχιτεκτονικης"  
 Χρήσιμο σε αντεστραμμένη ταξη, αλλα μπορειτε να το προσαρμόσετε σε αυτο που εσεις θελετε 
Ειναι φτιαγμενο στη λογικη του TED-ED 
Μπορειτε να δειτε και 2 σχετικά βίντεο στα Ελληνικά: 
https://www.youtube.com/watch?v=LO9F1kcKB_I  
https://www.youtube.com/watch?v=S0Kh2CT5eWw 
   | Τι ειναι οι ιστοεξερευνήσεις;  
 Ωραίο και αυτο: 
https://blogs.sch.gr/pekesipeir1821/ypostiriktiko-yliko/istoexereyniseis-webquests/ 
  
Παραδειγμα απο σχολείο: 
https://www.kanasi.edu.gr/webquest/ 
 Παράδειγμα που μπορούμε να εφαρμόσουμε 
http://users.sch.gr/skoukou/my_webquest.htm 
   | Απο απόσταση διδασκαλία στο σχολείο   | Μεικτη Μαθηση γενικο   | |  
                        MOOC | 
|---|
| Coursity   | 
|  Γραμματισμος στα μεσα (media litteracy): ενα μικρο ολοκληρωμένο περιβάλλον διδασκαλίας απο απόσταση | 
|---|
|  
                        ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ WIKI (ΚΟΛΛΙΑΣ) | 
|---|
| Τμημα Τριτης 12-3, Ομαδα 1 (Πνευμοθωρακας)   | 
Τμήμα Τριτη 12-3. Ομάδα 2: Τι Δημοκρατία σήμερα;   | Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 1: Πνευμοθώρακας   | Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 2. Τι Δημοκρατία σήμερα;   | Τμημα Τρίτης : Thinkability   | |  
                        Blog-σύνδεσμοι | 
|---|
| 1ο 12/Θ Δημοτικό Σχολείο Νέας Μαγνησίας   | 
Το σχολικό παρεάκι   | |  
                        ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ | 
|---|
| e-twinning   | 
Εκπαιδευτικά σενάρια διαθέσιμα σε αποθετήριο   | Φωτοδενδρο-Αποθετηριο Ψηφιακών Αντικειμένων   | Ηλεκτρονικη ταξη- Πανελληνιο σχολικο δικτυο   | Webex στα σχολειο (συγχρονη απο αποσταση εκπαιδευση)   | Ευρωπαικη Πυλη για την Εκπαιδευση των Εκπαιδευτικων   | |  
                        Προφιλ εκπαιδευτικων | 
|---|
| Κειμενα σχολιασμου απο εκπαιδευτικο   | 
blog εκπαιδευτικου για ΤΠΕ στην εκπαιδευση   | Ομαδα σε σχολειο με πολυ ισχυρη ερευνητικη παραδοση   | Το επαγγελμα του/της εκπαιδευτικου σχεδιαστη/τριας το 2023   | Ο εκπαιδευτικος σχεδιασμος ως πιθανη επιλογή καριέρας   | Linkdin Ενα επαγγελματικο δικτυο για αναζητηση και βελτιωση εργασιας   | |  
                        Ενα παραδειγμα συγχρονου τροπου επαγγελματικης συνεργασιας με στοχο εκπαιδευτικά προγραμματα | 
|---|
| Μια εταιρία με στοχο την εκπαιδευση   | 
Παραδειγμα προγραμματος   | Δικη τους εκθεση για τον ψηφιακο μετασχηματισμο στην εκπαιδευση   | Ενα παραδειγμα θεματων επιμορφωσης   | |  ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2023 | 
|---|
|  
                        TED-ed 2023-2024 | 
|---|
| Το μαθημα που έφτιαξα στο TED-ed   | 
Οδηγίες για ενα μαθημα TED-ed  
 Μπορω να φτιάξω ενα καινουργιο μαθημα ή να ξεκινήσω απο κάποιο που ήδη υπαρχει και να το διαμορφώσω  | Καταθεση της εργασιας TedED   | Καρτα εξοδου 3   | |  
                        ΜΙΚΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2022-2023 | 
|---|
| Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα της Δευτέρας   | 
Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τρίτης 3-6   | Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τετάρτης 3-6   | Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τρίτης 12-3   | Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Πέμπτης 6- 9   | Ted ed μαθηματα για ΜΑΒΣ, Τριτη 3-6   | Αξιολογησεις Ted-ed Τεταρτη 3-6   | Αξιολογήσεις Ted ed Δευερα 12-3   | Μικρη Εργασια   | Δήλωση προτιμήσεων podecast για τη μικρη εργασια   | Μικρη Εργασία: Περιγραφή   | |  Υλικο που στηριζει "ψαξιμο" | 
|---|
|  WIKI 1 2024 | 
|---|
|  
                        ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ WIKI ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | 
|---|
| ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ   | 
ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΑΡΚΟ   | |  2023 e-me | 
|---|
|  
                        Μικρη Εργασια | 
|---|
| 2025_Μικρες εργασιες (Ted Ed) για τα αρθροποδα   | 
Εδω δινουμε τη διευθυνση του Ted ed μας   | |  ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ | 
|---|