|  
                        ΕΙΣΑΓΩΓΗ | 
|---|
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΔΕΥΤΕΡΑς 3-6   | 
| Παρουσιες ΤΡΙΤΗΣ 3-6   | 
| Mathesis   | 
| Παρουσιες ΠΕΜΠΤΗΣ 3-6   | 
| Coursera   | 
| edx   | 
| Τι περιμένω να μαθω απο το μαθημα Διαδικτυακά Περιβάλλοντα Μάθησης   | 
Πολλές βιομηχανικές επαναστάσεις;  
 Τωρα λενε ειμαστε στην 4η βιομηχανικη επανάσταση  | 
Αλλοιωτικο Δημοτικο  
 Πώς χρησιμοποιουν τις ΤΠΕ;  | 
| Ψηφιακή μεταρρύθμιση με οδηγό την Εσθονία   | 
| Καλαματα , πρωτη στο 5G   | 
| Ξέρετε τι ειναι τα δικτυα 5G, Το Internet των πραγμάτων; (Internet of things)   | 
| Διαδικτυακό Φροντιστήριο   | 
| Μια αλλη προσεγγιση για κινητα, facebook, google   | 
| Τι ειναι το ομοτιμο κινημα;   | 
| Σχολια στο θεμα που αναλάβαμε   | 
| Αξιολογηση του Μαθηματος Διαδικτυακα Περιβαλλοντα Μαθησης   | 
| Ενας δασκαλος αντιμετωπιζει την απότομη εισοδο της απο αποσταση εκπαιδευσης   | 
| Ταξιδια στον κοσμο-μουσικη και λογια   | 
| Σπιτια του κοσμου   | 
| Καμερες σε ολο τον κοσμο   | 
| Παρουσιες Τεταρτης1   | 
| 4η βιομηχανικη επανάσταση   | 
| Κατασκοπευτικός καπιταλισμός   | 
| Οι σύνδεσμοι όπου μπορείτε να δειτε τις παρουσιάσεις μας   | 
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ 2022_ Δευτερα 12-3   | 
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 9-12   | 
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022 Τριτη 12-3   | 
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 3-6   | 
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_ Παρασκευη 9-12   | 
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Παρασκευη 12-3   | 
| 2024_ Παρουσιες Τρίτη 6-9μμ   | 
| 2024_ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_ Παρασκευή 12-3   | 
| Οι προσδοκίες μου απο το μάθημα   | 
| Μικρες ακολουθιες σκεψης παρουσιαζμένες απο περσινες/ους φοιτητριες/ες   | 
| Κάρτα εξόδου Μαθήματος 1   | 
| Ελληνικο MOOC απο τα ΚΕΔΙΒΙΜ ελληνικων πανεπιστημιων   | 
| παρουσιες Τριτη 12-3   | 
| Παρουσίες Τριτη 3-6   | 
|  
                        ΜΑΘΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ | 
|---|
| Γκρετα αρνητική κριτική   | 
| Γκρετα αρνητική κριτική_2   | 
| Γκρετα θετική κριτική   | 
| Γκρέτα θετική κριτική 2   | 
| Edmodo   | 
| Σε ποιους ανοικει (πολιτικά) η μέριμνα για το περιβάλλον;   | 
| Υπολογηστε το αποτυπωμα ανθρακά σας   | 
| Πόσους πλανητες θα χρειάζονταν, αν ολοι οι ανθρωποι ζουσαν οπως εσεις;   | 
| Μια παρουσιαση του τι ειναι το οικολογικό αποτύπωμα   | 
| Επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής για την Ελλάδα   | 
|  ΜΑΘΗΜΑ 2 Φακελος Τριτης | 
|---|
|  ΜΑΘΗΜΑ WIKI 1 | 
|---|
|  
                        ΜΑΘΗΜΑ 2: Φακελος Πεμπτης | 
|---|
| Λογος υπερ της Γκρέτα Τούνμπεργκ   | 
| Λογος κατά της Γκρέτα Τούνμπεργκ   | 
| Η κλιματική αλλαγή δεν ειναι ανθρωπογενής   | 
| Η κλιματική αλλαγή ειναι ανθρωπογενής   | 
|  ΜΑΘΗΜΑ 4: Συνεχεια στα WIKI | 
|---|
|  CSCL | 
|---|
|  
                        ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | 
|---|
| Έλεγχος αναγνωσιμότητας   | 
| Για να δηλώσουμε τα πνευματικά δικαιώματα στον τόπο μας   | 
Γιατι η τεχνολογια δεν φέρνει την αλλαγή στα σχολεία;  
 Βγάζετε καποιο συμπέρασμα που να ειναι χρησιμο για το δικο σας wiki;  | 
| Συνηθισμένα σφάλματα στη σχεδίαση δικτυακων τοπων   | 
| https://fcit.usf.edu/matrix/matrix/   | 
| http://www.azk12.org/tim/   | 
| To Κειμενο με τις κατευθυνσεις για την ευχρηστία (Τριτη)   | 
| Πεμπτη: εδω βαζουμε τις παρουσιασεις μας για την ευχριστία   | 
| Wiki για τους κανονες ευχρηστίας (Δευτέρα)   | 
| ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΕΜΠΤΗΣ   | 
| ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑΣ   | 
| ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΡΙΤΗΣ   | 
Διαδικτυακες πλατφορμες/εφαρμογες/υπηρεσιες  
 Βαζουμε το συνδεσμο σε αυτες με δυο λογια αναφορικα με το σε τι αφορουν  | 
|  
                        Blogs | 
|---|
| Παραδειγμα blog σχολειου 1   | 
| Παραδειγμα blog σχολειου 2   | 
| blog για μια κοινοτητα πρακτικής   | 
| Παραδειγμα blog απο συμφοιτητές σας   | 
Πως να χρησιμοποιησω το blog με τους μαθητες  
 τι προτασεις κανουν;  | 
| Πώς να χρησιμοποιησουμε blogs στα σχολεια 2   | 
| Πώς να χρησιμοποιήσουμε τα blog αποτελεσματικά 3   | 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-NSmBI-x_sTgay8pNw_vEo-aoXciK1uNILou_n7Fqg1IbEQ/viewform?usp=sf_link  
 Πρωτα, στην τριτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια (blogs) διαβάστε  την ανάλυση ιστολογίου (σελ 181) και στη συνέχεια πηγαίνετε στο Συμπεράσματα – Εισηγήσεις  
Μετα διαβάστε την πρώτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια στην ταξη και στο τελος 
απαντηστε σε αυτη τη φορμα  | 
| Παλιο1 : διευθυνσεις ιστολογιων   | 
| Παλιο 2: διευθυνσεις ιστολογιων   | 
| Παλιο 3: διευθυνσεις ιστολογιων   | 
| Κατευθύνσεις για τη χρήση του blog στην εκπαίδευση (Τμήματα Ραγάζου)   | 
|  
                        Διαδικτυακά υποστηριζόμενη διερεύνηση | 
|---|
| Σεισμοι και ηφαίστεια _ παρουσιαση εκπαιδευτικη τηλεόραση   | 
| WISE   | 
| WISE παραδειγμα 1 (σεισμοι και ηφαίστεια)   | 
| WISE παραδειγμα 2 (θερμική αγωγιμότητα)   | 
Ο Βατραχεκλος μαθαίνει ηλεκτρισμό  
 Θα μπορουσε τέτοιο υλικο να ειναι χρησιμο στο πλαισιο του σημερινου μαθήματος;  | 
|  ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | 
|---|
|  
                        ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ | 
|---|
| Αξιολογηση με βαση το ARCS   | 
| Αξιολογηση Περιβαλλοντος Μαθησης κατα Jonassen   | 
| Ερωτηματολογιο για την εργασια των παλαιοτερων ετών   | 
| Αξιολογηση παλαιας εργασίας με βαση το ICAP   | 
| Καρτα Εξοδου 2   | 
|  ΚΡΥΦΟ | 
|---|
|  
                        ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για τις Παρουσιάσεις | 
|---|
| ΕΙΣΑΓΩΓΗ   | 
| ΕΙΣΑΓΩΓΗ_2   | 
| ΕΚ_Μαθημα 4_ Κινητοποίηση   | 
|  
                        ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για Παρουσιολογια | 
|---|
| Παρουσίες_Τμημα1 (Δευτέρα)   | 
| Παρουσίες_Τμημα2 (Τετάρτη)   | 
| Παρουσίες_Τμημα3 (Παρασκευη)   | 
|  
                        ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι διαφοροι | 
|---|
| Ποιες ειναι οι προσδοκίες μου απο αυτό το μάθημα   | 
| Βοηθητικά βιντεο etwinning   | 
| Αγγλικη υποστηριξη etwinning   | 
| Οδηγιες για δημιουργια λογαριασμου στο etwinning   | 
| Συνεργασια στο e-twinning live   | 
| Ανατροφοδότηση για καλυτερο μαθημα   | 
| Νευμοθωρακας μικρο   | 
| Πνευμοθωρακας Ελληνικο_λιγο μεγαλυτερο   | 
ΦΥΣΙΚΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ - ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ  
 Ειναι η ιδια εργασια που παρουσιαζεται και ως εγγραφο, αν θελετε να πατε σε αυτη μεσω ενος συνδέσμου  | 
Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας  
 Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε;  | 
Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας  
 Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε;  | 
|  Μαθηση vs Πληροφορηση | 
|---|
|  
                        e-twinning for future teachers | 
|---|
| Παρουσίαση των e-twinning spaces   | 
| Creative Classroom - Μια ενδιαφερουσα ομαδα στο e-twinning live   | 
|  
                        ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ | 
|---|
Ενα αλλο λογισμικο (εκτος απο το google recorder) για τη δημιουργια βιντεο παρουσιασης  
 Χρησιμο για μια αντεστραμμένη ταξη 
"To Screencast-O-Matic είναι ένα πολύ ελαφρύ και βασικό λογισμικό σύλληψης βίντεο από την οθόνη του υπολογιστή."  | 
Παραδειγμα μιας αλλης "αρχιτεκτονικης"  
 Χρήσιμο σε αντεστραμμένη ταξη, αλλα μπορειτε να το προσαρμόσετε σε αυτο που εσεις θελετε 
Ειναι φτιαγμενο στη λογικη του TED-ED 
Μπορειτε να δειτε και 2 σχετικά βίντεο στα Ελληνικά: 
https://www.youtube.com/watch?v=LO9F1kcKB_I  
https://www.youtube.com/watch?v=S0Kh2CT5eWw 
   | 
Τι ειναι οι ιστοεξερευνήσεις;  
 Ωραίο και αυτο: 
https://blogs.sch.gr/pekesipeir1821/ypostiriktiko-yliko/istoexereyniseis-webquests/ 
  
Παραδειγμα απο σχολείο: 
https://www.kanasi.edu.gr/webquest/ 
 Παράδειγμα που μπορούμε να εφαρμόσουμε 
http://users.sch.gr/skoukou/my_webquest.htm 
   | 
| Απο απόσταση διδασκαλία στο σχολείο   | 
| Μεικτη Μαθηση γενικο   | 
|  MOOC | 
|---|
|  
                        Γραμματισμος στα μεσα (media litteracy): ενα μικρο ολοκληρωμένο περιβάλλον διδασκαλίας απο απόσταση | 
|---|
| Δήλωση συμμετοχής   | 
| Βιντεο παραδειγματα   | 
|  
                        ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ WIKI (ΚΟΛΛΙΑΣ) | 
|---|
| Τμημα Τριτης 12-3, Ομαδα 1 (Πνευμοθωρακας)   | 
| Τμήμα Τριτη 12-3. Ομάδα 2: Τι Δημοκρατία σήμερα;   | 
| Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 1: Πνευμοθώρακας   | 
| Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 2. Τι Δημοκρατία σήμερα;   | 
| Τμημα Τρίτης : Thinkability   | 
|  Blog-σύνδεσμοι | 
|---|
|  
                        ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ | 
|---|
| e-twinning   | 
| Εκπαιδευτικά σενάρια διαθέσιμα σε αποθετήριο   | 
| Φωτοδενδρο-Αποθετηριο Ψηφιακών Αντικειμένων   | 
| Ηλεκτρονικη ταξη- Πανελληνιο σχολικο δικτυο   | 
| Webex στα σχολειο (συγχρονη απο αποσταση εκπαιδευση)   | 
| Ευρωπαικη Πυλη για την Εκπαιδευση των Εκπαιδευτικων   | 
|  Προφιλ εκπαιδευτικων | 
|---|
|  Ενα παραδειγμα συγχρονου τροπου επαγγελματικης συνεργασιας με στοχο εκπαιδευτικά προγραμματα | 
|---|
|  ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2023 | 
|---|
|  TED-ed 2023-2024 | 
|---|
|  ΜΙΚΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2022-2023 | 
|---|
|  Υλικο που στηριζει "ψαξιμο" | 
|---|
|  WIKI 1 2024 | 
|---|
|  
                        ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ WIKI ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | 
|---|
| ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ   | 
| ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΑΡΚΟ   | 
|  2023 e-me | 
|---|
|  Μικρη Εργασια | 
|---|
|  ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ | 
|---|