|  
                        ΕΙΣΑΓΩΓΗ | 
|---|
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΔΕΥΤΕΡΑς 3-6   | 
| Παρουσιες ΤΡΙΤΗΣ 3-6   | 
| Mathesis   | 
| Παρουσιες ΠΕΜΠΤΗΣ 3-6   | 
| Coursera   | 
| edx   | 
| Τι περιμένω να μαθω απο το μαθημα Διαδικτυακά Περιβάλλοντα Μάθησης   | 
Πολλές βιομηχανικές επαναστάσεις;  
 Τωρα λενε ειμαστε στην 4η βιομηχανικη επανάσταση  | 
Αλλοιωτικο Δημοτικο  
 Πώς χρησιμοποιουν τις ΤΠΕ;  | 
| Ψηφιακή μεταρρύθμιση με οδηγό την Εσθονία   | 
| Καλαματα , πρωτη στο 5G   | 
| Ξέρετε τι ειναι τα δικτυα 5G, Το Internet των πραγμάτων; (Internet of things)   | 
| Διαδικτυακό Φροντιστήριο   | 
| Μια αλλη προσεγγιση για κινητα, facebook, google   | 
| Τι ειναι το ομοτιμο κινημα;   | 
| Σχολια στο θεμα που αναλάβαμε   | 
| Αξιολογηση του Μαθηματος Διαδικτυακα Περιβαλλοντα Μαθησης   | 
| Ενας δασκαλος αντιμετωπιζει την απότομη εισοδο της απο αποσταση εκπαιδευσης   | 
| Ταξιδια στον κοσμο-μουσικη και λογια   | 
| Σπιτια του κοσμου   | 
| Καμερες σε ολο τον κοσμο   | 
| Παρουσιες Τεταρτης1   | 
| 4η βιομηχανικη επανάσταση   | 
| Κατασκοπευτικός καπιταλισμός   | 
| Οι σύνδεσμοι όπου μπορείτε να δειτε τις παρουσιάσεις μας   | 
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ 2022_ Δευτερα 12-3   | 
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 9-12   | 
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022 Τριτη 12-3   | 
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 3-6   | 
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_ Παρασκευη 9-12   | 
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Παρασκευη 12-3   | 
| 2024_ Παρουσιες Τρίτη 6-9μμ   | 
| 2024_ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_ Παρασκευή 12-3   | 
| Οι προσδοκίες μου απο το μάθημα   | 
| Μικρες ακολουθιες σκεψης παρουσιαζμένες απο περσινες/ους φοιτητριες/ες   | 
| Κάρτα εξόδου Μαθήματος 1   | 
| Ελληνικο MOOC απο τα ΚΕΔΙΒΙΜ ελληνικων πανεπιστημιων   | 
| παρουσιες Τριτη 12-3   | 
| Παρουσίες Τριτη 3-6   | 
|  ΜΑΘΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ | 
|---|
|  
                        ΜΑΘΗΜΑ 2 Φακελος Τριτης | 
|---|
| Η κλιματική αλλαγή δεν ειναι ανθρωπογενής   | 
| Η κλιματική αλλαγή ειναι ανθρωπογενής   | 
| Λόγος κατα της Γκρέτα Τούνμπεργκ   | 
| Λόγος υπέρ της Γκρέτα Τούνμπεργκ   | 
|  
                        ΜΑΘΗΜΑ WIKI 1 | 
|---|
| Τι ειναι τα wiki   | 
| Δεσκάτη_wiki   | 
| Ολυμπος Καρπάθου wiki   | 
| Καστανια Κορινθίας wiki   | 
| Αγραφα Ευρυτανίας   | 
| PB works ενα εξαιρετικο εργαλειο για wiki   | 
| Pbworks wiki απο δημοτικο του εξωτερικου   | 
| PBworks παραδειγμα ελληνικο   | 
| PBworks παραδειγμα ελληνικο_2   | 
| PBworks παραδειγμα ελληνικο_3   | 
| Μια παρουσιαση για δημιουργια wiki με τα PbWorks   | 
| Εκανα και εγω δοκιμαστικο PBworks   | 
| Το manual του PbWorks   | 
| Περιγραφη Μαθηματος wiki   | 
|  
                        ΜΑΘΗΜΑ 2: Φακελος Πεμπτης | 
|---|
| Λογος υπερ της Γκρέτα Τούνμπεργκ   | 
| Λογος κατά της Γκρέτα Τούνμπεργκ   | 
| Η κλιματική αλλαγή δεν ειναι ανθρωπογενής   | 
| Η κλιματική αλλαγή ειναι ανθρωπογενής   | 
|  
                        ΜΑΘΗΜΑ 4: Συνεχεια στα WIKI | 
|---|
| Ερωτηματολογιο επιστημικών πεποιθησεων   | 
| Γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα τα οποία προωθεί το εξεταζόμενο μαθημα   | 
| Εδω αντιστοιχιζουμε τα μαθησιακα αποτελέσματα των μαθημάτων που έχουμε να παρουσιάσουμε στα γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα   | 
| Δοκιμάστε να μπειτε σε αυτο τον τόπο   | 
| Πεμπτη: τα PBworks μας   | 
|  CSCL | 
|---|
|  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | 
|---|
|  
                        Blogs | 
|---|
| Παραδειγμα blog σχολειου 1   | 
| Παραδειγμα blog σχολειου 2   | 
| blog για μια κοινοτητα πρακτικής   | 
| Παραδειγμα blog απο συμφοιτητές σας   | 
Πως να χρησιμοποιησω το blog με τους μαθητες  
 τι προτασεις κανουν;  | 
| Πώς να χρησιμοποιησουμε blogs στα σχολεια 2   | 
| Πώς να χρησιμοποιήσουμε τα blog αποτελεσματικά 3   | 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-NSmBI-x_sTgay8pNw_vEo-aoXciK1uNILou_n7Fqg1IbEQ/viewform?usp=sf_link  
 Πρωτα, στην τριτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια (blogs) διαβάστε  την ανάλυση ιστολογίου (σελ 181) και στη συνέχεια πηγαίνετε στο Συμπεράσματα – Εισηγήσεις  
Μετα διαβάστε την πρώτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια στην ταξη και στο τελος 
απαντηστε σε αυτη τη φορμα  | 
| Παλιο1 : διευθυνσεις ιστολογιων   | 
| Παλιο 2: διευθυνσεις ιστολογιων   | 
| Παλιο 3: διευθυνσεις ιστολογιων   | 
| Κατευθύνσεις για τη χρήση του blog στην εκπαίδευση (Τμήματα Ραγάζου)   | 
|  
                        Διαδικτυακά υποστηριζόμενη διερεύνηση | 
|---|
| Σεισμοι και ηφαίστεια _ παρουσιαση εκπαιδευτικη τηλεόραση   | 
| WISE   | 
| WISE παραδειγμα 1 (σεισμοι και ηφαίστεια)   | 
| WISE παραδειγμα 2 (θερμική αγωγιμότητα)   | 
Ο Βατραχεκλος μαθαίνει ηλεκτρισμό  
 Θα μπορουσε τέτοιο υλικο να ειναι χρησιμο στο πλαισιο του σημερινου μαθήματος;  | 
|  
                        ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | 
|---|
| Πώς χρησιμοποιουμε το εργαλείο για τον τύπο αδειας πνευματικών δικαιωμάτων που θέλουμε   | 
| Εργαλείο για να δώσετε την άδεια που θέλετε σχετικά με το έργο σας   | 
| Εργαλειο για να αξιολογησετε τη δυσκολια των κειμένων στο Wiki σας   | 
|  ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ | 
|---|
|  ΚΡΥΦΟ | 
|---|
|  ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για τις Παρουσιάσεις | 
|---|
|  
                        ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για Παρουσιολογια | 
|---|
| Παρουσίες_Τμημα1 (Δευτέρα)   | 
| Παρουσίες_Τμημα2 (Τετάρτη)   | 
| Παρουσίες_Τμημα3 (Παρασκευη)   | 
|  
                        ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι διαφοροι | 
|---|
| Ποιες ειναι οι προσδοκίες μου απο αυτό το μάθημα   | 
| Βοηθητικά βιντεο etwinning   | 
| Αγγλικη υποστηριξη etwinning   | 
| Οδηγιες για δημιουργια λογαριασμου στο etwinning   | 
| Συνεργασια στο e-twinning live   | 
| Ανατροφοδότηση για καλυτερο μαθημα   | 
| Νευμοθωρακας μικρο   | 
| Πνευμοθωρακας Ελληνικο_λιγο μεγαλυτερο   | 
ΦΥΣΙΚΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ - ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ  
 Ειναι η ιδια εργασια που παρουσιαζεται και ως εγγραφο, αν θελετε να πατε σε αυτη μεσω ενος συνδέσμου  | 
Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας  
 Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε;  | 
Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας  
 Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε;  | 
|  
                        Μαθηση vs Πληροφορηση | 
|---|
| Ποικιλα νοηματα του ορου "μαθαίνω"   | 
| ΕΚ_Μαθημα 3_ Μαθηση vs Πληροφορηση   | 
| Αξιολογηση της εργασίας: "Μεση Ταχυτητα" με χρηση του εργαλειου ICAP   | 
| Εδω θα βαλουμε στοιχεια που μας ζητούνται καθως δημιουργουμε το λογαριασμο μας στο e-twinning   | 
| ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Αξιολόγηση της εργασίας ως προς το είδος της γνωστικής εμπλοκής (ΤΜΗΜΑ ΠΕΜΠΤΗΣ)   | 
|  e-twinning for future teachers | 
|---|
|  
                        ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ | 
|---|
Ενα αλλο λογισμικο (εκτος απο το google recorder) για τη δημιουργια βιντεο παρουσιασης  
 Χρησιμο για μια αντεστραμμένη ταξη 
"To Screencast-O-Matic είναι ένα πολύ ελαφρύ και βασικό λογισμικό σύλληψης βίντεο από την οθόνη του υπολογιστή."  | 
Παραδειγμα μιας αλλης "αρχιτεκτονικης"  
 Χρήσιμο σε αντεστραμμένη ταξη, αλλα μπορειτε να το προσαρμόσετε σε αυτο που εσεις θελετε 
Ειναι φτιαγμενο στη λογικη του TED-ED 
Μπορειτε να δειτε και 2 σχετικά βίντεο στα Ελληνικά: 
https://www.youtube.com/watch?v=LO9F1kcKB_I  
https://www.youtube.com/watch?v=S0Kh2CT5eWw 
   | 
Τι ειναι οι ιστοεξερευνήσεις;  
 Ωραίο και αυτο: 
https://blogs.sch.gr/pekesipeir1821/ypostiriktiko-yliko/istoexereyniseis-webquests/ 
  
Παραδειγμα απο σχολείο: 
https://www.kanasi.edu.gr/webquest/ 
 Παράδειγμα που μπορούμε να εφαρμόσουμε 
http://users.sch.gr/skoukou/my_webquest.htm 
   | 
| Απο απόσταση διδασκαλία στο σχολείο   | 
| Μεικτη Μαθηση γενικο   | 
|  MOOC | 
|---|
|  Γραμματισμος στα μεσα (media litteracy): ενα μικρο ολοκληρωμένο περιβάλλον διδασκαλίας απο απόσταση | 
|---|
|  
                        ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ WIKI (ΚΟΛΛΙΑΣ) | 
|---|
| Τμημα Τριτης 12-3, Ομαδα 1 (Πνευμοθωρακας)   | 
| Τμήμα Τριτη 12-3. Ομάδα 2: Τι Δημοκρατία σήμερα;   | 
| Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 1: Πνευμοθώρακας   | 
| Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 2. Τι Δημοκρατία σήμερα;   | 
| Τμημα Τρίτης : Thinkability   | 
|  
                        Blog-σύνδεσμοι | 
|---|
| 1ο 12/Θ Δημοτικό Σχολείο Νέας Μαγνησίας   | 
| Το σχολικό παρεάκι   | 
|  ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ | 
|---|
|  
                        Προφιλ εκπαιδευτικων | 
|---|
| Κειμενα σχολιασμου απο εκπαιδευτικο   | 
| blog εκπαιδευτικου για ΤΠΕ στην εκπαιδευση   | 
| Ομαδα σε σχολειο με πολυ ισχυρη ερευνητικη παραδοση   | 
| Το επαγγελμα του/της εκπαιδευτικου σχεδιαστη/τριας το 2023   | 
| Ο εκπαιδευτικος σχεδιασμος ως πιθανη επιλογή καριέρας   | 
| Linkdin Ενα επαγγελματικο δικτυο για αναζητηση και βελτιωση εργασιας   | 
|  
                        Ενα παραδειγμα συγχρονου τροπου επαγγελματικης συνεργασιας με στοχο εκπαιδευτικά προγραμματα | 
|---|
| Μια εταιρία με στοχο την εκπαιδευση   | 
| Παραδειγμα προγραμματος   | 
| Δικη τους εκθεση για τον ψηφιακο μετασχηματισμο στην εκπαιδευση   | 
| Ενα παραδειγμα θεματων επιμορφωσης   | 
|  ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2023 | 
|---|
|  TED-ed 2023-2024 | 
|---|
|  
                        ΜΙΚΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2022-2023 | 
|---|
| Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα της Δευτέρας   | 
| Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τρίτης 3-6   | 
| Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τετάρτης 3-6   | 
| Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τρίτης 12-3   | 
| Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Πέμπτης 6- 9   | 
| Ted ed μαθηματα για ΜΑΒΣ, Τριτη 3-6   | 
| Αξιολογησεις Ted-ed Τεταρτη 3-6   | 
| Αξιολογήσεις Ted ed Δευερα 12-3   | 
| Μικρη Εργασια   | 
| Δήλωση προτιμήσεων podecast για τη μικρη εργασια   | 
| Μικρη Εργασία: Περιγραφή   | 
|  
                        Υλικο που στηριζει "ψαξιμο" | 
|---|
Ταξιδι απο τη Συρια  
 "Ψαξιμο" που βοηθα να καταλάβουμε τον κοσμο αλλων ανθρωπων  | 
| Οι ζωες των αλλων_2   | 
| Ζωντανες Καμερες απο ολο τον κοσμο   | 
| google earth   | 
| Ραδιοφωνικοι σταθμοι απο ολο τον κοσμο   | 
Τροφική αλυσίδα 1  
 Σαβανα  | 
Τροφική Αλυσιδα 2  
 Τουνδρα  | 
Τροφική Αλυσίδα  
 Δασος  | 
| Καμερες του κοσμου   | 
| Πρόταση χρήσης των παραπάνω πηγών στο πλαίσιο διερευνησης   | 
|  
                        WIKI 1 2024 | 
|---|
| Παρουσιαση Wiki   | 
| Τι μπορουν να κερδισουν οι μαθητες μου απο το wiki   | 
| Τα πρωτα μας pbworks   | 
|  ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ WIKI ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | 
|---|
|  2023 e-me | 
|---|
|  Μικρη Εργασια | 
|---|
|  ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ | 
|---|