ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
---|
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΔΕΥΤΕΡΑς 3-6 |
Παρουσιες ΤΡΙΤΗΣ 3-6 |
Mathesis |
Παρουσιες ΠΕΜΠΤΗΣ 3-6 |
Coursera |
edx |
Τι περιμένω να μαθω απο το μαθημα Διαδικτυακά Περιβάλλοντα Μάθησης |
Πολλές βιομηχανικές επαναστάσεις;
Τωρα λενε ειμαστε στην 4η βιομηχανικη επανάσταση |
Αλλοιωτικο Δημοτικο
Πώς χρησιμοποιουν τις ΤΠΕ; |
Ψηφιακή μεταρρύθμιση με οδηγό την Εσθονία |
Ξέρετε τι ειναι τα δικτυα 5G, Το Internet των πραγμάτων; (Internet of things) |
Καλαματα , πρωτη στο 5G |
Διαδικτυακό Φροντιστήριο |
Μια αλλη προσεγγιση για κινητα, facebook, google |
Τι ειναι το ομοτιμο κινημα; |
Σχολια στο θεμα που αναλάβαμε |
Αξιολογηση του Μαθηματος Διαδικτυακα Περιβαλλοντα Μαθησης |
Ενας δασκαλος αντιμετωπιζει την απότομη εισοδο της απο αποσταση εκπαιδευσης |
Ταξιδια στον κοσμο-μουσικη και λογια |
Σπιτια του κοσμου |
Καμερες σε ολο τον κοσμο |
Παρουσιες Τεταρτης1 |
4η βιομηχανικη επανάσταση |
Κατασκοπευτικός καπιταλισμός |
Οι σύνδεσμοι όπου μπορείτε να δειτε τις παρουσιάσεις μας |
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ 2022_ Δευτερα 12-3 |
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 9-12 |
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022 Τριτη 12-3 |
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 3-6 |
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_ Παρασκευη 9-12 |
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Παρασκευη 12-3 |
2024_ Παρουσιες Τρίτη 6-9μμ |
2024_ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_ Παρασκευή 12-3 |
Οι προσδοκίες μου απο το μάθημα |
Μικρες ακολουθιες σκεψης παρουσιαζμένες απο περσινες/ους φοιτητριες/ες |
Κάρτα εξόδου Μαθήματος 1 |
Ελληνικο MOOC απο τα ΚΕΔΙΒΙΜ ελληνικων πανεπιστημιων |
ΜΑΘΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ |
---|
ΜΑΘΗΜΑ 2 Φακελος Τριτης |
---|
ΜΑΘΗΜΑ WIKI 1 |
---|
ΜΑΘΗΜΑ 2: Φακελος Πεμπτης |
---|
ΜΑΘΗΜΑ 4: Συνεχεια στα WIKI |
---|
Ερωτηματολογιο επιστημικών πεποιθησεων |
Γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα τα οποία προωθεί το εξεταζόμενο μαθημα |
Εδω αντιστοιχιζουμε τα μαθησιακα αποτελέσματα των μαθημάτων που έχουμε να παρουσιάσουμε στα γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα |
Δοκιμάστε να μπειτε σε αυτο τον τόπο |
Πεμπτη: τα PBworks μας |
CSCL |
---|
Κατευθυνσεις για τη χρηση του Edmodo |
Αναπνευστικο συστημα |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
---|
Έλεγχος αναγνωσιμότητας |
Για να δηλώσουμε τα πνευματικά δικαιώματα στον τόπο μας |
Γιατι η τεχνολογια δεν φέρνει την αλλαγή στα σχολεία;
Βγάζετε καποιο συμπέρασμα που να ειναι χρησιμο για το δικο σας wiki; |
Συνηθισμένα σφάλματα στη σχεδίαση δικτυακων τοπων |
https://fcit.usf.edu/matrix/matrix/ |
http://www.azk12.org/tim/ |
To Κειμενο με τις κατευθυνσεις για την ευχρηστία (Τριτη) |
Πεμπτη: εδω βαζουμε τις παρουσιασεις μας για την ευχριστία |
Wiki για τους κανονες ευχρηστίας (Δευτέρα) |
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΕΜΠΤΗΣ |
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑΣ |
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΡΙΤΗΣ |
Blogs |
---|
Παραδειγμα blog σχολειου 1 |
Παραδειγμα blog σχολειου 2 |
blog για μια κοινοτητα πρακτικής |
Παραδειγμα blog απο συμφοιτητές σας |
Πως να χρησιμοποιησω το blog με τους μαθητες
τι προτασεις κανουν; |
Πώς να χρησιμοποιησουμε blogs στα σχολεια 2 |
Πώς να χρησιμοποιήσουμε τα blog αποτελεσματικά 3 |
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-NSmBI-x_sTgay8pNw_vEo-aoXciK1uNILou_n7Fqg1IbEQ/viewform?usp=sf_link
Πρωτα, στην τριτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια (blogs) διαβάστε την ανάλυση ιστολογίου (σελ 181) και στη συνέχεια πηγαίνετε στο Συμπεράσματα – Εισηγήσεις
Μετα διαβάστε την πρώτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια στην ταξη και στο τελος
απαντηστε σε αυτη τη φορμα |
Παλιο1 : διευθυνσεις ιστολογιων |
Παλιο 2: διευθυνσεις ιστολογιων |
Παλιο 3: διευθυνσεις ιστολογιων |
Κατευθύνσεις για τη χρήση του blog στην εκπαίδευση (Τμήματα Ραγάζου) |
Διαδικτυακά υποστηριζόμενη διερεύνηση |
---|
Σεισμοι και ηφαίστεια _ παρουσιαση εκπαιδευτικη τηλεόραση |
WISE |
WISE παραδειγμα 1 (σεισμοι και ηφαίστεια) |
WISE παραδειγμα 2 (θερμική αγωγιμότητα) |
Ο Βατραχεκλος μαθαίνει ηλεκτρισμό
Θα μπορουσε τέτοιο υλικο να ειναι χρησιμο στο πλαισιο του σημερινου μαθήματος; |
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
---|
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ |
---|
Αξιολογηση με βαση το ARCS |
Αξιολογηση Περιβαλλοντος Μαθησης κατα Jonassen |
Ερωτηματολογιο για την εργασια των παλαιοτερων ετών |
Αξιολογηση παλαιας εργασίας με βαση το ICAP |
Καρτα Εξοδου 2 |
ΚΡΥΦΟ |
---|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για τις Παρουσιάσεις |
---|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για Παρουσιολογια |
---|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι διαφοροι |
---|
Ποιες ειναι οι προσδοκίες μου απο αυτό το μάθημα |
Βοηθητικά βιντεο etwinning |
Αγγλικη υποστηριξη etwinning |
Οδηγιες για δημιουργια λογαριασμου στο etwinning |
Συνεργασια στο e-twinning live |
Ανατροφοδότηση για καλυτερο μαθημα |
Νευμοθωρακας μικρο |
Πνευμοθωρακας Ελληνικο_λιγο μεγαλυτερο |
ΦΥΣΙΚΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ - ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ
Ειναι η ιδια εργασια που παρουσιαζεται και ως εγγραφο, αν θελετε να πατε σε αυτη μεσω ενος συνδέσμου |
Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας
Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; |
Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας
Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; |
Μαθηση vs Πληροφορηση |
---|
Ποικιλα νοηματα του ορου "μαθαίνω" |
ΕΚ_Μαθημα 3_ Μαθηση vs Πληροφορηση |
Αξιολογηση της εργασίας: "Μεση Ταχυτητα" με χρηση του εργαλειου ICAP |
Εδω θα βαλουμε στοιχεια που μας ζητούνται καθως δημιουργουμε το λογαριασμο μας στο e-twinning |
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Αξιολόγηση της εργασίας ως προς το είδος της γνωστικής εμπλοκής (ΤΜΗΜΑ ΠΕΜΠΤΗΣ) |
e-twinning for future teachers |
---|
Παρουσίαση των e-twinning spaces |
Creative Classroom - Μια ενδιαφερουσα ομαδα στο e-twinning live |
ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ |
---|
Ενα αλλο λογισμικο (εκτος απο το google recorder) για τη δημιουργια βιντεο παρουσιασης
Χρησιμο για μια αντεστραμμένη ταξη
"To Screencast-O-Matic είναι ένα πολύ ελαφρύ και βασικό λογισμικό σύλληψης βίντεο από την οθόνη του υπολογιστή." |
Παραδειγμα μιας αλλης "αρχιτεκτονικης"
Χρήσιμο σε αντεστραμμένη ταξη, αλλα μπορειτε να το προσαρμόσετε σε αυτο που εσεις θελετε
Ειναι φτιαγμενο στη λογικη του TED-ED
Μπορειτε να δειτε και 2 σχετικά βίντεο στα Ελληνικά:
https://www.youtube.com/watch?v=LO9F1kcKB_I
https://www.youtube.com/watch?v=S0Kh2CT5eWw
|
Τι ειναι οι ιστοεξερευνήσεις;
Ωραίο και αυτο:
https://blogs.sch.gr/pekesipeir1821/ypostiriktiko-yliko/istoexereyniseis-webquests/
Παραδειγμα απο σχολείο:
https://www.kanasi.edu.gr/webquest/
Παράδειγμα που μπορούμε να εφαρμόσουμε
http://users.sch.gr/skoukou/my_webquest.htm
|
Απο απόσταση διδασκαλία στο σχολείο |
Μεικτη Μαθηση γενικο |
MOOC |
---|
Coursity |
Γραμματισμος στα μεσα (media litteracy): ενα μικρο ολοκληρωμένο περιβάλλον διδασκαλίας απο απόσταση |
---|
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ WIKI (ΚΟΛΛΙΑΣ) |
---|
Blog-σύνδεσμοι |
---|
1ο 12/Θ Δημοτικό Σχολείο Νέας Μαγνησίας |
Το σχολικό παρεάκι |
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ |
---|
Προφιλ εκπαιδευτικων |
---|
Κειμενα σχολιασμου απο εκπαιδευτικο |
blog εκπαιδευτικου για ΤΠΕ στην εκπαιδευση |
Ομαδα σε σχολειο με πολυ ισχυρη ερευνητικη παραδοση |
Το επαγγελμα του/της εκπαιδευτικου σχεδιαστη/τριας το 2023 |
Ο εκπαιδευτικος σχεδιασμος ως πιθανη επιλογή καριέρας |
Linkdin Ενα επαγγελματικο δικτυο για αναζητηση και βελτιωση εργασιας |
Ενα παραδειγμα συγχρονου τροπου επαγγελματικης συνεργασιας με στοχο εκπαιδευτικά προγραμματα |
---|
ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2023 |
---|
Παρουσιες Δευτερα 12-3 |
Παρουσίες Τριτη 12-3 |
Παρουσιες Τρίτη 3-6 |
Παρουσίες Τετάρτη 3-6 |
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΠΕΜΠΤΗ 6-9 |
Δεν ειναι MOOC αλλα ειναι ενδιαφερον
Μαθηματα για εκπαιδευση στην ψηφιακοτητα |
MOOC με αμοιβη
Διασημοι καθηγητες |
Harcard Zero Project: Thinking Routines |
Παρουσιασεις διαδικτυκων λογισμικών (εργασιες μεταξυ των εβδομαδων) |
TED-ed 2023-2024 |
---|
ΜΙΚΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2022-2023 |
---|
Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα της Δευτέρας |
Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τρίτης 3-6 |
Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τετάρτης 3-6 |
Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τρίτης 12-3 |
Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Πέμπτης 6- 9 |
Ted ed μαθηματα για ΜΑΒΣ, Τριτη 3-6 |
Αξιολογησεις Ted-ed Τεταρτη 3-6 |
Αξιολογήσεις Ted ed Δευερα 12-3 |
Μικρη Εργασια |
Δήλωση προτιμήσεων podecast για τη μικρη εργασια |
Μικρη Εργασία: Περιγραφή |
Υλικο που στηριζει "ψαξιμο" |
---|
WIKI 1 2024 |
---|
Παρουσιαση Wiki |
Τι μπορουν να κερδισουν οι μαθητες μου απο το wiki |
Τα πρωτα μας pbworks |
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ WIKI ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
---|
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ |
ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΑΡΚΟ |
2023 e-me |
---|