| ΕΙΣΑΓΩΓΗ | 
|---|
| ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΔΕΥΤΕΡΑς 3-6 | 
Παρουσιες ΤΡΙΤΗΣ 3-6 | Mathesis | Παρουσιες ΠΕΜΠΤΗΣ 3-6 | Coursera | edx | Τι περιμένω να μαθω απο το μαθημα Διαδικτυακά Περιβάλλοντα Μάθησης | Πολλές βιομηχανικές επαναστάσεις; 
 Τωρα λενε ειμαστε στην 4η βιομηχανικη επανάσταση | Αλλοιωτικο Δημοτικο 
 Πώς χρησιμοποιουν τις ΤΠΕ; | Ψηφιακή μεταρρύθμιση με οδηγό την Εσθονία | Καλαματα , πρωτη στο 5G | Ξέρετε τι ειναι τα δικτυα 5G, Το Internet των πραγμάτων; (Internet of things) | Διαδικτυακό Φροντιστήριο | Μια αλλη προσεγγιση για κινητα, facebook, google | Τι ειναι το ομοτιμο κινημα; | Σχολια στο θεμα που αναλάβαμε | Αξιολογηση του Μαθηματος Διαδικτυακα Περιβαλλοντα Μαθησης | Ενας δασκαλος αντιμετωπιζει την απότομη εισοδο της απο αποσταση εκπαιδευσης | Ταξιδια στον κοσμο-μουσικη και λογια | Σπιτια του κοσμου | Καμερες σε ολο τον κοσμο | Παρουσιες Τεταρτης1 | 4η βιομηχανικη επανάσταση | Κατασκοπευτικός καπιταλισμός | Οι σύνδεσμοι όπου μπορείτε να δειτε τις παρουσιάσεις μας | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ 2022_ Δευτερα 12-3 | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 9-12 | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022 Τριτη 12-3 | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Τριτη 3-6 | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_ Παρασκευη 9-12 | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_2022_Παρασκευη 12-3 | 2024_ Παρουσιες Τρίτη 6-9μμ | 2024_ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ_ Παρασκευή 12-3 | Οι προσδοκίες μου απο το μάθημα | Μικρες ακολουθιες σκεψης παρουσιαζμένες απο περσινες/ους φοιτητριες/ες | Κάρτα εξόδου Μαθήματος 1 | Ελληνικο MOOC απο τα ΚΕΔΙΒΙΜ ελληνικων πανεπιστημιων | παρουσιες Τριτη 12-3 | Παρουσίες Τριτη 3-6 | | ΜΑΘΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ | 
|---|
| ΜΑΘΗΜΑ 2 Φακελος Τριτης | 
|---|
| ΜΑΘΗΜΑ WIKI 1 | 
|---|
| ΜΑΘΗΜΑ 2: Φακελος Πεμπτης | 
|---|
| ΜΑΘΗΜΑ 4: Συνεχεια στα WIKI | 
|---|
| CSCL | 
|---|
| ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | 
|---|
| Έλεγχος αναγνωσιμότητας | 
Για να δηλώσουμε τα πνευματικά δικαιώματα στον τόπο μας | Γιατι η τεχνολογια δεν φέρνει την αλλαγή στα σχολεία; 
 Βγάζετε καποιο συμπέρασμα που να ειναι χρησιμο για το δικο σας wiki; | Συνηθισμένα σφάλματα στη σχεδίαση δικτυακων τοπων | https://fcit.usf.edu/matrix/matrix/ | http://www.azk12.org/tim/ | To Κειμενο με τις κατευθυνσεις για την ευχρηστία (Τριτη) | Πεμπτη: εδω βαζουμε τις παρουσιασεις μας για την ευχριστία | Wiki για τους κανονες ευχρηστίας (Δευτέρα) | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΕΜΠΤΗΣ | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑΣ | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΡΙΤΗΣ | Διαδικτυακες πλατφορμες/εφαρμογες/υπηρεσιες 
 Βαζουμε το συνδεσμο σε αυτες με δυο λογια αναφορικα με το σε τι αφορουν | | Blogs | 
|---|
| Παραδειγμα blog σχολειου 1 | 
Παραδειγμα blog σχολειου 2 | blog για μια κοινοτητα πρακτικής | Παραδειγμα blog απο συμφοιτητές σας | Πως να χρησιμοποιησω το blog με τους μαθητες 
 τι προτασεις κανουν; | Πώς να χρησιμοποιησουμε blogs στα σχολεια 2 | Πώς να χρησιμοποιήσουμε τα blog αποτελεσματικά 3 | https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-NSmBI-x_sTgay8pNw_vEo-aoXciK1uNILou_n7Fqg1IbEQ/viewform?usp=sf_link 
 Πρωτα, στην τριτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια (blogs) διαβάστε  την ανάλυση ιστολογίου (σελ 181) και στη συνέχεια πηγαίνετε στο Συμπεράσματα – Εισηγήσεις  Μετα διαβάστε την πρώτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια στην ταξη και στο τελος απαντηστε σε αυτη τη φορμα | Παλιο1 : διευθυνσεις ιστολογιων | Παλιο 2: διευθυνσεις ιστολογιων | Παλιο 3: διευθυνσεις ιστολογιων | Κατευθύνσεις για τη χρήση του blog στην εκπαίδευση (Τμήματα Ραγάζου) | | Διαδικτυακά υποστηριζόμενη διερεύνηση | 
|---|
| Σεισμοι και ηφαίστεια _ παρουσιαση εκπαιδευτικη τηλεόραση | 
WISE | WISE παραδειγμα 1 (σεισμοι και ηφαίστεια) | WISE παραδειγμα 2 (θερμική αγωγιμότητα) | Ο Βατραχεκλος μαθαίνει ηλεκτρισμό 
 Θα μπορουσε τέτοιο υλικο να ειναι χρησιμο στο πλαισιο του σημερινου μαθήματος; | | ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | 
|---|
| ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ | 
|---|
| ΚΡΥΦΟ | 
|---|
| ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για τις Παρουσιάσεις | 
|---|
| ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για Παρουσιολογια | 
|---|
| ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι διαφοροι | 
|---|
| Ποιες ειναι οι προσδοκίες μου απο αυτό το μάθημα | 
Βοηθητικά βιντεο etwinning | Αγγλικη υποστηριξη etwinning | Οδηγιες για δημιουργια λογαριασμου στο etwinning | Συνεργασια στο e-twinning live | Ανατροφοδότηση για καλυτερο μαθημα | Νευμοθωρακας μικρο | Πνευμοθωρακας Ελληνικο_λιγο μεγαλυτερο | ΦΥΣΙΚΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ - ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ 
 Ειναι η ιδια εργασια που παρουσιαζεται και ως εγγραφο, αν θελετε να πατε σε αυτη μεσω ενος συνδέσμου | Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας 
 Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; | Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας 
 Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; | | Μαθηση vs Πληροφορηση | 
|---|
| Ποικιλα νοηματα του ορου "μαθαίνω" | 
ΕΚ_Μαθημα 3_ Μαθηση vs Πληροφορηση | Αξιολογηση της εργασίας: "Μεση Ταχυτητα" με χρηση του εργαλειου ICAP | Εδω θα βαλουμε στοιχεια που μας ζητούνται καθως δημιουργουμε το λογαριασμο μας στο e-twinning | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Αξιολόγηση της εργασίας ως προς το είδος της γνωστικής εμπλοκής (ΤΜΗΜΑ ΠΕΜΠΤΗΣ) | | e-twinning for future teachers | 
|---|
| ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ | 
|---|
| Ενα αλλο λογισμικο (εκτος απο το google recorder) για τη δημιουργια βιντεο παρουσιασης 
 Χρησιμο για μια αντεστραμμένη ταξη "To Screencast-O-Matic είναι ένα πολύ ελαφρύ και βασικό λογισμικό σύλληψης βίντεο από την οθόνη του υπολογιστή." | 
Παραδειγμα μιας αλλης "αρχιτεκτονικης" 
 Χρήσιμο σε αντεστραμμένη ταξη, αλλα μπορειτε να το προσαρμόσετε σε αυτο που εσεις θελετε Ειναι φτιαγμενο στη λογικη του TED-ED Μπορειτε να δειτε και 2 σχετικά βίντεο στα Ελληνικά: https://www.youtube.com/watch?v=LO9F1kcKB_I  https://www.youtube.com/watch?v=S0Kh2CT5eWw   | Τι ειναι οι ιστοεξερευνήσεις; 
 Ωραίο και αυτο: https://blogs.sch.gr/pekesipeir1821/ypostiriktiko-yliko/istoexereyniseis-webquests/   Παραδειγμα απο σχολείο: https://www.kanasi.edu.gr/webquest/  Παράδειγμα που μπορούμε να εφαρμόσουμε http://users.sch.gr/skoukou/my_webquest.htm   | Απο απόσταση διδασκαλία στο σχολείο | Μεικτη Μαθηση γενικο | | MOOC | 
|---|
| Coursity | 
| Γραμματισμος στα μεσα (media litteracy): ενα μικρο ολοκληρωμένο περιβάλλον διδασκαλίας απο απόσταση | 
|---|
| ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ WIKI (ΚΟΛΛΙΑΣ) | 
|---|
| Blog-σύνδεσμοι | 
|---|
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ | 
|---|
| e-twinning | 
Εκπαιδευτικά σενάρια διαθέσιμα σε αποθετήριο | Φωτοδενδρο-Αποθετηριο Ψηφιακών Αντικειμένων | Ηλεκτρονικη ταξη- Πανελληνιο σχολικο δικτυο | Webex στα σχολειο (συγχρονη απο αποσταση εκπαιδευση) | Ευρωπαικη Πυλη για την Εκπαιδευση των Εκπαιδευτικων | | Προφιλ εκπαιδευτικων | 
|---|
| Ενα παραδειγμα συγχρονου τροπου επαγγελματικης συνεργασιας με στοχο εκπαιδευτικά προγραμματα | 
|---|
| ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2023 | 
|---|
| TED-ed 2023-2024 | 
|---|
| Το μαθημα που έφτιαξα στο TED-ed | 
Οδηγίες για ενα μαθημα TED-ed 
 Μπορω να φτιάξω ενα καινουργιο μαθημα ή να ξεκινήσω απο κάποιο που ήδη υπαρχει και να το διαμορφώσω | Καταθεση της εργασιας TedED | Καρτα εξοδου 3 | | ΜΙΚΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2022-2023 | 
|---|
| Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα της Δευτέρας | 
Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τρίτης 3-6 | Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τετάρτης 3-6 | Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τρίτης 12-3 | Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Πέμπτης 6- 9 | Ted ed μαθηματα για ΜΑΒΣ, Τριτη 3-6 | Αξιολογησεις Ted-ed Τεταρτη 3-6 | Αξιολογήσεις Ted ed Δευερα 12-3 | Μικρη Εργασια | Δήλωση προτιμήσεων podecast για τη μικρη εργασια | Μικρη Εργασία: Περιγραφή | | Υλικο που στηριζει "ψαξιμο" | 
|---|
| WIKI 1 2024 | 
|---|
| ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ WIKI ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | 
|---|
| ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ | 
ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΑΡΚΟ | | 2023 e-me | 
|---|
| Μικρη Εργασια | 
|---|
| ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ | 
|---|