ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
---|
ΜΑΘΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ |
---|
Γκρετα αρνητική κριτική |
Γκρετα αρνητική κριτική_2 | Γκρετα θετική κριτική | Γκρέτα θετική κριτική 2 | Edmodo | Σε ποιους ανοικει (πολιτικά) η μέριμνα για το περιβάλλον; | Υπολογηστε το αποτυπωμα ανθρακά σας | Πόσους πλανητες θα χρειάζονταν, αν ολοι οι ανθρωποι ζουσαν οπως εσεις; | Μια παρουσιαση του τι ειναι το οικολογικό αποτύπωμα | Επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής για την Ελλάδα |
ΜΑΘΗΜΑ 2 Φακελος Τριτης |
---|
Η κλιματική αλλαγή δεν ειναι ανθρωπογενής |
Η κλιματική αλλαγή ειναι ανθρωπογενής | Λόγος κατα της Γκρέτα Τούνμπεργκ | Λόγος υπέρ της Γκρέτα Τούνμπεργκ |
ΜΑΘΗΜΑ WIKI 1 |
---|
Τι ειναι τα wiki |
Δεσκάτη_wiki | Ολυμπος Καρπάθου wiki | Καστανια Κορινθίας wiki | Αγραφα Ευρυτανίας | PB works ενα εξαιρετικο εργαλειο για wiki | Pbworks wiki απο δημοτικο του εξωτερικου | PBworks παραδειγμα ελληνικο | PBworks παραδειγμα ελληνικο_2 | PBworks παραδειγμα ελληνικο_3 | Μια παρουσιαση για δημιουργια wiki με τα PbWorks | Εκανα και εγω δοκιμαστικο PBworks | Το manual του PbWorks | Περιγραφη Μαθηματος wiki | ΜΑΘΗΜΑ 2: Φακελος Πεμπτης |
---|
ΜΑΘΗΜΑ 4: Συνεχεια στα WIKI |
---|
CSCL |
---|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
---|
Blogs |
---|
Διαδικτυακά υποστηριζόμενη διερεύνηση |
---|
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
---|
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ |
---|
ΚΡΥΦΟ |
---|
Μια παρουσιαση των αλλαγων στην εποχη του Κορονοιου ευνοική για τα ιδιωτικά σχολεια |
Πως να σχεδιασω και να διδαξω ενα απο αποσταση μαθημα; | Learning Design Community Platform | Χρήση διαδικτυκών λογισμικών σε μικρές τάξεις του Δημοτικου
Παρουσιαση απο το συνεδριο της ΕΤΠΕ (Μαιος 2021)
Πράσινη Εκπαίδευση για ένα Βιώσιμο μέλλον Β. Αρβανίτη, Η. Καλαμπόκης, Η. Κολιάκου, Α. Μαστρογιάννη, Θ. Μπράτιτσης | ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για τις Παρουσιάσεις |
---|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για Παρουσιολογια |
---|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι διαφοροι |
---|
Ποιες ειναι οι προσδοκίες μου απο αυτό το μάθημα |
Βοηθητικά βιντεο etwinning | Αγγλικη υποστηριξη etwinning | Οδηγιες για δημιουργια λογαριασμου στο etwinning | Συνεργασια στο e-twinning live | Ανατροφοδότηση για καλυτερο μαθημα | Νευμοθωρακας μικρο | Πνευμοθωρακας Ελληνικο_λιγο μεγαλυτερο | ΦΥΣΙΚΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ - ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ
Ειναι η ιδια εργασια που παρουσιαζεται και ως εγγραφο, αν θελετε να πατε σε αυτη μεσω ενος συνδέσμου | Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας
Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; | Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας
Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; |
Μαθηση vs Πληροφορηση |
---|
Ποικιλα νοηματα του ορου "μαθαίνω" |
ΕΚ_Μαθημα 3_ Μαθηση vs Πληροφορηση | Αξιολογηση της εργασίας: "Μεση Ταχυτητα" με χρηση του εργαλειου ICAP | Εδω θα βαλουμε στοιχεια που μας ζητούνται καθως δημιουργουμε το λογαριασμο μας στο e-twinning | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Αξιολόγηση της εργασίας ως προς το είδος της γνωστικής εμπλοκής (ΤΜΗΜΑ ΠΕΜΠΤΗΣ) |
e-twinning for future teachers |
---|
Παρουσίαση των e-twinning spaces |
Creative Classroom - Μια ενδιαφερουσα ομαδα στο e-twinning live |
ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ |
---|
Ενα αλλο λογισμικο (εκτος απο το google recorder) για τη δημιουργια βιντεο παρουσιασης
Χρησιμο για μια αντεστραμμένη ταξη
"To Screencast-O-Matic είναι ένα πολύ ελαφρύ και βασικό λογισμικό σύλληψης βίντεο από την οθόνη του υπολογιστή." |
Παραδειγμα μιας αλλης "αρχιτεκτονικης"
Χρήσιμο σε αντεστραμμένη ταξη, αλλα μπορειτε να το προσαρμόσετε σε αυτο που εσεις θελετε
Ειναι φτιαγμενο στη λογικη του TED-ED
Μπορειτε να δειτε και 2 σχετικά βίντεο στα Ελληνικά:
https://www.youtube.com/watch?v=LO9F1kcKB_I
https://www.youtube.com/watch?v=S0Kh2CT5eWw
| Τι ειναι οι ιστοεξερευνήσεις;
Ωραίο και αυτο:
https://blogs.sch.gr/pekesipeir1821/ypostiriktiko-yliko/istoexereyniseis-webquests/
Παραδειγμα απο σχολείο:
https://www.kanasi.edu.gr/webquest/
Παράδειγμα που μπορούμε να εφαρμόσουμε
http://users.sch.gr/skoukou/my_webquest.htm
| Απο απόσταση διδασκαλία στο σχολείο | Μεικτη Μαθηση γενικο | MOOC |
---|
Γραμματισμος στα μεσα (media litteracy): ενα μικρο ολοκληρωμένο περιβάλλον διδασκαλίας απο απόσταση |
---|
Δήλωση συμμετοχής |
Βιντεο παραδειγματα |
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ WIKI (ΚΟΛΛΙΑΣ) |
---|
Τμημα Παρασκευής, Ομαδα 1 (Πνευμοθωρακας) |
Τμήμα Παρασκευής. Ομάδα 2: Τι Δημοκρατία σήμερα; | Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 1: Πνευμοθώρακας | Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 2. Τι Δημοκρατία σήμερα; | Τμημα Τρίτης : Thinkability |
Blog-σύνδεσμοι |
---|
1ο 12/Θ Δημοτικό Σχολείο Νέας Μαγνησίας |
Το σχολικό παρεάκι |
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ |
---|
e-twinning |
Εκπαιδευτικά σενάρια διαθέσιμα σε αποθετήριο | Φωτοδενδρο-Αποθετηριο Ψηφιακών Αντικειμένων | Ηλεκτρονικη ταξη- Πανελληνιο σχολικο δικτυο | Webex στα σχολειο (συγχρονη απο αποσταση εκπαιδευση) | Ευρωπαικη Πυλη για την Εκπαιδευση των Εκπαιδευτικων |
Προφιλ εκπαιδευτικων |
---|
Κειμενα σχολιασμου απο εκπαιδευτικο |
blog εκπαιδευτικου για ΤΠΕ στην εκπαιδευση | Ομαδα σε σχολειο με πολυ ισχυρη ερευνητικη παραδοση | Το επαγγελμα του/της εκπαιδευτικου σχεδιαστη/τριας το 2023 | Ο εκπαιδευτικος σχεδιασμος ως πιθανη επιλογή καριέρας | Linkdin Ενα επαγγελματικο δικτυο για αναζητηση και βελτιωση εργασιας | Ενα παραδειγμα συγχρονου τροπου επαγγελματικης συνεργασιας με στοχο εκπαιδευτικά προγραμματα |
---|
ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2023 |
---|
TED-ed 2023-2024 |
---|
ΜΙΚΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2022-2023 |
---|
Υλικο που στηριζει "ψαξιμο" |
---|
WIKI 1 2024 |
---|
Παρουσιαση Wiki |
Τι μπορουν να κερδισουν οι μαθητες μου απο το wiki | Τα πρωτα μας pbworks | ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ WIKI ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
---|
2023 e-me |
---|
Παρουσιαση για την e-me |
Δυο προτασεις για πιθανα σεναρια με το wiki
Θελουμε να γραψετε δυο αρχικές προτασεις. Θα πρεπει να προσδιορισετε τους μαθησιακους σας στοχους και το πώς θα παρουσιασετε την ολη δραση στους μαθητες και τις μαθήτριές σας (αυτη ειναι η "ιστορια", το αμπαλάζ, ο τρόπος με τον οποιο "πουλατε" την ολη δραση στους μαθητές και τις μαθητριές σας) | Ενημέρωση για τα νεα μεσα μέσω συμμετοχής σε έρευνα
Η σημερινή κουλτούρα χαρακτηρίζεται από μια ιδιαίτερη οπτική γλώσσα. Μερικά αντιπροσωπευτικά παραδείγματα μηνυμάτων μπορείτε να βρείτε εδώ:
https://drive.google.com/drive/folders/1FWENVBKyoPox7UX7Deq3eeUKfy2OrhcS?usp=share_link
(ενδεχομένως να χρειαστεί να τα μεταφορτώσετε στο σύστημα σας για να μπορέσετε να κάνετε αναπαραγωγή)
Η συγκεκριμένη σειρά βιντεοδιαλέξεων εξετάζει μια σειρά από σημαντικά ερωτήματα όπως:
Τι είναι τα μέσα σήμερα; Τι είναι τα παλιά μέσα; Τι είναι τα νέα μέσα; Τι είναι τα ψηφιακά μέσα; Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας οπτικής γλώσσας που κυριαρχεί στη σύγχρονη κουλτούρα; |