| ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
|---|
|
ΜΑΘΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ |
|---|
| Γκρετα αρνητική κριτική |
| Γκρετα αρνητική κριτική_2 |
| Γκρετα θετική κριτική |
| Γκρέτα θετική κριτική 2 |
| Edmodo |
| Σε ποιους ανοικει (πολιτικά) η μέριμνα για το περιβάλλον; |
| Υπολογηστε το αποτυπωμα ανθρακά σας |
| Πόσους πλανητες θα χρειάζονταν, αν ολοι οι ανθρωποι ζουσαν οπως εσεις; |
| Μια παρουσιαση του τι ειναι το οικολογικό αποτύπωμα |
| Επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής για την Ελλάδα |
|
ΜΑΘΗΜΑ 2 Φακελος Τριτης |
|---|
| Η κλιματική αλλαγή δεν ειναι ανθρωπογενής |
| Η κλιματική αλλαγή ειναι ανθρωπογενής |
| Λόγος κατα της Γκρέτα Τούνμπεργκ |
| Λόγος υπέρ της Γκρέτα Τούνμπεργκ |
| ΜΑΘΗΜΑ WIKI 1 |
|---|
| ΜΑΘΗΜΑ 2: Φακελος Πεμπτης |
|---|
|
ΜΑΘΗΜΑ 4: Συνεχεια στα WIKI |
|---|
| Ερωτηματολογιο επιστημικών πεποιθησεων |
| Γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα τα οποία προωθεί το εξεταζόμενο μαθημα |
| Εδω αντιστοιχιζουμε τα μαθησιακα αποτελέσματα των μαθημάτων που έχουμε να παρουσιάσουμε στα γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα |
| Δοκιμάστε να μπειτε σε αυτο τον τόπο |
| Πεμπτη: τα PBworks μας |
| CSCL |
|---|
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|---|
| Έλεγχος αναγνωσιμότητας |
| Για να δηλώσουμε τα πνευματικά δικαιώματα στον τόπο μας |
Γιατι η τεχνολογια δεν φέρνει την αλλαγή στα σχολεία;
Βγάζετε καποιο συμπέρασμα που να ειναι χρησιμο για το δικο σας wiki; |
| Συνηθισμένα σφάλματα στη σχεδίαση δικτυακων τοπων |
| https://fcit.usf.edu/matrix/matrix/ |
| http://www.azk12.org/tim/ |
| To Κειμενο με τις κατευθυνσεις για την ευχρηστία (Τριτη) |
| Πεμπτη: εδω βαζουμε τις παρουσιασεις μας για την ευχριστία |
| Wiki για τους κανονες ευχρηστίας (Δευτέρα) |
| ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΕΜΠΤΗΣ |
| ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑΣ |
| ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΡΙΤΗΣ |
Διαδικτυακες πλατφορμες/εφαρμογες/υπηρεσιες
Βαζουμε το συνδεσμο σε αυτες με δυο λογια αναφορικα με το σε τι αφορουν |
|
Blogs |
|---|
| Παραδειγμα blog σχολειου 1 |
| Παραδειγμα blog σχολειου 2 |
| blog για μια κοινοτητα πρακτικής |
| Παραδειγμα blog απο συμφοιτητές σας |
Πως να χρησιμοποιησω το blog με τους μαθητες
τι προτασεις κανουν; |
| Πώς να χρησιμοποιησουμε blogs στα σχολεια 2 |
| Πώς να χρησιμοποιήσουμε τα blog αποτελεσματικά 3 |
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-NSmBI-x_sTgay8pNw_vEo-aoXciK1uNILou_n7Fqg1IbEQ/viewform?usp=sf_link
Πρωτα, στην τριτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια (blogs) διαβάστε την ανάλυση ιστολογίου (σελ 181) και στη συνέχεια πηγαίνετε στο Συμπεράσματα – Εισηγήσεις
Μετα διαβάστε την πρώτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια στην ταξη και στο τελος
απαντηστε σε αυτη τη φορμα |
| Παλιο1 : διευθυνσεις ιστολογιων |
| Παλιο 2: διευθυνσεις ιστολογιων |
| Παλιο 3: διευθυνσεις ιστολογιων |
| Κατευθύνσεις για τη χρήση του blog στην εκπαίδευση (Τμήματα Ραγάζου) |
| Διαδικτυακά υποστηριζόμενη διερεύνηση |
|---|
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
|---|
|
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ |
|---|
| Αξιολογηση με βαση το ARCS |
| Αξιολογηση Περιβαλλοντος Μαθησης κατα Jonassen |
| Ερωτηματολογιο για την εργασια των παλαιοτερων ετών |
| Αξιολογηση παλαιας εργασίας με βαση το ICAP |
| Καρτα Εξοδου 2 |
| ΚΡΥΦΟ |
|---|
|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για τις Παρουσιάσεις |
|---|
| ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
| ΕΙΣΑΓΩΓΗ_2 |
| ΕΚ_Μαθημα 4_ Κινητοποίηση |
|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για Παρουσιολογια |
|---|
| Παρουσίες_Τμημα1 (Δευτέρα) |
| Παρουσίες_Τμημα2 (Τετάρτη) |
| Παρουσίες_Τμημα3 (Παρασκευη) |
|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι διαφοροι |
|---|
| Ποιες ειναι οι προσδοκίες μου απο αυτό το μάθημα |
| Βοηθητικά βιντεο etwinning |
| Αγγλικη υποστηριξη etwinning |
| Οδηγιες για δημιουργια λογαριασμου στο etwinning |
| Συνεργασια στο e-twinning live |
| Ανατροφοδότηση για καλυτερο μαθημα |
| Νευμοθωρακας μικρο |
| Πνευμοθωρακας Ελληνικο_λιγο μεγαλυτερο |
ΦΥΣΙΚΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ - ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ
Ειναι η ιδια εργασια που παρουσιαζεται και ως εγγραφο, αν θελετε να πατε σε αυτη μεσω ενος συνδέσμου |
Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας
Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; |
Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας
Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; |
|
Μαθηση vs Πληροφορηση |
|---|
| Ποικιλα νοηματα του ορου "μαθαίνω" |
| ΕΚ_Μαθημα 3_ Μαθηση vs Πληροφορηση |
| Αξιολογηση της εργασίας: "Μεση Ταχυτητα" με χρηση του εργαλειου ICAP |
| Εδω θα βαλουμε στοιχεια που μας ζητούνται καθως δημιουργουμε το λογαριασμο μας στο e-twinning |
| ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Αξιολόγηση της εργασίας ως προς το είδος της γνωστικής εμπλοκής (ΤΜΗΜΑ ΠΕΜΠΤΗΣ) |
| e-twinning for future teachers |
|---|
|
ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ |
|---|
Ενα αλλο λογισμικο (εκτος απο το google recorder) για τη δημιουργια βιντεο παρουσιασης
Χρησιμο για μια αντεστραμμένη ταξη
"To Screencast-O-Matic είναι ένα πολύ ελαφρύ και βασικό λογισμικό σύλληψης βίντεο από την οθόνη του υπολογιστή." |
Παραδειγμα μιας αλλης "αρχιτεκτονικης"
Χρήσιμο σε αντεστραμμένη ταξη, αλλα μπορειτε να το προσαρμόσετε σε αυτο που εσεις θελετε
Ειναι φτιαγμενο στη λογικη του TED-ED
Μπορειτε να δειτε και 2 σχετικά βίντεο στα Ελληνικά:
https://www.youtube.com/watch?v=LO9F1kcKB_I
https://www.youtube.com/watch?v=S0Kh2CT5eWw
|
Τι ειναι οι ιστοεξερευνήσεις;
Ωραίο και αυτο:
https://blogs.sch.gr/pekesipeir1821/ypostiriktiko-yliko/istoexereyniseis-webquests/
Παραδειγμα απο σχολείο:
https://www.kanasi.edu.gr/webquest/
Παράδειγμα που μπορούμε να εφαρμόσουμε
http://users.sch.gr/skoukou/my_webquest.htm
|
| Απο απόσταση διδασκαλία στο σχολείο |
| Μεικτη Μαθηση γενικο |
|
MOOC |
|---|
| Coursity |
| Γραμματισμος στα μεσα (media litteracy): ενα μικρο ολοκληρωμένο περιβάλλον διδασκαλίας απο απόσταση |
|---|
|
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ WIKI (ΚΟΛΛΙΑΣ) |
|---|
| Τμημα Τριτης 12-3, Ομαδα 1 (Πνευμοθωρακας) |
| Τμήμα Τριτη 12-3. Ομάδα 2: Τι Δημοκρατία σήμερα; |
| Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 1: Πνευμοθώρακας |
| Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 2. Τι Δημοκρατία σήμερα; |
| Τμημα Τρίτης : Thinkability |
|
Blog-σύνδεσμοι |
|---|
| 1ο 12/Θ Δημοτικό Σχολείο Νέας Μαγνησίας |
| Το σχολικό παρεάκι |
|
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ |
|---|
| e-twinning |
| Εκπαιδευτικά σενάρια διαθέσιμα σε αποθετήριο |
| Φωτοδενδρο-Αποθετηριο Ψηφιακών Αντικειμένων |
| Ηλεκτρονικη ταξη- Πανελληνιο σχολικο δικτυο |
| Webex στα σχολειο (συγχρονη απο αποσταση εκπαιδευση) |
| Ευρωπαικη Πυλη για την Εκπαιδευση των Εκπαιδευτικων |
|
Προφιλ εκπαιδευτικων |
|---|
| Κειμενα σχολιασμου απο εκπαιδευτικο |
| blog εκπαιδευτικου για ΤΠΕ στην εκπαιδευση |
| Ομαδα σε σχολειο με πολυ ισχυρη ερευνητικη παραδοση |
| Το επαγγελμα του/της εκπαιδευτικου σχεδιαστη/τριας το 2023 |
| Ο εκπαιδευτικος σχεδιασμος ως πιθανη επιλογή καριέρας |
| Linkdin Ενα επαγγελματικο δικτυο για αναζητηση και βελτιωση εργασιας |
|
Ενα παραδειγμα συγχρονου τροπου επαγγελματικης συνεργασιας με στοχο εκπαιδευτικά προγραμματα |
|---|
| Μια εταιρία με στοχο την εκπαιδευση |
| Παραδειγμα προγραμματος |
| Δικη τους εκθεση για τον ψηφιακο μετασχηματισμο στην εκπαιδευση |
| Ενα παραδειγμα θεματων επιμορφωσης |
| ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2023 |
|---|
| TED-ed 2023-2024 |
|---|
| ΜΙΚΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2022-2023 |
|---|
|
Υλικο που στηριζει "ψαξιμο" |
|---|
Ταξιδι απο τη Συρια
"Ψαξιμο" που βοηθα να καταλάβουμε τον κοσμο αλλων ανθρωπων |
| Οι ζωες των αλλων_2 |
| Ζωντανες Καμερες απο ολο τον κοσμο |
| google earth |
| Ραδιοφωνικοι σταθμοι απο ολο τον κοσμο |
Τροφική αλυσίδα 1
Σαβανα |
Τροφική Αλυσιδα 2
Τουνδρα |
Τροφική Αλυσίδα
Δασος |
| Καμερες του κοσμου |
| Πρόταση χρήσης των παραπάνω πηγών στο πλαίσιο διερευνησης |
|
WIKI 1 2024 |
|---|
| Παρουσιαση Wiki |
| Τι μπορουν να κερδισουν οι μαθητες μου απο το wiki |
| Τα πρωτα μας pbworks |
|
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ WIKI ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
|---|
| ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ |
| ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΑΡΚΟ |
| 2023 e-me |
|---|
| Μικρη Εργασια |
|---|
| ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ |
|---|