ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
---|
ΜΑΘΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ |
---|
Γκρετα αρνητική κριτική |
Γκρετα αρνητική κριτική_2 | Γκρετα θετική κριτική | Γκρέτα θετική κριτική 2 | Edmodo | Σε ποιους ανοικει (πολιτικά) η μέριμνα για το περιβάλλον; | Υπολογηστε το αποτυπωμα ανθρακά σας | Πόσους πλανητες θα χρειάζονταν, αν ολοι οι ανθρωποι ζουσαν οπως εσεις; | Μια παρουσιαση του τι ειναι το οικολογικό αποτύπωμα | Επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής για την Ελλάδα | ΜΑΘΗΜΑ 2 Φακελος Τριτης |
---|
ΜΑΘΗΜΑ WIKI 1 |
---|
ΜΑΘΗΜΑ 2: Φακελος Πεμπτης |
---|
ΜΑΘΗΜΑ 4: Συνεχεια στα WIKI |
---|
Ερωτηματολογιο επιστημικών πεποιθησεων |
Γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα τα οποία προωθεί το εξεταζόμενο μαθημα | Εδω αντιστοιχιζουμε τα μαθησιακα αποτελέσματα των μαθημάτων που έχουμε να παρουσιάσουμε στα γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα | Δοκιμάστε να μπειτε σε αυτο τον τόπο | Πεμπτη: τα PBworks μας |
CSCL |
---|
Κατευθυνσεις για τη χρηση του Edmodo |
Αναπνευστικο συστημα |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
---|
Έλεγχος αναγνωσιμότητας |
Για να δηλώσουμε τα πνευματικά δικαιώματα στον τόπο μας | Γιατι η τεχνολογια δεν φέρνει την αλλαγή στα σχολεία;
Βγάζετε καποιο συμπέρασμα που να ειναι χρησιμο για το δικο σας wiki; | Συνηθισμένα σφάλματα στη σχεδίαση δικτυακων τοπων | https://fcit.usf.edu/matrix/matrix/ | http://www.azk12.org/tim/ | To Κειμενο με τις κατευθυνσεις για την ευχρηστία (Τριτη) | Πεμπτη: εδω βαζουμε τις παρουσιασεις μας για την ευχριστία | Wiki για τους κανονες ευχρηστίας (Δευτέρα) | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΕΜΠΤΗΣ | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑΣ | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΡΙΤΗΣ |
Blogs |
---|
Παραδειγμα blog σχολειου 1 |
Παραδειγμα blog σχολειου 2 | blog για μια κοινοτητα πρακτικής | Παραδειγμα blog απο συμφοιτητές σας | Πως να χρησιμοποιησω το blog με τους μαθητες
τι προτασεις κανουν; | Πώς να χρησιμοποιησουμε blogs στα σχολεια 2 | Πώς να χρησιμοποιήσουμε τα blog αποτελεσματικά 3 | https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-NSmBI-x_sTgay8pNw_vEo-aoXciK1uNILou_n7Fqg1IbEQ/viewform?usp=sf_link
Πρωτα, στην τριτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια (blogs) διαβάστε την ανάλυση ιστολογίου (σελ 181) και στη συνέχεια πηγαίνετε στο Συμπεράσματα – Εισηγήσεις
Μετα διαβάστε την πρώτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια στην ταξη και στο τελος
απαντηστε σε αυτη τη φορμα | Παλιο1 : διευθυνσεις ιστολογιων | Παλιο 2: διευθυνσεις ιστολογιων | Παλιο 3: διευθυνσεις ιστολογιων | Κατευθύνσεις για τη χρήση του blog στην εκπαίδευση (Τμήματα Ραγάζου) |
Διαδικτυακά υποστηριζόμενη διερεύνηση |
---|
Σεισμοι και ηφαίστεια _ παρουσιαση εκπαιδευτικη τηλεόραση |
WISE | WISE παραδειγμα 1 (σεισμοι και ηφαίστεια) | WISE παραδειγμα 2 (θερμική αγωγιμότητα) | Ο Βατραχεκλος μαθαίνει ηλεκτρισμό
Θα μπορουσε τέτοιο υλικο να ειναι χρησιμο στο πλαισιο του σημερινου μαθήματος; |
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
---|
Πώς χρησιμοποιουμε το εργαλείο για τον τύπο αδειας πνευματικών δικαιωμάτων που θέλουμε |
Εργαλείο για να δώσετε την άδεια που θέλετε σχετικά με το έργο σας | Εργαλειο για να αξιολογησετε τη δυσκολια των κειμένων στο Wiki σας | ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ |
---|
ΚΡΥΦΟ |
---|
Μια παρουσιαση των αλλαγων στην εποχη του Κορονοιου ευνοική για τα ιδιωτικά σχολεια |
Πως να σχεδιασω και να διδαξω ενα απο αποσταση μαθημα; | Learning Design Community Platform | Χρήση διαδικτυκών λογισμικών σε μικρές τάξεις του Δημοτικου
Παρουσιαση απο το συνεδριο της ΕΤΠΕ (Μαιος 2021)
Πράσινη Εκπαίδευση για ένα Βιώσιμο μέλλον Β. Αρβανίτη, Η. Καλαμπόκης, Η. Κολιάκου, Α. Μαστρογιάννη, Θ. Μπράτιτσης |
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για τις Παρουσιάσεις |
---|
ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
ΕΙΣΑΓΩΓΗ_2 | ΕΚ_Μαθημα 4_ Κινητοποίηση | ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για Παρουσιολογια |
---|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι διαφοροι |
---|
Ποιες ειναι οι προσδοκίες μου απο αυτό το μάθημα |
Βοηθητικά βιντεο etwinning | Αγγλικη υποστηριξη etwinning | Οδηγιες για δημιουργια λογαριασμου στο etwinning | Συνεργασια στο e-twinning live | Ανατροφοδότηση για καλυτερο μαθημα | Νευμοθωρακας μικρο | Πνευμοθωρακας Ελληνικο_λιγο μεγαλυτερο | ΦΥΣΙΚΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ - ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ
Ειναι η ιδια εργασια που παρουσιαζεται και ως εγγραφο, αν θελετε να πατε σε αυτη μεσω ενος συνδέσμου | Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας
Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; | Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας
Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; |
Μαθηση vs Πληροφορηση |
---|
Ποικιλα νοηματα του ορου "μαθαίνω" |
ΕΚ_Μαθημα 3_ Μαθηση vs Πληροφορηση | Αξιολογηση της εργασίας: "Μεση Ταχυτητα" με χρηση του εργαλειου ICAP | Εδω θα βαλουμε στοιχεια που μας ζητούνται καθως δημιουργουμε το λογαριασμο μας στο e-twinning | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Αξιολόγηση της εργασίας ως προς το είδος της γνωστικής εμπλοκής (ΤΜΗΜΑ ΠΕΜΠΤΗΣ) |
e-twinning for future teachers |
---|
Παρουσίαση των e-twinning spaces |
Creative Classroom - Μια ενδιαφερουσα ομαδα στο e-twinning live |
ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ |
---|
Ενα αλλο λογισμικο (εκτος απο το google recorder) για τη δημιουργια βιντεο παρουσιασης
Χρησιμο για μια αντεστραμμένη ταξη
"To Screencast-O-Matic είναι ένα πολύ ελαφρύ και βασικό λογισμικό σύλληψης βίντεο από την οθόνη του υπολογιστή." |
Παραδειγμα μιας αλλης "αρχιτεκτονικης"
Χρήσιμο σε αντεστραμμένη ταξη, αλλα μπορειτε να το προσαρμόσετε σε αυτο που εσεις θελετε
Ειναι φτιαγμενο στη λογικη του TED-ED
Μπορειτε να δειτε και 2 σχετικά βίντεο στα Ελληνικά:
https://www.youtube.com/watch?v=LO9F1kcKB_I
https://www.youtube.com/watch?v=S0Kh2CT5eWw
| Τι ειναι οι ιστοεξερευνήσεις;
Ωραίο και αυτο:
https://blogs.sch.gr/pekesipeir1821/ypostiriktiko-yliko/istoexereyniseis-webquests/
Παραδειγμα απο σχολείο:
https://www.kanasi.edu.gr/webquest/
Παράδειγμα που μπορούμε να εφαρμόσουμε
http://users.sch.gr/skoukou/my_webquest.htm
| Απο απόσταση διδασκαλία στο σχολείο | Μεικτη Μαθηση γενικο |
MOOC |
---|
Coursity |
Γραμματισμος στα μεσα (media litteracy): ενα μικρο ολοκληρωμένο περιβάλλον διδασκαλίας απο απόσταση |
---|
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ WIKI (ΚΟΛΛΙΑΣ) |
---|
Τμημα Παρασκευής, Ομαδα 1 (Πνευμοθωρακας) |
Τμήμα Παρασκευής. Ομάδα 2: Τι Δημοκρατία σήμερα; | Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 1: Πνευμοθώρακας | Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 2. Τι Δημοκρατία σήμερα; | Τμημα Τρίτης : Thinkability | Blog-σύνδεσμοι |
---|
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ |
---|
e-twinning |
Εκπαιδευτικά σενάρια διαθέσιμα σε αποθετήριο | Φωτοδενδρο-Αποθετηριο Ψηφιακών Αντικειμένων | Ηλεκτρονικη ταξη- Πανελληνιο σχολικο δικτυο | Webex στα σχολειο (συγχρονη απο αποσταση εκπαιδευση) | Ευρωπαικη Πυλη για την Εκπαιδευση των Εκπαιδευτικων | Προφιλ εκπαιδευτικων |
---|
Ενα παραδειγμα συγχρονου τροπου επαγγελματικης συνεργασιας με στοχο εκπαιδευτικά προγραμματα |
---|
ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2023 |
---|
Παρουσιες Δευτερα 12-3 |
Παρουσίες Τριτη 12-3 | Παρουσιες Τρίτη 3-6 | Παρουσίες Τετάρτη 3-6 | ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΠΕΜΠΤΗ 6-9 | Δεν ειναι MOOC αλλα ειναι ενδιαφερον
Μαθηματα για εκπαιδευση στην ψηφιακοτητα | MOOC με αμοιβη
Διασημοι καθηγητες | Harcard Zero Project: Thinking Routines | Παρουσιασεις διαδικτυκων λογισμικών (εργασιες μεταξυ των εβδομαδων) | TED-ed 2023-2024 |
---|
ΜΙΚΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2022-2023 |
---|
Υλικο που στηριζει "ψαξιμο" |
---|
WIKI 1 2024 |
---|
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ WIKI ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
---|
2023 e-me |
---|
Παρουσιαση για την e-me |
Δυο προτασεις για πιθανα σεναρια με το wiki
Θελουμε να γραψετε δυο αρχικές προτασεις. Θα πρεπει να προσδιορισετε τους μαθησιακους σας στοχους και το πώς θα παρουσιασετε την ολη δραση στους μαθητες και τις μαθήτριές σας (αυτη ειναι η "ιστορια", το αμπαλάζ, ο τρόπος με τον οποιο "πουλατε" την ολη δραση στους μαθητές και τις μαθητριές σας) | Ενημέρωση για τα νεα μεσα μέσω συμμετοχής σε έρευνα
Η σημερινή κουλτούρα χαρακτηρίζεται από μια ιδιαίτερη οπτική γλώσσα. Μερικά αντιπροσωπευτικά παραδείγματα μηνυμάτων μπορείτε να βρείτε εδώ:
https://drive.google.com/drive/folders/1FWENVBKyoPox7UX7Deq3eeUKfy2OrhcS?usp=share_link
(ενδεχομένως να χρειαστεί να τα μεταφορτώσετε στο σύστημα σας για να μπορέσετε να κάνετε αναπαραγωγή)
Η συγκεκριμένη σειρά βιντεοδιαλέξεων εξετάζει μια σειρά από σημαντικά ερωτήματα όπως:
Τι είναι τα μέσα σήμερα; Τι είναι τα παλιά μέσα; Τι είναι τα νέα μέσα; Τι είναι τα ψηφιακά μέσα; Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας οπτικής γλώσσας που κυριαρχεί στη σύγχρονη κουλτούρα; |