|  ΕΙΣΑΓΩΓΗ | 
|---|
|  ΜΑΘΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ | 
|---|
|  
                        ΜΑΘΗΜΑ 2 Φακελος Τριτης | 
|---|
| Η κλιματική αλλαγή δεν ειναι ανθρωπογενής   | 
| Η κλιματική αλλαγή ειναι ανθρωπογενής   | 
| Λόγος κατα της Γκρέτα Τούνμπεργκ   | 
| Λόγος υπέρ της Γκρέτα Τούνμπεργκ   | 
|  
                        ΜΑΘΗΜΑ WIKI 1 | 
|---|
| Τι ειναι τα wiki   | 
| Δεσκάτη_wiki   | 
| Ολυμπος Καρπάθου wiki   | 
| Καστανια Κορινθίας wiki   | 
| Αγραφα Ευρυτανίας   | 
| PB works ενα εξαιρετικο εργαλειο για wiki   | 
| Pbworks wiki απο δημοτικο του εξωτερικου   | 
| PBworks παραδειγμα ελληνικο   | 
| PBworks παραδειγμα ελληνικο_2   | 
| PBworks παραδειγμα ελληνικο_3   | 
| Μια παρουσιαση για δημιουργια wiki με τα PbWorks   | 
| Εκανα και εγω δοκιμαστικο PBworks   | 
| Το manual του PbWorks   | 
| Περιγραφη Μαθηματος wiki   | 
|  
                        ΜΑΘΗΜΑ 2: Φακελος Πεμπτης | 
|---|
| Λογος υπερ της Γκρέτα Τούνμπεργκ   | 
| Λογος κατά της Γκρέτα Τούνμπεργκ   | 
| Η κλιματική αλλαγή δεν ειναι ανθρωπογενής   | 
| Η κλιματική αλλαγή ειναι ανθρωπογενής   | 
|  
                        ΜΑΘΗΜΑ 4: Συνεχεια στα WIKI | 
|---|
| Ερωτηματολογιο επιστημικών πεποιθησεων   | 
| Γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα τα οποία προωθεί το εξεταζόμενο μαθημα   | 
| Εδω αντιστοιχιζουμε τα μαθησιακα αποτελέσματα των μαθημάτων που έχουμε να παρουσιάσουμε στα γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα   | 
| Δοκιμάστε να μπειτε σε αυτο τον τόπο   | 
| Πεμπτη: τα PBworks μας   | 
|  CSCL | 
|---|
|  
                        ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ | 
|---|
| Έλεγχος αναγνωσιμότητας   | 
| Για να δηλώσουμε τα πνευματικά δικαιώματα στον τόπο μας   | 
Γιατι η τεχνολογια δεν φέρνει την αλλαγή στα σχολεία;  
 Βγάζετε καποιο συμπέρασμα που να ειναι χρησιμο για το δικο σας wiki;  | 
| Συνηθισμένα σφάλματα στη σχεδίαση δικτυακων τοπων   | 
| https://fcit.usf.edu/matrix/matrix/   | 
| http://www.azk12.org/tim/   | 
| To Κειμενο με τις κατευθυνσεις για την ευχρηστία (Τριτη)   | 
| Πεμπτη: εδω βαζουμε τις παρουσιασεις μας για την ευχριστία   | 
| Wiki για τους κανονες ευχρηστίας (Δευτέρα)   | 
| ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΕΜΠΤΗΣ   | 
| ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑΣ   | 
| ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΡΙΤΗΣ   | 
Διαδικτυακες πλατφορμες/εφαρμογες/υπηρεσιες  
 Βαζουμε το συνδεσμο σε αυτες με δυο λογια αναφορικα με το σε τι αφορουν  | 
|  
                        Blogs | 
|---|
| Παραδειγμα blog σχολειου 1   | 
| Παραδειγμα blog σχολειου 2   | 
| blog για μια κοινοτητα πρακτικής   | 
| Παραδειγμα blog απο συμφοιτητές σας   | 
Πως να χρησιμοποιησω το blog με τους μαθητες  
 τι προτασεις κανουν;  | 
| Πώς να χρησιμοποιησουμε blogs στα σχολεια 2   | 
| Πώς να χρησιμοποιήσουμε τα blog αποτελεσματικά 3   | 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-NSmBI-x_sTgay8pNw_vEo-aoXciK1uNILou_n7Fqg1IbEQ/viewform?usp=sf_link  
 Πρωτα, στην τριτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια (blogs) διαβάστε  την ανάλυση ιστολογίου (σελ 181) και στη συνέχεια πηγαίνετε στο Συμπεράσματα – Εισηγήσεις  
Μετα διαβάστε την πρώτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια στην ταξη και στο τελος 
απαντηστε σε αυτη τη φορμα  | 
| Παλιο1 : διευθυνσεις ιστολογιων   | 
| Παλιο 2: διευθυνσεις ιστολογιων   | 
| Παλιο 3: διευθυνσεις ιστολογιων   | 
| Κατευθύνσεις για τη χρήση του blog στην εκπαίδευση (Τμήματα Ραγάζου)   | 
|  Διαδικτυακά υποστηριζόμενη διερεύνηση | 
|---|
|  ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | 
|---|
|  ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ | 
|---|
|  ΚΡΥΦΟ | 
|---|
|  ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για τις Παρουσιάσεις | 
|---|
|  
                        ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για Παρουσιολογια | 
|---|
| Παρουσίες_Τμημα1 (Δευτέρα)   | 
| Παρουσίες_Τμημα2 (Τετάρτη)   | 
| Παρουσίες_Τμημα3 (Παρασκευη)   | 
|  
                        ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι διαφοροι | 
|---|
| Ποιες ειναι οι προσδοκίες μου απο αυτό το μάθημα   | 
| Βοηθητικά βιντεο etwinning   | 
| Αγγλικη υποστηριξη etwinning   | 
| Οδηγιες για δημιουργια λογαριασμου στο etwinning   | 
| Συνεργασια στο e-twinning live   | 
| Ανατροφοδότηση για καλυτερο μαθημα   | 
| Νευμοθωρακας μικρο   | 
| Πνευμοθωρακας Ελληνικο_λιγο μεγαλυτερο   | 
ΦΥΣΙΚΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ - ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ  
 Ειναι η ιδια εργασια που παρουσιαζεται και ως εγγραφο, αν θελετε να πατε σε αυτη μεσω ενος συνδέσμου  | 
Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας  
 Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε;  | 
Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας  
 Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε;  | 
|  Μαθηση vs Πληροφορηση | 
|---|
|  e-twinning for future teachers | 
|---|
|  
                        ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ | 
|---|
Ενα αλλο λογισμικο (εκτος απο το google recorder) για τη δημιουργια βιντεο παρουσιασης  
 Χρησιμο για μια αντεστραμμένη ταξη 
"To Screencast-O-Matic είναι ένα πολύ ελαφρύ και βασικό λογισμικό σύλληψης βίντεο από την οθόνη του υπολογιστή."  | 
Παραδειγμα μιας αλλης "αρχιτεκτονικης"  
 Χρήσιμο σε αντεστραμμένη ταξη, αλλα μπορειτε να το προσαρμόσετε σε αυτο που εσεις θελετε 
Ειναι φτιαγμενο στη λογικη του TED-ED 
Μπορειτε να δειτε και 2 σχετικά βίντεο στα Ελληνικά: 
https://www.youtube.com/watch?v=LO9F1kcKB_I  
https://www.youtube.com/watch?v=S0Kh2CT5eWw 
   | 
Τι ειναι οι ιστοεξερευνήσεις;  
 Ωραίο και αυτο: 
https://blogs.sch.gr/pekesipeir1821/ypostiriktiko-yliko/istoexereyniseis-webquests/ 
  
Παραδειγμα απο σχολείο: 
https://www.kanasi.edu.gr/webquest/ 
 Παράδειγμα που μπορούμε να εφαρμόσουμε 
http://users.sch.gr/skoukou/my_webquest.htm 
   | 
| Απο απόσταση διδασκαλία στο σχολείο   | 
| Μεικτη Μαθηση γενικο   | 
|  MOOC | 
|---|
|  Γραμματισμος στα μεσα (media litteracy): ενα μικρο ολοκληρωμένο περιβάλλον διδασκαλίας απο απόσταση | 
|---|
|  
                        ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ WIKI (ΚΟΛΛΙΑΣ) | 
|---|
| Τμημα Τριτης 12-3, Ομαδα 1 (Πνευμοθωρακας)   | 
| Τμήμα Τριτη 12-3. Ομάδα 2: Τι Δημοκρατία σήμερα;   | 
| Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 1: Πνευμοθώρακας   | 
| Τμήμα Τρίτης. Ομάδα 2. Τι Δημοκρατία σήμερα;   | 
| Τμημα Τρίτης : Thinkability   | 
|  
                        Blog-σύνδεσμοι | 
|---|
| 1ο 12/Θ Δημοτικό Σχολείο Νέας Μαγνησίας   | 
| Το σχολικό παρεάκι   | 
|  ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ | 
|---|
|  
                        Προφιλ εκπαιδευτικων | 
|---|
| Κειμενα σχολιασμου απο εκπαιδευτικο   | 
| blog εκπαιδευτικου για ΤΠΕ στην εκπαιδευση   | 
| Ομαδα σε σχολειο με πολυ ισχυρη ερευνητικη παραδοση   | 
| Το επαγγελμα του/της εκπαιδευτικου σχεδιαστη/τριας το 2023   | 
| Ο εκπαιδευτικος σχεδιασμος ως πιθανη επιλογή καριέρας   | 
| Linkdin Ενα επαγγελματικο δικτυο για αναζητηση και βελτιωση εργασιας   | 
|  Ενα παραδειγμα συγχρονου τροπου επαγγελματικης συνεργασιας με στοχο εκπαιδευτικά προγραμματα | 
|---|
|  ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2023 | 
|---|
|  
                        TED-ed 2023-2024 | 
|---|
| Το μαθημα που έφτιαξα στο TED-ed   | 
Οδηγίες για ενα μαθημα TED-ed  
 Μπορω να φτιάξω ενα καινουργιο μαθημα ή να ξεκινήσω απο κάποιο που ήδη υπαρχει και να το διαμορφώσω  | 
| Καταθεση της εργασιας TedED   | 
| Καρτα εξοδου 3   | 
|  ΜΙΚΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2022-2023 | 
|---|
|  Υλικο που στηριζει "ψαξιμο" | 
|---|
|  
                        WIKI 1 2024 | 
|---|
| Παρουσιαση Wiki   | 
| Τι μπορουν να κερδισουν οι μαθητες μου απο το wiki   | 
| Τα πρωτα μας pbworks   | 
|  ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ WIKI ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | 
|---|
|  2023 e-me | 
|---|
|  Μικρη Εργασια | 
|---|
|  ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ | 
|---|