wiki (Τμηματα Κολλια): Πώς έφτασα να ζω εδω; (ιστορια) |
Interactive video with open source |
Βικιπαιδεια Γκρετα Τούνμπεργκ
Ας συγκρινουμε αυτο που πετυχαμε εμεις με αυτο εδω το wiki. Πέρα απο τη διαφορα στο περιεχόμενο υπάρχουν διαφορες στην αρχιτεκτονική της πληροφορίας. Γράψτε τη γνώμη σας στο edmodo |
Εδω δηλώνετε τις προτιμήσεις για τις εργασίες |
Δευτερα: Διευθυνσεις ερωτηματολογιων |
Τριτη: Ελλαδα Κινα |
Τριτη: Πολωνια Μεταναστευτικο |
Πώς χρησιμοποιειται ο Learning Designer |
O τοπος για να μπουμε Learning Designer |
Παραδειγμα σχεδιασμου με Learning Designer |
Παραδειγμα σχεδιασμου με Learning Designer_2 |
Τριτη: Σχεδιασμοι με Learning Designer |
Οδηγιες χρησης της ηλεκτρονικής τάξης για μαθητές |
Δημιουργια μαθημάτων στην ηλεκτρονικη ταξη |
Ενας δασκαλος αστειεύται με το πέρασμα στο απο αποσταση κομματι |
Αντιγραφή τμήματος οθόνης/κειμένου/φωτό σε δική σας εργασία
Χρηση του lightshot chrome. ειδικά για το chrome
Στη συνεχεια μπορουν ευκολα να προστεθουν στο Word ή αλλον επεξεργαστη κειμένου |
Ταχύτατη και απλή σύγχρονη τηλεδιάσκεψη με Skype
Με το διαδικτυακο κομματι του Skype. Επιτρέπει συνδεση αλλων χρηστων (μαθητων) χωρις να εχουν κωδικο προσβασης |
Παρουσίες Τρίτης 12 - 3 |
Δημιουργία Βίντεο και αποστολή στο Youtube
Χρησιμοποιει κανεις το Screen Recorder Google Chrome για να καταγράψει μια διαλεξη ή κατι αλλο που δειχνει μεσω υπολογιστή
και να στειλει στους μαθητες |
Πώς ξεμπλοκάρουμε το flash
Πολυ υλικο στο διαδικτυο εχει γινει με χρηση flash |
Πώς να εχω τις δυνατότητες του Microsoft Office μεσω διαδικτυου
Δηλαδη χωρις να ειναι εγκαταστημμένο στον υπολογιστή μου
Χρειαζεται ομως να εχει κανει κανεις λογαριασμο στη Microsoft
Επιπλεον ΠΟΛΥ ενδιαφερον το πώς μπορω να χρησιμοποιησω το Outlook για να δημιουργησω ομάδες |
Πως να ανεβάσετε ένα αρχείο/εργασία στο eclass.sch.gr
Ειναι πολυ ενδιαφερον γιατι έχοντας την προηγουμενη γνωση του google drive μπορειτε νομιζω να καταλαβετε και το τι μπορειτε να κανετε μεσα απο το σχολικο δικτυο αλλα και το πώς μπορειτε (αν θελετε) να χρησιμοποιησετε το One Drive |
eclass.sch.gr Δημιουργία μαθημάτων |
eClass - Εργασίες και ασκήσεις |
ΠΕΚΕΣ Θεσσαλιας |
Γενικος συνδεσμος με πηγες για τα σχολεια |
Εξ αποστάσεως εκπαιδευση για τα σχολεια- Οδηγιες |
Κατάλογος ωραιων εργαλειων ΤΠΕ |
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
Μαθαίνουμε ψηφιακά- διδάσκουμε ψηφιακά |
Εδω βαζετε τις ατομικές (συντομες) παρουσιασεις για καθε λογισμικο |
Οι δικές σας προτασεις για προσθηκες στον ορισμο της μαθησης που σας ειχα δωσει
Φαινεται να σας ενδιαφερουν οι δεξιοτητες του 21ου αιωνα! |
Εδω δηλώνουμε τη διευθυνση της παρουσίασής μας στο Msstream |
Εδω βλέπουμε τις παρουσιασεις που θα γινουν στο τμημα μας καθε εβδομάδα |
Μαθημα 8. Συζητηση για την τελικη εργασια |
Τι θα μπορούσαν να κερδίσουν μαθησιακά οι μαθητές/τριες μου απο το wiki |
Δύο προτάσεις για μαθησιακους στοχους και "ιστορία" με το wiki |
Μαθημα 9_ Μεικτη μαθηση |
20 τροποι για χρηση του Edmodo |
Εκπαιδευτικα λογισμικά σε κατηγοριες |
2021_Ιδεες για την τελικη εργασια |
Προτασεις για Εργασιες 2021_ Τεταρτη |
Προτάσεις για εργασίες 2021_Παρασκευη |
Να δω Λογισμικο για τεστ |
Παρουσιαση παλαιων δικτυακων λογισμικων (2021) |
Περιφερειακο Κεντρο Εκπαιδευτικου Σχεδιασμου Θεσσαλιας |
Ευρωπαικο Σχολικο Ραδιοφωνο |
https://docs.google.com/spreadsheets/d/11T_Bb7vXn9uU2m2NfQiZMWrjMdlpORoSYh15je00ek8/edit?usp=sharing |
Ασφαλες διαδικτυο για παιδια- τοπος στο διαδικτυο |
OneDrive |
ICAP (Δραστηριότητα) |
TEDed |
Οι τεχνικές που μας άρεσαν!! |
Το πρώτο μου wiki (τμήματα Τρίτης 12-3, 3-6) |
Τμήματα Κολλια (Ατομικο wiki - Πώς έφτασα να ζω στην Γ Λυκειου στην πολη μου) |
Τι περιμένουμε από το wiki; |
Το 1ο μου Wiki (Τμήματα Κούρια) |
Οφέλη από εμπλοκή σε διαδικασία δημιουργίας Wiki (Τμήματα Κούρια) |
Εγκατάσταση Office365 - Οδηγίες χρήσης PowerPoint για την εγγραφή αφήγησης και καταγραφή οθόνης |
Δημιουργία συνεργατικού Wiki (τμήματα Κούρια) |
Μια βιντεοδιδασκαλία για μοντάζ βίντεο μέσω του kdenlive |
2022_Ιδεες για τελική εργασία Wiki |
2022_Πρότυπο για τη δημιουργια σεναριου τελικής εργασίας |
Υποβολή μικρής εργασίας (Τμήματα Ραγάζου) |
ΤΟ EDMODO ΚΛΕΙΝΕΙ |
Αξιολόγηση της εργασίας ως προς το είδος της γνωστικής εμπλοκής (ΤΜΗΜΑ ΠΕΜΠΤΗΣ) |
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 2ΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΕΜΠΤΗΣ: ΜΑΘΗΣΗ Ή ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ |
Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τρίτης 12-3 |
Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα της Πέμπτης |
TED-ed μαθηματα απο τα τμηματα Δευτερας 12-3, Τριτης 3-6, Τετάρτης 3-6 |
Παρουσιαση Αντεστραμμένη Τάξη |
Καλές Πρακτικές αξιοποίησης του Βίντεο |
Παρουσιαση: Authoring tools |
Δευτερα 12-3 PbWorks αρχικα |
Τι θα ηθελα διαφορετικο σε αυτο το μαθημα- τι θα ηθελα να μεινει |
Τα Pbworks μας Τριτη 3-6 |
Τα Pbworks μας, Τετάρτη 3-6 |
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1PK9eKHXGOJLZzScDaeihAZnfigF2Bku2/edit?usp=sharing&ouid=108601020861396543722&rtpof=true&sd=true |
Κουιζ για το WISE |
Ανθιμος Παλτατζιδης
Το μεγαλο βιντεο (πρωτη φορα, επρεπε να μαθει και το Canvas και Ideogram) πηρε περιπου 20 ωρες
Το δευτερο (μικροτερο και με μεγαλυτερη εμπειρια τωρα) περιπου 8 ωρες |