ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
---|
ΜΑΘΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ |
---|
ΜΑΘΗΜΑ 2 Φακελος Τριτης |
---|
Η κλιματική αλλαγή δεν ειναι ανθρωπογενής |
Η κλιματική αλλαγή ειναι ανθρωπογενής | Λόγος κατα της Γκρέτα Τούνμπεργκ | Λόγος υπέρ της Γκρέτα Τούνμπεργκ | ΜΑΘΗΜΑ WIKI 1 |
---|
ΜΑΘΗΜΑ 2: Φακελος Πεμπτης |
---|
ΜΑΘΗΜΑ 4: Συνεχεια στα WIKI |
---|
CSCL |
---|
Κατευθυνσεις για τη χρηση του Edmodo |
Αναπνευστικο συστημα | ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
---|
Blogs |
---|
Παραδειγμα blog σχολειου 1 |
Παραδειγμα blog σχολειου 2 | blog για μια κοινοτητα πρακτικής | Παραδειγμα blog απο συμφοιτητές σας | Πως να χρησιμοποιησω το blog με τους μαθητες
τι προτασεις κανουν; | Πώς να χρησιμοποιησουμε blogs στα σχολεια 2 | Πώς να χρησιμοποιήσουμε τα blog αποτελεσματικά 3 | https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-NSmBI-x_sTgay8pNw_vEo-aoXciK1uNILou_n7Fqg1IbEQ/viewform?usp=sf_link
Πρωτα, στην τριτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια (blogs) διαβάστε την ανάλυση ιστολογίου (σελ 181) και στη συνέχεια πηγαίνετε στο Συμπεράσματα – Εισηγήσεις
Μετα διαβάστε την πρώτη κατεύθυνση για το πώς να χρησιμοποιήσουμε τα ιστολογια στην ταξη και στο τελος
απαντηστε σε αυτη τη φορμα | Παλιο1 : διευθυνσεις ιστολογιων | Παλιο 2: διευθυνσεις ιστολογιων | Παλιο 3: διευθυνσεις ιστολογιων | Κατευθύνσεις για τη χρήση του blog στην εκπαίδευση (Τμήματα Ραγάζου) | Διαδικτυακά υποστηριζόμενη διερεύνηση |
---|
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
---|
Πώς χρησιμοποιουμε το εργαλείο για τον τύπο αδειας πνευματικών δικαιωμάτων που θέλουμε |
Εργαλείο για να δώσετε την άδεια που θέλετε σχετικά με το έργο σας | Εργαλειο για να αξιολογησετε τη δυσκολια των κειμένων στο Wiki σας | ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ |
---|
ΚΡΥΦΟ |
---|
Μια παρουσιαση των αλλαγων στην εποχη του Κορονοιου ευνοική για τα ιδιωτικά σχολεια |
Πως να σχεδιασω και να διδαξω ενα απο αποσταση μαθημα; | Learning Design Community Platform | Χρήση διαδικτυκών λογισμικών σε μικρές τάξεις του Δημοτικου
Παρουσιαση απο το συνεδριο της ΕΤΠΕ (Μαιος 2021)
Πράσινη Εκπαίδευση για ένα Βιώσιμο μέλλον Β. Αρβανίτη, Η. Καλαμπόκης, Η. Κολιάκου, Α. Μαστρογιάννη, Θ. Μπράτιτσης | ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για τις Παρουσιάσεις |
---|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για Παρουσιολογια |
---|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι διαφοροι |
---|
Ποιες ειναι οι προσδοκίες μου απο αυτό το μάθημα |
Βοηθητικά βιντεο etwinning | Αγγλικη υποστηριξη etwinning | Οδηγιες για δημιουργια λογαριασμου στο etwinning | Συνεργασια στο e-twinning live | Ανατροφοδότηση για καλυτερο μαθημα | Νευμοθωρακας μικρο | Πνευμοθωρακας Ελληνικο_λιγο μεγαλυτερο | ΦΥΣΙΚΗ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ - ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ
Ειναι η ιδια εργασια που παρουσιαζεται και ως εγγραφο, αν θελετε να πατε σε αυτη μεσω ενος συνδέσμου | Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας
Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; | Προτάσεις αλλαγων για το Περιβαλλον Μαθησης των συμφοιτητών σας
Τώρα που έχετε αξιολογήσει το περιβάλλον απο πολλές πλευρες, τι προτάσεις βελτίωσης έχετε να κανετε; |
Μαθηση vs Πληροφορηση |
---|
Ποικιλα νοηματα του ορου "μαθαίνω" |
ΕΚ_Μαθημα 3_ Μαθηση vs Πληροφορηση | Αξιολογηση της εργασίας: "Μεση Ταχυτητα" με χρηση του εργαλειου ICAP | Εδω θα βαλουμε στοιχεια που μας ζητούνται καθως δημιουργουμε το λογαριασμο μας στο e-twinning | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Αξιολόγηση της εργασίας ως προς το είδος της γνωστικής εμπλοκής (ΤΜΗΜΑ ΠΕΜΠΤΗΣ) |
e-twinning for future teachers |
---|
Παρουσίαση των e-twinning spaces |
Creative Classroom - Μια ενδιαφερουσα ομαδα στο e-twinning live | ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ |
---|
MOOC |
---|
Coursity |
Γραμματισμος στα μεσα (media litteracy): ενα μικρο ολοκληρωμένο περιβάλλον διδασκαλίας απο απόσταση |
---|
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ WIKI (ΚΟΛΛΙΑΣ) |
---|
Blog-σύνδεσμοι |
---|
1ο 12/Θ Δημοτικό Σχολείο Νέας Μαγνησίας |
Το σχολικό παρεάκι | ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ |
---|
Προφιλ εκπαιδευτικων |
---|
Ενα παραδειγμα συγχρονου τροπου επαγγελματικης συνεργασιας με στοχο εκπαιδευτικά προγραμματα |
---|
Μια εταιρία με στοχο την εκπαιδευση |
Παραδειγμα προγραμματος | Δικη τους εκθεση για τον ψηφιακο μετασχηματισμο στην εκπαιδευση | Ενα παραδειγμα θεματων επιμορφωσης | ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2023 |
---|
TED-ed 2023-2024 |
---|
Το μαθημα που έφτιαξα στο TED-ed |
Οδηγίες για ενα μαθημα TED-ed
Μπορω να φτιάξω ενα καινουργιο μαθημα ή να ξεκινήσω απο κάποιο που ήδη υπαρχει και να το διαμορφώσω | Καταθεση της εργασιας TedED | Καρτα εξοδου 3 |
ΜΙΚΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2022-2023 |
---|
Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα της Δευτέρας |
Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τρίτης 3-6 | Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τετάρτης 3-6 | Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Τρίτης 12-3 | Δηλώσεις επιλογών για το Τμήμα Πέμπτης 6- 9 | Ted ed μαθηματα για ΜΑΒΣ, Τριτη 3-6 | Αξιολογησεις Ted-ed Τεταρτη 3-6 | Αξιολογήσεις Ted ed Δευερα 12-3 | Μικρη Εργασια | Δήλωση προτιμήσεων podecast για τη μικρη εργασια | Μικρη Εργασία: Περιγραφή |
Υλικο που στηριζει "ψαξιμο" |
---|
Ταξιδι απο τη Συρια
"Ψαξιμο" που βοηθα να καταλάβουμε τον κοσμο αλλων ανθρωπων |
Οι ζωες των αλλων_2 | Ζωντανες Καμερες απο ολο τον κοσμο | google earth | Ραδιοφωνικοι σταθμοι απο ολο τον κοσμο | Τροφική αλυσίδα 1
Σαβανα | Τροφική Αλυσιδα 2
Τουνδρα | Τροφική Αλυσίδα
Δασος | WIKI 1 2024 |
---|
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ WIKI ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
---|
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ |
ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΑΡΚΟ |
2023 e-me |
---|
Παρουσιαση για την e-me |
Δυο προτασεις για πιθανα σεναρια με το wiki
Θελουμε να γραψετε δυο αρχικές προτασεις. Θα πρεπει να προσδιορισετε τους μαθησιακους σας στοχους και το πώς θα παρουσιασετε την ολη δραση στους μαθητες και τις μαθήτριές σας (αυτη ειναι η "ιστορια", το αμπαλάζ, ο τρόπος με τον οποιο "πουλατε" την ολη δραση στους μαθητές και τις μαθητριές σας) | Ενημέρωση για τα νεα μεσα μέσω συμμετοχής σε έρευνα
Η σημερινή κουλτούρα χαρακτηρίζεται από μια ιδιαίτερη οπτική γλώσσα. Μερικά αντιπροσωπευτικά παραδείγματα μηνυμάτων μπορείτε να βρείτε εδώ:
https://drive.google.com/drive/folders/1FWENVBKyoPox7UX7Deq3eeUKfy2OrhcS?usp=share_link
(ενδεχομένως να χρειαστεί να τα μεταφορτώσετε στο σύστημα σας για να μπορέσετε να κάνετε αναπαραγωγή)
Η συγκεκριμένη σειρά βιντεοδιαλέξεων εξετάζει μια σειρά από σημαντικά ερωτήματα όπως:
Τι είναι τα μέσα σήμερα; Τι είναι τα παλιά μέσα; Τι είναι τα νέα μέσα; Τι είναι τα ψηφιακά μέσα; Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας οπτικής γλώσσας που κυριαρχεί στη σύγχρονη κουλτούρα; |