Διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης
Σύνδεσμοι
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
ΜΑΘΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ |
ΜΑΘΗΜΑ 2 Φακελος Τριτης |
ΜΑΘΗΜΑ WIKI 1 |
ΜΑΘΗΜΑ 2: Φακελος Πεμπτης |
ΜΑΘΗΜΑ 4: Συνεχεια στα WIKI |
CSCL |
Κατευθυνσεις για τη χρηση του Edmodo | Αναπνευστικο συστημα |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
Blogs |
Διαδικτυακά υποστηριζόμενη διερεύνηση |
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ |
ΚΡΥΦΟ |
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για τις Παρουσιάσεις |
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι για Παρουσιολογια |
Παρουσίες_Τμημα1 (Δευτέρα) | Παρουσίες_Τμημα2 (Τετάρτη) | Παρουσίες_Τμημα3 (Παρασκευη) |
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ_ Συνδεσμοι διαφοροι |
Μαθηση vs Πληροφορηση |
e-twinning for future teachers |
ΜΕΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ |
Ενα αλλο λογισμικο (εκτος απο το google recorder) για τη δημιουργια βιντεο παρουσιασης Χρησιμο για μια αντεστραμμένη ταξη "To Screencast-O-Matic είναι ένα πολύ ελαφρύ και βασικό λογισμικό σύλληψης βίντεο από την οθόνη του υπολογιστή." | Παραδειγμα μιας αλλης "αρχιτεκτονικης" Χρήσιμο σε αντεστραμμένη ταξη, αλλα μπορειτε να το προσαρμόσετε σε αυτο που εσεις θελετε Ειναι φτιαγμενο στη λογικη του TED-ED Μπορειτε να δειτε και 2 σχετικά βίντεο στα Ελληνικά: https://www.youtube.com/watch?v=LO9F1kcKB_I https://www.youtube.com/watch?v=S0Kh2CT5eWw
| Τι ειναι οι ιστοεξερευνήσεις; Ωραίο και αυτο: https://blogs.sch.gr/pekesipeir1821/ypostiriktiko-yliko/istoexereyniseis-webquests/
Παραδειγμα απο σχολείο: https://www.kanasi.edu.gr/webquest/ Παράδειγμα που μπορούμε να εφαρμόσουμε http://users.sch.gr/skoukou/my_webquest.htm
| Απο απόσταση διδασκαλία στο σχολείο | Μεικτη Μαθηση γενικο |
MOOC |
Coursity |
Γραμματισμος στα μεσα (media litteracy): ενα μικρο ολοκληρωμένο περιβάλλον διδασκαλίας απο απόσταση |
Δήλωση συμμετοχής | Βιντεο παραδειγματα |
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ WIKI (ΚΟΛΛΙΑΣ) |
Blog-σύνδεσμοι |
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ |
Προφιλ εκπαιδευτικων |
Ενα παραδειγμα συγχρονου τροπου επαγγελματικης συνεργασιας με στοχο εκπαιδευτικά προγραμματα |
ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2023 |
TED-ed 2023-2024 |
Το μαθημα που έφτιαξα στο TED-ed | Οδηγίες για ενα μαθημα TED-ed Μπορω να φτιάξω ενα καινουργιο μαθημα ή να ξεκινήσω απο κάποιο που ήδη υπαρχει και να το διαμορφώσω | Καταθεση της εργασιας TedED | Καρτα εξοδου 3 |
ΜΙΚΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2022-2023 |
Υλικο που στηριζει "ψαξιμο" |
WIKI 1 2024 |
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ WIKI ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
2023 e-me |
Παρουσιαση για την e-me | Δυο προτασεις για πιθανα σεναρια με το wiki Θελουμε να γραψετε δυο αρχικές προτασεις. Θα πρεπει να προσδιορισετε τους μαθησιακους σας στοχους και το πώς θα παρουσιασετε την ολη δραση στους μαθητες και τις μαθήτριές σας (αυτη ειναι η "ιστορια", το αμπαλάζ, ο τρόπος με τον οποιο "πουλατε" την ολη δραση στους μαθητές και τις μαθητριές σας) | Ενημέρωση για τα νεα μεσα μέσω συμμετοχής σε έρευνα Η σημερινή κουλτούρα χαρακτηρίζεται από μια ιδιαίτερη οπτική γλώσσα. Μερικά αντιπροσωπευτικά παραδείγματα μηνυμάτων μπορείτε να βρείτε εδώ: https://drive.google.com/drive/folders/1FWENVBKyoPox7UX7Deq3eeUKfy2OrhcS?usp=share_link (ενδεχομένως να χρειαστεί να τα μεταφορτώσετε στο σύστημα σας για να μπορέσετε να κάνετε αναπαραγωγή) Η συγκεκριμένη σειρά βιντεοδιαλέξεων εξετάζει μια σειρά από σημαντικά ερωτήματα όπως: Τι είναι τα μέσα σήμερα; Τι είναι τα παλιά μέσα; Τι είναι τα νέα μέσα; Τι είναι τα ψηφιακά μέσα; Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας οπτικής γλώσσας που κυριαρχεί στη σύγχρονη κουλτούρα; |