Τύπος | Aρχείο | Μέγεθος | Ημερομηνία | |
---|---|---|---|---|
Σύγχρονες θεωρίες μάθησης | 2.76 MB | 12/11/20 | ||
Κριτικη του μοντέλου του Mayer | 136.36 KB | 11/11/20 | ||
Η εννοια της αλληλεπιδραστικότητας στο σχεδιασμό με πολυμέσα | 352.33 KB | 11/11/20 | ||
Βιβλίο: Μια συγχρονη θεωρία μάθησης (Illeris) που καλυπτει και εκπαίδευση ενηλίκων | 1.74 MB | 12/11/20 | ||
Βιβλιο 2_Mayer Multimedia learning | 1.73 MB | 11/11/20 | ||
Βιβλιο 1_ e learning and the science of instruction | 49.77 MB | 11/11/20 | ||
Sweller1_ Cognitive Load theory_Instructional design_3 | 756.87 KB | 11/11/20 | ||
Sweller1_ Cognitive Load theory_Instructional design_2 | 808.39 KB | 11/11/20 | ||
Sweller1_ Cognitive Load theory_Instructional design | 2.79 MB | 11/11/20 | ||
Review μελετων που αφορούν στην αξιολόγηση των κατευθύνσεων που δίνει η Cognitive Load Theory αναφορικά με multimedia learning | 827.84 KB | 12/11/20 |