Μαθησιακοί στόχοι

Μαθησιακοί στόχοι

   Σκοπός του μαθήματος είναι να αποκτήσουν οι σπουδαστές/στριες τις απαραίτητες γνώσεις για την Οργάνωση και Λειτουργία του τμήματος της Υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών, τμήμα το οποίο θεωρείται ο εγκέφαλος της ξενοδοχειακής μονάδας και σ’ αυτό στηρίζεται στο μεγαλύτερο βαθμό η εύρυθμη λειτουργία της.

Περιεχόμενο μαθήματος

Περιεχόμενο μαθήματος

Γενικές Λειτουργίες του τμήματος Υποδοχής & εξυπηρέτησης  Πελατών

 Τα τμήματα της υποδοχής: Τμήμα Κρατήσεων, Υποδοχή πελατών, Τμήμα Θυρωρείου, Τηλεφωνική Υπηρεσία, Τήρηση Λογαριασμών, Ταμείο, Μεταφορά αποσκευών

 Πηγές κρατήσεων:  Απευθείας κράτηση,  Κράτηση μέσω τουριστικού γραφείου

 Τα στοιχεία του Voucher,  Τύποι Voucher, Κρατήσεις μέσω TOUR OPERATOR

 Εγγυημένες κρατήσεις,  Μη εγγυημένες κρατήσεις

Τι είναι Tour Operator, Τύποι συμβολαίων, ALLOTMENT, Οι τιμές του ALLOTMENT,        Τα έντυπα κρατήσεων του Tour Operator,        BACK TO BACK

COMMITMENT, TIME SHARING (Χρονομεριστική  Μίσθωση)

ΕΝΤΥΠΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ TOUR OPERATOR

Booking Position Rooming List, Voucher

Τύποι δωματίων, Ορολογία σχετιζόμενη με την κατάσταση των  δωματίων

Συμφωνίες διαμονής, Διημέρευση (day use),  NON·SHOW, RELEASE PERIOD (Περίοδος αποδέσμευσης –  Καθορισμός  χρονικού ορίου)

VIP, COMPLIMENTARY, INDIVIDUAL – MAISON – PASSANT –              Πρακτορειακός πελάτης,  Δυναμικότητα – Δύναμη – Πληρότητα

Το προσωπικό του  τμήματος υποδοχής

Έντυπα υποδοχής,  Υποχρεωτικά έντυπα, Προαιρετικά έντυπα

Κανονισμός σχέσεων ξενοδοχείων και πελατών τους.

Εισαγωγή στη λειτουργία προγράμματος εφαρμογής με Η/Υ για το FRONT OFFICE.

Μέθοδοι διδασκαλίας

Μέθοδοι διδασκαλίας

Διαλέξεις, συζητήσεις στο μάθημα, παρουσίαση μελετών πραγματικών περιπτώσεων

ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ

Διαφάνειες Power Point, H/Y

Το μάθημα περιλαμβάνει εργαστήριο

Μια αποτελεσματική διαδικασία Οργάνωσης και Λειτουργίας του τμήματος της Υποδοχής διευκολύνεται με τη βοήθεια της πληροφορικής. Στο εργαστήριο γίνεται εκαπίδευση με τη χρήση προγραμμάτων ξενοδοχειακών εφαρμογών.

Προτεινόμενα συγγράμματα

Προτεινόμενα συγγράμματα

RUTHERFORD, Ξενοδοχείο-Διοίκηση και Λειτουργίες, Εκδόσεις ΕΛΛΗΝ

ΛΑΛΟΥΜΗΣ Δ, Διοίκηση ξενοδοχείων, Εκδόσεις ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

ΘΕΟΧΑΡΗΣ Ν, FRONT OFFICE MANAGEMENT, Εκδόσεις ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ

ΚΑΠΙΚΗ - ΠΙΒΕΡΟΠΟΥΛΟΥ Τ., «Υπηρεσία υποδοχής», Εκδόσεις Interbooks

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Σ., Οργάνωση και Λειτουργία Ξενοδοχείου, εκδόσεις ΙΩΝ

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ Ε, Νομοθεσία Τουριστικών Επιχειρήσεων, Εκδόσεις ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ

Μέθοδοι αξιολόγησης

Μέθοδοι αξιολόγησης

Θεωρία: Προαιρετική ομαδική εργασία αντί βαθμού προόδου και τελική εξέταση.

Εργαστήριο: Ατομικές ασκήσεις εργαστηρίου και τελική εξέταση.