ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ (SED_P_168) | ΒΛΑΧΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ, ΤΖΙΒΙΝΙΚΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ |
| ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (SED_P_169) | ΝΙΚΟΛΑΡΑΙΖΗ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ |
| Αποτελεσματικές εκπαιδευτικές πρακτικές στην Ενταξιακή Εκπαίδευση (SED_P_199) | ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΗΛΙΑΣ |
| Βασικά χαρακτηριστικά και μαθησιακές ανάγκες διαφορετικών πληθυσμών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (SED_P_196) | ΝΙΚΟΛΑΡΑΪΖΗ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ |
| Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Εφαρμογές σε άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (SED_P_171) | Βασίλειος Αργυρόπουλος |
| Εκπαίδευση και Αναπηρία (2023-2024) (SED_P_201) | ΝΙΚΟΛΑΡΑΪΖΗ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ |
| ΚΟΙΝΩΝΙΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (SED_P_174) | ΑΝΔΡΕΟΥ ΕΛΕΝΗ |
| Μέθοδοι & Στρατηγικές Διδασκαλίας για μαθητές με ΜΔ: ΠΤΕΑ-ΠΜΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (SED_P_192) | ΤΖΙΒΙΝΙΚΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ |
| ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ (SED_P_177) | ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΗΛΙΑΣ |
| ΝΕΥΡΟ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (SED_P_178) | ΒΛΑΧΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
| ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ (SED_P_179) | ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΗΛΙΑΣ |
| ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ-ΠΜΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (SED_P_191) | ΤΖΙΒΙΝΙΚΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ |
| ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (SED_P_181) | ΒΑΒΟΥΓΥΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ-ΒΑΣΙΛΟΝΙΚΟΛΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ |
| ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (SED_P_182) | ΑΝΔΡΕΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ |
| ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ (SED_P_183) | |
| ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ (SED_P_184) | ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΗΛΙΑΣ |
| Στρατηγικές Ανάπτυξης Κοινωνικών Δεξιοτήτων σε άτομα με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (SED_P_185) | ΣΤΑΥΡΟΥΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ |
| Στρατηγικές Διαχείρισης Συμπεριφορικών Δυσκολιών των Μαθητών/ριών (SED_U_242) | ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΣΗ, ΕΛΕΝΗ ΑΝΔΡΕΟΥ, ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΠΟΝΩΤΗ |
| ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (SED_P_188) | ΚΛΕΦΤΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
| Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση (ΠΜΣ Ειδική Αγωγή) (SED_P_189) | Χαράλαμπος Καραγιαννίδης |
|