ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ_ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Τοίχος
Τετάρτη, 5 Απριλίου 2023 - 1:14 μ.μ.
Ο χρήστης ΠΕΛΤΕΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ μοιράστηκε μια ανάρτηση
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Σπυροπούλου, Δ. et al. (2008), «Τα καινοτόμα προγράμματα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: λειτουργική διεισδυτικότητα και βιωσιμότητα» στο: Εκπαίδευση και ποιότητα στο ελληνικό σχολείο, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Αθήνα.
Σκέμπερη, Λ., «Τέχνη και εκπαίδευση: η συμβολή της τέχνης στο εκπαιδευτικό έργο ή για μια εκπαίδευση του μέλλοντος», Συνεργασία, αρ. 2 (Σεπτέμβριος 2010) http://www.goethe.de/synergasia
Μαγουλιώτης Απ., 2002, Εικαστικές Δημιουργίες 1 – Μέσα από την παρατήρηση, Αθήνα, εκδ. Καστανιώτη.
Χαραλάμπους, Ν. (2018). Χώροι για το Παιδί ή χώροι του Παιδιού; Θεωρητικό πλαίσιο για τη μελέτη και κατανόηση αποδοτικών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων Α Theoretical Framework for the investigation of effective learning environments. 266-277.
Χρυσαφίδης, Κ. (2008). Βιωματική - Επικοινωνιακή Μάθηση. στο Τέχνη και Διαθεματικές Εφαρμογές.
Τριλιανός Α., Κουτρουμάνος, Γ., Αλεξόπουλος, Ν. (2012). Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ. http://www.primedu.uoa.gr/fileadmin/primedu.uoa.gr/uploads/Panellinio_Synedrio/A_tomos.pdf
Σάλλα, Τ. (2010). Τέχνη και εκπαίδευση: οι εκπαιδευτικές διαστάσεις της εικονοποιητικής διαδικασίας. Στο Τέχνη στην Εκπαίδευση. Εκπαίδευση στην Τέχνη. Εκδόσεις νήσος - Π. ΚΑΠΟΛΑ.
Κουτσούκος, Μ. & Φραγκούλης, Ι. (2017). Η αξιοποίηση της τέχνης ως εργαλείο ανάπτυξης κριτικής σκέψης στη διδακτική των περιβαλλοντικών επιστημών. August.
Μιχαηλίδου, Μ. & Πετρά, Ζ. (2016). Η Τέχνη διδάσκει και διδάσκεται. 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης. Τόμ. 2015. Αρ.2 Αναρτήθηκε: https://doi.org/10.12681/edusc.178
Γέμτου, Ε. (2008). Ο κοινωνικός ρόλος της Τέχνης, Επιστήμη και Κοινωνία / Επιθεώρηση πολιτική και ηθικής θεωρίας, τχ. 20, σσ. 200-218.
Υπόθεση εργασίας: Η Τέχνη μπορεί να αποτελέσει διδακτικό αντικείμενο ή εργαλείο μάθησης και ανάπτυξης ;
Ενδεικτικά : Στο Λαογραφικό Μουσείο Κομοτηνής
Ορισμός έργων Τέχνης
Ιστορική κουλτούρα
Διδακτική αξιοποίηση του λαογραφικού υλικού
Μαθητές σε ρόλο ιστορικού
Σπυροπούλου, Δ. et al. (2008), «Τα καινοτόμα προγράμματα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: λειτουργική διεισδυτικότητα και βιωσιμότητα» στο: Εκπαίδευση και ποιότητα στο ελληνικό σχολείο, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Αθήνα.
Σκέμπερη, Λ., «Τέχνη και εκπαίδευση: η συμβολή της τέχνης στο εκπαιδευτικό έργο ή για μια εκπαίδευση του μέλλοντος», Συνεργασία, αρ. 2 (Σεπτέμβριος 2010) http://www.goethe.de/synergasia
Μαγουλιώτης Απ., 2002, Εικαστικές Δημιουργίες 1 – Μέσα από την παρατήρηση, Αθήνα, εκδ. Καστανιώτη.
Χαραλάμπους, Ν. (2018). Χώροι για το Παιδί ή χώροι του Παιδιού; Θεωρητικό πλαίσιο για τη μελέτη και κατανόηση αποδοτικών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων Α Theoretical Framework for the investigation of effective learning environments. 266-277.
Χρυσαφίδης, Κ. (2008). Βιωματική - Επικοινωνιακή Μάθηση. στο Τέχνη και Διαθεματικές Εφαρμογές.
Τριλιανός Α., Κουτρουμάνος, Γ., Αλεξόπουλος, Ν. (2012). Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ. http://www.primedu.uoa.gr/fileadmin/primedu.uoa.gr/uploads/Panellinio_Synedrio/A_tomos.pdf
Σάλλα, Τ. (2010). Τέχνη και εκπαίδευση: οι εκπαιδευτικές διαστάσεις της εικονοποιητικής διαδικασίας. Στο Τέχνη στην Εκπαίδευση. Εκπαίδευση στην Τέχνη. Εκδόσεις νήσος - Π. ΚΑΠΟΛΑ.
Κουτσούκος, Μ. & Φραγκούλης, Ι. (2017). Η αξιοποίηση της τέχνης ως εργαλείο ανάπτυξης κριτικής σκέψης στη διδακτική των περιβαλλοντικών επιστημών. August.
Μιχαηλίδου, Μ. & Πετρά, Ζ. (2016). Η Τέχνη διδάσκει και διδάσκεται. 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης. Τόμ. 2015. Αρ.2 Αναρτήθηκε: https://doi.org/10.12681/edusc.178
Γέμτου, Ε. (2008). Ο κοινωνικός ρόλος της Τέχνης, Επιστήμη και Κοινωνία / Επιθεώρηση πολιτική και ηθικής θεωρίας, τχ. 20, σσ. 200-218.
Υπόθεση εργασίας: Η Τέχνη μπορεί να αποτελέσει διδακτικό αντικείμενο ή εργαλείο μάθησης και ανάπτυξης ;
Ενδεικτικά : Στο Λαογραφικό Μουσείο Κομοτηνής
Ορισμός έργων Τέχνης
Ιστορική κουλτούρα
Διδακτική αξιοποίηση του λαογραφικού υλικού
Μαθητές σε ρόλο ιστορικού
Σχόλια (0)