|
Περιεχόμενα παρουσίασης
- Ορισμός μεικτής μάθησης
- Πλεονεκτήματα και Περιορισμοί της Μεικτής Μάθησης
- Μοντέλα Σχεδιασμού Μεικτής Μάθησης (CoI, Chan, National Standards for Quality Online Courses (2019), Addie, Kemp, Assure, 4C/4ID)
- Χρήση μοντέλων σε ένα συγκεκριμένο σχεδιασμό στη Υποχρεωτική Εκπαίδευση
Μαθησιακοί Στόχοι:
Μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
- αναφέρουν εναλλακτικούς ορισμούς της Μεικτής Μάθησης
- αναφέρουν ισχυρά σημεία της Μεικτής Μάθησης και αστοχίες που μπορεί να προκληθούν κατά την υλοποίησή της
- αναφέρουν κύρια σημεία διαφορετικών Μοντέλων Σχεδιασμού Μεικτής Μάθησης
- συγκρίνουν διαφορετικά Μοντέλα Σχεδιασμού ως προς τα ισχυρά και τα αδύνατα σημεία τους
- διακρίνουν παραμέτρους πλαισίου που χρειάζεται να λαμβάνουν υπόψη κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού ενός μεικτού μαθήματος και να μπορούν να αξιολογήσουν τη σημασία τους ανα περίπτωση
- διακρίνουν τις ιδιαιτερες απαιτήσεις στη διδασκαλία και την αυτορρύθμιση που χαρακτηρίζουν ένα μεικτό μάθημα
- γνωρίζουν γνωρίζουν βασικές διδακτικές στρατηγικές που βρίσκουν εφαρμογή σε μεικτά μαθήματα
|