ΜΑΘΗΜΑ 10: Μοντέλα Σχεδιασμού Περιβαλλόντων Μεικτής Μάθησης

Περιεχόμενα παρουσίασης

  • Ορισμός μεικτής μάθησης
  • Πλεονεκτήματα και Περιορισμοί της Μεικτής Μάθησης
  • Μοντέλα Σχεδιασμού Μεικτής Μάθησης (CoI, Chan, National Standards for Quality Online Courses (2019), Addie, Kemp, Assure, 4C/4ID)
  • Χρήση μοντέλων σε ένα συγκεκριμένο σχεδιασμό στη Υποχρεωτική Εκπαίδευση

Μαθησιακοί Στόχοι:

Μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:

  • αναφέρουν εναλλακτικούς ορισμούς της Μεικτής Μάθησης
  • αναφέρουν ισχυρά σημεία της Μεικτής Μάθησης και αστοχίες που μπορεί να προκληθούν κατά την υλοποίησή της
  • αναφέρουν κύρια σημεία διαφορετικών Μοντέλων Σχεδιασμού Μεικτής Μάθησης
  • συγκρίνουν διαφορετικά Μοντέλα Σχεδιασμού ως προς τα ισχυρά και τα αδύνατα σημεία τους
  • διακρίνουν παραμέτρους πλαισίου που χρειάζεται να λαμβάνουν υπόψη κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού ενός μεικτού μαθήματος και να μπορούν να αξιολογήσουν τη σημασία τους ανα περίπτωση
  • διακρίνουν τις ιδιαιτερες απαιτήσεις στη διδασκαλία και την αυτορρύθμιση που χαρακτηρίζουν ένα μεικτό μάθημα
  • γνωρίζουν γνωρίζουν βασικές  διδακτικές στρατηγικές που βρίσκουν εφαρμογή σε μεικτά μαθήματα
Η παρουσίαση της κας Βοιβοντα
ΜΑΘΗΜΑ 10 Μοντελα μεικτης