Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
Σημειωματάριο Μαθήματος | Λογισμικά Web2.0 που εχετε χρησιμοποιησει | Απαντησεις για λογισμικα Web2.0 | Κριτηρια αποτελεσματικων εκπαιδευτικων βιντεο Brame, C.J. (2015). Effective educational videos. Retrieved [todaysdate] from http://cft.vanderbilt.edu/guides-sub-pages/effective-educational-videos/. | The e-learning designer's academy | Το καναλι του e-learning designer's academy |
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
ΜΑΘΗΜΑ1 |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΆ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ |
ΜΑΘΗΜΑ 2 |
ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ |
Jonassen ICT implementation matrix | Βιντεο μαθηματα για συγχρονες θεωριες μαθησης (με ΤΠΕ συχνα) |
ΜΑΘΗΜΑ 4: ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ |
Μονάδα Προσβασιμότητας για Φοιτητές με Αναπηρία του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Κουροπέτρογλου, Γ. (2022). Μονάδα Προσβασιμότητας για Φοιτητές με Αναπηρία του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διαθέσιμο στο: https://access.uoa.gr/ | Νέες προοπτικές στο χώρο της ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Κουρμπέτης, Β., Γελαστοπούλου, Μ., & Μπομπαρίδου, Χ. (2014). Νέες προοπτικές στο χώρο της ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης: Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 2014(1), 9-21. |
ΜΑΘΗΜΑ 6: ΦΟΡΗΤΕΣ |
Δημιουργία κλίμακας αξιολόγησης εκπαιδευτικών φορητών εφαρμογών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Ζαράνης, Ν, Παπαδάκης, Σ. & Καλογιαννάκης, Μ. (2014). Δημιουργία κλίμακας αξιολόγησης εκπαιδευτικών φορητών εφαρμογών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Τεχνολογίες της Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση». Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο | Η συνεισφορά των πολυμεσικών στοιχείων στην επαυξημένη πραγματικότητα Νικολαΐδου, Ι., Μπέλλου, Ι., & Μικρόπουλος, Α. (2019). Η συνεισφορά των πολυμεσικών στοιχείων στην επαυξημένη πραγματικότητα: Μια εφαρμογή στη Μελέτη Περιβάλλοντος. Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, 12(1), 15-25. | Αξιολόγηση των ελληνικών εκπαιδευτικών εφαρμογών για συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Papadakis, S., & Kalogiannakis, M. (2017). Αξιολόγηση των ελληνικών εκπαιδευτικών εφαρμογών για συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Preschool and Primary Education, 5(2), 65–100. https://doi.org/10.12681/ppej.11208 | Secondary education teachers’ perceptions of mobile phone and tablet use in classrooms: benefits, constraints and concerns. Nikolopoulou, K. (2020). Secondary education teachers’ perceptions of mobile phone and tablet use in classrooms: benefits, constraints and concerns. Journal of Computers in Education 7, 257–275 (2020). https://doi.org/10.1007/s40692-020-00156-7 |
ΜΑΘΗΜΑ 10: ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΕΙΚΤΗΣ |
- Δεν υπάρχουν σύνδεσμοι σε αυτή την κατηγορία - |
ΜΑΘΗΜΑ 11: Authoring tools |
Video της εταιρειας Articulate | Articulate Storyline 360 vs. Articulate Rise Συγκριση δυο authoring tools για δημιουργια e-μαθηματων | A Quick Overview of Storyline 360 | How to Use Rise 360 to Create Courses That Are Responsive | Δημιουργια σεναριων με το Rise | storyboarding στον κινηματογραφο | Storyboards for Instructional Design and Elearning |