Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
Σημειωματάριο Μαθήματος | Λογισμικά Web2.0 που εχετε χρησιμοποιησει | Απαντησεις για λογισμικα Web2.0 | Κριτηρια αποτελεσματικων εκπαιδευτικων βιντεο Brame, C.J. (2015). Effective educational videos. Retrieved [todaysdate] from http://cft.vanderbilt.edu/guides-sub-pages/effective-educational-videos/. |
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
ΜΑΘΗΜΑ1 |
ΜΑΘΗΜΑ 2 |
ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ |
ΜΑΘΗΜΑ 4: ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ |
ΜΑΘΗΜΑ 6: ΦΟΡΗΤΕΣ |
Δημιουργία κλίμακας αξιολόγησης εκπαιδευτικών φορητών εφαρμογών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Ζαράνης, Ν, Παπαδάκης, Σ. & Καλογιαννάκης, Μ. (2014). Δημιουργία κλίμακας αξιολόγησης εκπαιδευτικών φορητών εφαρμογών για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Τεχνολογίες της Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση». Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο | Η συνεισφορά των πολυμεσικών στοιχείων στην επαυξημένη πραγματικότητα Νικολαΐδου, Ι., Μπέλλου, Ι., & Μικρόπουλος, Α. (2019). Η συνεισφορά των πολυμεσικών στοιχείων στην επαυξημένη πραγματικότητα: Μια εφαρμογή στη Μελέτη Περιβάλλοντος. Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, 12(1), 15-25. | Αξιολόγηση των ελληνικών εκπαιδευτικών εφαρμογών για συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Papadakis, S., & Kalogiannakis, M. (2017). Αξιολόγηση των ελληνικών εκπαιδευτικών εφαρμογών για συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Preschool and Primary Education, 5(2), 65–100. https://doi.org/10.12681/ppej.11208 | Secondary education teachers’ perceptions of mobile phone and tablet use in classrooms: benefits, constraints and concerns. Nikolopoulou, K. (2020). Secondary education teachers’ perceptions of mobile phone and tablet use in classrooms: benefits, constraints and concerns. Journal of Computers in Education 7, 257–275 (2020). https://doi.org/10.1007/s40692-020-00156-7 |
ΜΑΘΗΜΑ 10: ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΕΙΚΤΗΣ |
ΜΑΘΗΜΑ 11: Authoring tools |