The eClass platform requires JavaScript to be viewed properly.
Please turn it on and refresh.
$langMenu
Είσοδος
Αρχική Σελίδα
Διδασκαλία και μάθηση με ΤΠΕ και Ανάπτυξη Διδακτ...
Έγγραφα
Διδασκαλία και μάθηση με ΤΠΕ και Ανάπτυξη Διδακτικού Υλικού
Έγγραφα
Επάνω
Αρχικός κατάλογος
»
ΜΑΘΗΜΑ 10 Μοντελα μεικτης
Τύπος
Aρχείο
Μέγεθος
Ημερομηνία
Τζιμογιάννης, Αθ. (2017). Ηλεκτρονική μάθηση. Θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί. Αθήνα: Κριτική.
2.99 MB
16/12/22
Η παρουσίαση της κας Βοιβοντα
4 MB
23/12/22
Valverde-Berrocoso, J., & Fernández-Sánchez, M. R. (2020). Instructional design in blended learning: Theoretical foundations and guidelines for practice. In Blended Learning: Convergence between Technology and Pedagogy (pp. 113-140). Springer, Cham.
277.75 KB
16/12/22
Halverson, L. R., Graham, C. R., Spring, K. J., Drysdale, J. S., & Henrie, C. R. (2014). A thematic analysis of the most highly cited scholarship in the first decade of blended learning research. Internet and Higher Education, 20, 20–34. doi:10.1016/j.iheduc.2013.09.00
493.87 KB
16/12/22
(2) Graham, C. R., Henrie, C. R., & Gibbons, A. S. (2014). Developing models and theory for blended learning research. In A. G. Picciano, C. D. Dziuban, & C. R. Graham (Eds.), Blended learning: Research perspectives, volume 2 (pp. 13-33). New York, NY: Routledge
370.03 KB
16/12/22
Αναζήτηση
Αναζήτηση
Επιλογές Μαθήματος
Ανακοινώσεις
Ασκήσεις
Βαθμολόγιο
Γλωσσάριο
Γραμμή μάθησης
Έγγραφα
Εννοιολογικός χάρτης
Εργασίες
Ερωτηματολόγια
Ηλεκτρονικό βιβλίο
Ημερολόγιο
Ιστολόγιο
Μηνύματα
Παρουσιολόγιο
Πολυμέσα
Πρόοδος
Συζητήσεις
Σύνδεσμοι
Συνομιλία
Σύστημα Wiki
Τηλεσυνεργασία
Τοίχος