Καλησπέρα και πάλι, επειδή έχω λάβει κάποια μηνύματα σχετικά με τον τρόπο βαθμολογίας θα ήθελα να υπενθυμίσως πως όπως είπαμε και στο μάθημα απαιτώ τεκμηριωμένες και λεπτομερείς απαντήσεις. Αυτό αφορά κυρίως τις ασκήσεις όπου οι περισσότεροι από εσάς μου παραθέσατε απάντηση μιας απλής γραμμής στην οποία απλά αντικαταστήσατε τα νουμερα και πήρατε ένα αποτέλεσμα. Αυτό ασφαλώς είναι σωστό, αλλά δεν φαντάζομαι να περιμένετε από μία απλή γραμμή να πάρετε 2,5 μονάδες? Στις ασκήσεις που πραγματεύονται τον έλεγχο ή όχι της ισχύος της στατιστικής υποθέσεως, υιοθετείται μία διαδικασία πέντε βημάτων που περιλαμβάνει την περιγραφή του προβλήματος, τη διατύπωση της μηδενικής και της εναλλακτικής υπόθεσης, την ταυτοποίηση της εξίσωσης που θα χρησιμοποιηθεί, τον υπολογισμό της τιμής του στατιστικού ελέγχου και την σύγκριση της κρίσιμης τιμής από τον πίνακα που σας την έδινα έτοιμη και την τελική λήψη απόφασης. Ελάχιστοι δούλεψαν με αυτόν τον τρόπο και το αστείο είναι πως ενώ αυτά τα πέντε βήματα υπάρχαν και σαν ερώτημα θεωρίας, τα γράψατε αλλά δεν τα εφαρμόσατε. Παρόμοια σχόλια ισχύουν και για το θέμα 3 αν και εκεί τα πράγματα ήταν πιο απλά. Ωστόσο και εκεί απαιτούσα τεκμηρίωση που γενικά δεν την είχα. Δεν λέω πως αυτά που γράψατε δεν μέτρησαν καθόλου αλλά κόπηκαν αρκετές μονάδες και για αυτό πήρατε τη βαθμολογία που πήρατε. Ένα γραπτό μιας σελίδας άντε το πολύ μιάμισης με δύο εξισώσεις και κάποιες αντικαταστάσεις και τίποτε περισσότερο, αντιλαμβάνεστε πως δεν είναι δυνατό να είναι προβιβάσιμο. Αυτά είναι πράγματα που τα είχα τονίσει πολλές φορές και σε αυτό το μάθημα και στο μάθημα της πληροφορικής του προηγούμενου εξαμήνου. Δεν γράφετε τηλεγράφημα αλλά γραπτό εξετάσεων. Εάν τα λάβετε αυτά υπόψη το Σεπτέμβριο είμαι σίγουρος πως θα περάσετε και ο υπόλοιποι και με καλό βαθμό γιατί έτσι όπως διδάσκω το μάθημα δεν είναι δύσκολο.
Διευκρινήσεις σχετικά με τη βαθμολογία
- Τετάρτη, 5 Ιουλίου 2023 - 4:30 μ.μ. -