Διαδικτυακά περιβάλλοντα μάθησης
ΚΟΛΛΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ ΛΕΓΑΝΤΗΣ-ΝΕΚΤΑΡ, ΤΕΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ο σύνδεσμος για να μπείτε στο μαθημα με MsTeams ειναι:
https://teams.microsoft.com/l/team/19:bad19ff3b8e54bbbb525d428b9bb39e2@thread.tacv2/conversations?groupId=442f1789-b54f-4a6e-90bc-8b5784fd9266&tenantId=3180bf70-17cc-44f6-90a4-5c9476625295
To μάθημα φέρνει τους/τις φοιτητές/τριες σε επαφή με τις διαθέσιμες Web2.0 τεχνολογίες για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Επίσης τους/τις φέρνει σε επαφή με Web2.0 τεχνολογίες οι οποίες μπορούν να υποστηρίξουν την επαγγελματική τους εκπαίδευση.
Πορεία των μαθημάτων:
Διερεύνηση της διαφοροποίησης ανάμεσα σε πληροφοριακούς διαδικτυακούς τόπους και εκπαιδευτικούς διαδικτυακούς τόπους (χρήση google forms, google docs, e-class ).
Τεχνικά στοιχεία αναφορικά με την τεχνολογία Web2.0 που θα χρησιμοποιήσουν στην εργασία τους και ζητήματα ευχριστίας των δικτυακών τόπων και διαμορφώνονται κριτήρια για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών δικτυακών τόπων.
Μοντέλο ARCS για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών δικτυακών τόπων από πλευράς κινητοποίησης των μαθητών.
Χρήση της κύριας Web2.0 τεχνολογίας σε διαφιλονικούμενα θέματα του ενδιαφέροντός τους και προσομοίωση τάξεων που υλοποιούν διερευνήσεις με αυτή.
Παρουσιάσεις των εργασιών των φοιτητών που αφορούν σε διαδικτυακές εφαρμογές και εξοικείωση με επιλεγμένες εφαρμογές (blog, glogster, WebQuest).
Παρουσίαση Web2.0 εφαρμογών και δικτυακών τόπων που είναι χρήσιμες για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα μπορούν να :
- αναφέρουν αρκετές Web2.0 εφαρμογές που μπορούν να υποστηρίξουν τη μάθηση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και να έχουν μια γενική κατανόηση της λειτουργικότητάς τους
- υλοποιούν εκπαιδευτικά περιβάλλοντα χρησιμοποιώντας wikis, google drive, blog
- συμμετέχουν σε εκπαιδευτικό λογισμικό κοινωνικής δικτύωσης
- αναφέρουν Web2.0 εφαρμογές που μπορούν να υποστηρίξουν την επαγγελματική τους ανάπτυξη ως εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
- αναφέρουν κριτήρια ευχρηστίας δικτυακών τόπων
- διακρίνουν εκπαιδευτικούς από πληροφοριακούς τόπους
- εφαρμόζουν αρχές της μεικτής μάθησης (Blended learning) για να συνδυάσουν Web2.0 εφαρμογές με πρόσωπο με πρόσωπο εργασία
- εφαρμόζουν γνώσεις που ήδη έχουν από προηγούμενα μαθήματα σε συνδυασμό με γνώση από το τρέχον μάθημα στη δημιουργία διδακτικού υλικού μέσω Web2.0 εφαρμογών και την προσομοίωση υλοποίησης περιβαλλόντων μάθησης με Web2.0 εφαρμογές
- σχεδιάζουν ένα περιβάλλον μάθησης στηριζόμενο σε Web2.0 εφαρμογή.
Ο σύνδεσμος για να μπείτε στο μαθημα με MsTeams ειναι:
https://teams.microsoft.com/l/team/19:bad19ff3b8e54bbbb525d428b9bb39e2@thread.tacv2/conversations?groupId=442f1789-b54f-4a6e-90bc-8b5784fd9266&tenantId=3180bf70-17cc-44f6-90a4-5c9476625295
To μάθημα φέρνει τους/τις φοιτητές/τριες σε επαφή με τις διαθέσιμες Web2.0 τεχνολογίες για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Επίσης τους/τις φέρνει σε επαφή με Web2.0 τεχνολογίες οι οποίες μπορούν να υποστηρίξουν την επαγγελματική τους εκπαίδευση.
Πορεία των μαθημάτων:
Διερεύνηση της διαφοροποίησης ανάμεσα σε πληροφοριακούς διαδικτυακούς τόπους και εκπαιδευτικούς διαδικτυακούς τόπους (χρήση google forms, google docs, e-class ).
Τεχνικά στοιχεία αναφορικά με την τεχνολογία Web2.0 που θα χρησιμοποιήσουν στην εργασία τους και ζητήματα ευχριστίας των δικτυακών τόπων και διαμορφώνονται κριτήρια για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών δικτυακών τόπων.
Μοντέλο ARCS για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών δικτυακών τόπων από πλε
Ο σύνδεσμος για να μπείτε στο μαθημα με MsTeams ειναι:
https://teams.microsoft.com/l/team/19:bad19ff3b8e54bbbb525d428b9bb39e2@thread.tacv2/conversations?groupId=442f1789-b54f-4a6e-90bc-8b5784fd9266&tenantId=3180bf70-17cc-44f6-90a4-5c9476625295
To μάθημα φέρνει τους/τις φοιτητές/τριες σε επαφή με τις διαθέσιμες Web2.0 τεχνολογίες για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Επίσης τους/τις φέρνει σε επαφή με Web2.0 τεχνολογίες οι οποίες μπορούν να υποστηρίξουν την επαγγελματική τους εκπαίδευση.
Πορεία των μαθημάτων:
Διερεύνηση της διαφοροποίησης ανάμεσα σε πληροφοριακούς διαδικτυακούς τόπους και εκπαιδευτικούς διαδικτυακούς τόπους (χρήση google forms, google docs, e-class ).
Τεχνικά στοιχεία αναφορικά με την τεχνολογία Web2.0 που θα χρησιμοποιήσουν στην εργασία τους και ζητήματα ευχριστίας των δικτυακών τόπων και διαμορφώνονται κριτήρια για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών δικτυακών τόπων.
Μοντέλο ARCS για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών δικτυακών τόπων από πλε
Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στη μάθηση και την πληροφόρηση;
Υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε ενα δικτυακο τόπο που υποστηριζει τη μάθηση και ενα τόπο που υποστηρίζει την πληροφόρηση;
WISE, Go Lab
Εδω δίνονται κατευθύνσεις για τη δημιουργία της μικρής ομαδικής εργασίας του μαθήματος
Τα wiki γενικώς και τo PBworks
Εδω η ταξη χωρίζεται στα δυο και δουλεύουμε στη δημιουργια δυο wiki.
Η e-me ειναι αυτη τη στιγμη μια απο τις ναυαρχιδες της "καινοτομιας μεσω ΤΠΕ" στα σχολεια μας
Συνεχίζουμε μετά το ICAP (επιπεδο μαθησιακής εμπλοκής) με τα ARCS (κινητοποιηση) και TIM (Technology Integration Matrix του Jonassen)
Την εποχη αυτη πολλοι/ες εκπαιδευτικοι επιμορφώνονται με γρηγορους ρυθμους στην χρηση της συγχρονης και ασυγχρονης απο αποστασης εκπαιδευσης
Εχω βαλει διαφορα βιντεο που μεταφερουν αυτη την ταχυρυθμη εκπαιδευση (κυρια πηγη μου ειναι οι κατευθυνσεις που στελνει το υπουργειο οπου εμφανιζεται εντονα η δουλεια του κ Καρανασιου)
Νομιζω οτι εχετε αρκετη γνωση απο αλλα συστηματα για να αξιολογησετε αυτο που παρουσιαζουν.
Αυτη ειναι μια προσπαθεια προκειμένου να ειστε ενημερωμένοι/ες με την τρέχουσα κατασταση στα σχολεια.