ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
ΒΑΛΙΑΚΟΣ ΗΛΙΑΣ
Για λόγους ασφάλειας η πλατφόρμα σάς ανακατεύθυνε αυτόματα στην αρχική σελίδα για να συνδεθείτε ξανά.
Το μάθημα «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ» αποσκοπεί στην κατάλληλη εκπαίδευση των φοιτητών της Νοσηλευτικής σε θέματα Γενικής Διδακτικής Μεθοδολογίας και Ειδικής Διδακτικής των Μαθημάτων Νοσηλευτικής και άλλων Επιστημών Υγείας. Αναλύονται οι διαδικασίες μάθησης και διδασκαλίας και δίνεται η δυνατότητα απόκτησης δεξιοτήτων σχεδιασμού και εκτέλεσης μιας πρότυπης διδασκαλίας στο πλαίσιο της Νοσηλευτικής και άλλων Επιστημών Υγείας. Απώτερος σκοπός του μαθήματος είναι οι φοιτητές να καταστούν ικανοί να διδάσκουν με επάρκεια τα μαθήματα που σχετίζονται με την ειδικότητά τους στη δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση (Εκπαιδευτική Ειδικότητα σε ΕΠΑΛ ΠΕ 87.02 Νοσηλευτικής), καθώς και σε φορείς επαγγελματικής κατάρτισης όλων των βαθμίδων και επιπέδων (ΙΕΚ, ΚΔΒΜ κ.α.), πρόκειται για τομείς που αποτελούν μέρος των επαγγελματικών προοπτικών των αποφοίτων του Τμήματος. Το μάθημα εστιάζεται κυρίως:
α) Στις έννοιες Μάθηση και Διδασκαλία.
β) Αναλύονται οι κυριότερες θεωρίες της Μάθησης.
β) Στις Γενικές αρχές Διδακτικής Μεθοδολογίας.
γ) Στον σχεδιασμό και εκτέλεση πρότυπων διδασκαλιών μαθημάτων Νοσηλευτικής.
δ) Στην προαιρετική πρακτική άσκηση των φοιτητών με την πραγματοποίηση διδασκαλιών με υπόκριση (μικροδιδασκαλία σε συνθήκες προσομοίωσης πραγματικής σχολικής τάξης).
Το μάθημα «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ» σχεδιάστηκε με στόχο οι απόφοιτοι Νοσηλευτικής να είναι επαρκώς εκπαιδευμένοι ώστε να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις διδασκαλίας των μαθημάτων Νοσηλευτικής και άλλων Επιστημών Υγείας (που διδάσκονται στον Τομέα Υγείας Πρόνοιας και Ευεξίας των ΕΠΑΛ), τομέας που αποτελεί μέρος των επαγγελματικών προοπτικών τους. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
- Εφαρμόζει τη γνώση στην πράξη.
- Προσαρμόζεται σε νέες καταστάσεις.
- Λαμβάνει αποφάσεις.
- Εκτελεί αυτόνομη εργασία.
- Συμμετέχει σε ομαδική εργασία.
- Συμμετέχει σε διεπιστημονικό περιβάλλον.
- Συμμετέχει στην παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών.
- Σέβεται τη διαφορετικότητα και πολυπολιτισμικότητα.
- Έχει κοινωνική, επαγγελματική και ηθική υπευθυνότητα και ευαισθησία σε θέματα φύλου.
- Ασκεί κριτική και αυτοκριτική.
- Έχει ικανότητα ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Το μάθημα «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ» αποσκοπεί στην κατάλληλη εκπαίδευση των φοιτητών της Νοσηλευτικής σε θέματα Γενικής Διδακτικής Μεθοδολογίας και Ειδικής Διδακτικής των Μαθημάτων Νοσηλευτικής και άλλων Επιστημών Υγείας. Αναλύονται οι διαδικασίες μάθησης και διδασκαλίας και δίνεται η δυνατότητα απόκτησης δεξιοτήτων σχεδιασμού και εκτέλεσης μιας πρότυπης διδασκαλίας στο πλαίσιο της Νοσηλευτικής και άλλων Επιστημών Υγείας. Απώτερος σκοπός του μαθήματος είναι οι φοιτητές να καταστούν ικανοί να διδάσκουν με επάρκεια τα μαθήματα που σχετίζονται με την ειδικότητά τους στη δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση (Εκπαιδευτική Ειδικότητα σε ΕΠΑΛ ΠΕ 87.02 Νοσηλευτικής), καθώς και σε φορείς επαγγελματικής κατάρτισης όλων των βαθμίδων και επιπέδων (ΙΕΚ, ΚΔΒΜ κ.α.), πρόκειται για τομείς που αποτελούν μέρος των επαγγελματικών προοπτικών των αποφοίτων του Τμήματος. Το μάθημα εστιάζεται κυρίως:
α) Στις έννοιες Μάθηση και Διδασκαλία.
β) Αναλύονται οι κυριότερες θεωρίες της Μάθησης.
β) Στις Γενικές αρχές Διδα
Το μάθημα «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ» αποσκοπεί στην κατάλληλη εκπαίδευση των φοιτητών της Νοσηλευτικής σε θέματα Γενικής Διδακτικής Μεθοδολογίας και Ειδικής Διδακτικής των Μαθημάτων Νοσηλευτικής και άλλων Επιστημών Υγείας. Αναλύονται οι διαδικασίες μάθησης και διδασκαλίας και δίνεται η δυνατότητα απόκτησης δεξιοτήτων σχεδιασμού και εκτέλεσης μιας πρότυπης διδασκαλίας στο πλαίσιο της Νοσηλευτικής και άλλων Επιστημών Υγείας. Απώτερος σκοπός του μαθήματος είναι οι φοιτητές να καταστούν ικανοί να διδάσκουν με επάρκεια τα μαθήματα που σχετίζονται με την ειδικότητά τους στη δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση (Εκπαιδευτική Ειδικότητα σε ΕΠΑΛ ΠΕ 87.02 Νοσηλευτικής), καθώς και σε φορείς επαγγελματικής κατάρτισης όλων των βαθμίδων και επιπέδων (ΙΕΚ, ΚΔΒΜ κ.α.), πρόκειται για τομείς που αποτελούν μέρος των επαγγελματικών προοπτικών των αποφοίτων του Τμήματος. Το μάθημα εστιάζεται κυρίως:
α) Στις έννοιες Μάθηση και Διδασκαλία.
β) Αναλύονται οι κυριότερες θεωρίες της Μάθησης.
β) Στις Γενικές αρχές Διδα