Συμβουλευτική Ομάδων

Θεοδώρα Σκαλή

σήμερα - 7:16 π.μ.

Ανακοίνωση Ημερομηνία

AGPA Connect

We hope you are ready for AGPA Connect 2025 on March 3-8 — whether you are attending online for the virtual Connect or in person at the Hyatt Regency San Francisco! We invite you to join us as we explore this year's theme "Being Seen: The Many Faces of Group"

 

https://www.agpa.org/

Registration is now open at 2025 Connect (agpa.org) (the same log in as your AGPA member account). You may make your hotel reservations by February 13, 2025, to receive the $259 group rate or $319 rate for club level rooms. ‎Click here to reserve your hotel room online or call 1-800-233-1234 and reference AGPA Annual Meeting.

Scholarships are Available Through the Group Foundation:  Over 150 students and new professionals attended AGPA Connect 2024 with assistance from the Group Foundation's donors. Now it's time to think about 2025. Start your application now, and/or be sure to share this information with your colleagues and students! Questions? Email info@agpa.org.

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2024 - 1:07 π.μ.

Πρωτοπορία

https://www.protoporia.gr/index.php?subcats=Y&pcode_from_q=Y&pshort=Y&pfull=Y&pname=Y&pkeywords=Y&search_performed=Y&q=%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%BC&dispatch=products.search&page=2

Μetabook

https://metabook.gr/books

 

 

 

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2024 - 12:29 π.μ.

Παρακαλώ δείτε στα έγγραφα μια σχετική ομιλία στη 10η διημερίδα της Εθνικής Εταιρείας Ψυχοθεραπείας Ελλάδας-ΕΕΨΕ, Απρίλιος 2022

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2024 - 12:05 π.μ.

Μάθημα: Συμβουλευτική Ομάδας

Διδάσκων:

Θεοδώρα Σκαλή, Μέλος ΕΔΙΠ Ψυχολογίας, MSc, PhD, Ιατρική σχολή ΕΚΠΑ-Α΄ Ψυχιατρική Κλινική, Αιγινήτειο Νοσοκομείο

 

ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

Σύνολο

36

4

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

       

 

 

Τρόπος αξιολόγησης μαθήματος, βάσει των στόχων του μαθήματος

 

Στόχοι μαθήματος

Οι φοιτητές με την ολοκλήρωση του μαθήματος να είναι σε θέση:

  • Να γνωρίζουν τις βασικές θεωρητικές αρχές της Ομάδας και της Ομαδικής διεργασίας
  • Να αξιοποιούν την ομαδική διεργασία στη συμβουλευτική.
  • Να μπορούν να σχεδιάσουν, να υλοποιήσουν και να αξιολογήσουν μια ομαδική παρέμβαση συμβουλευτικής.
  • Να μπορούν να διαμορφώσουν μια προσωπική φιλοσοφία για την συμβουλευτική εργασία μέσω ομάδας.
  • Να αναπτύξουν κάποιες βασικές δεξιότητες ομαδικής συμβουλευτικής.
  • Να διακρίνουν και σέβονται ζητήματα ηθικής και δεοντολογίας στην ομαδική συμβουλευτική.

 

Τρόπος αξιολόγησης ανά ενότητα*:

Ι. Ημερολόγιο αναστοχασμού που θα περιέχει:  Παρουσίαση – αναστοχασμό των βασικών σημείων που αναπτύχθηκαν στο μάθημα,  των θεωρητικών ζητημάτων που αναπτύχθηκαν στην τάξη, των προβληματισμών που ετέθησαν, των απαντήσεων που εξετάστηκαν, τα παραδειγμάτων που παρουσιάστηκαν,  κ.λπ.

Δηλαδή,  Ημερολόγιο με τις βασικές ομαδικές έννοιες/φαινόμενα που εθίγησαν στο μάθημα και τεκμηριωμένα βάσει της υποχρεωτικής βιβλιογραφίας που δίνεται ανά μάθημα (άρθρα, κεφάλαια και ppt),  καθώς και των προσωπικών σημειώσεων των φοιτητών.

 ΙΙ. Πλήρης παρουσία και συμμετοχή στο μάθημα: αξιολόγηση της συμμετοχής στο πλαίσιο των θεωρητικών μαθημάτων και της βιωματικής συμμετοχής (συστηματική παρουσία, ερωτήματα, πρωτοβουλίες, συμμετοχικότητα, προβληματισμοί, κ.λπ.).

ΟΔΗΓΙΕΣ

- Το ημερολόγιο αναστοχασμού, θα έχει έκταση ΜΟΝΟ 1-2 ΣΕΛΙΔΕΣ  ΑΥΣΤΗΡΑ  και θα παραδίδεται ακριβώς εντός της 1ης εβδομάδας μετά την κάθε παράδοση, έως τις 12.00 (μεσημέρι της τελευταίας μέρας), π.χ., παράδοση μαθήματος 5/10/24 παράδοση ημερολογίου έως 12.00 στις 7/10/24). ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΟ ΚΑΤΟΠΙΝ της 1Ης ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.

- Η ενίσχυση των σημείων του ημερολογίου τεκμηριωμένων βάσει της βιβλιογραφίας και του PPT  θα πρέπει να εμπεριέχει τις βασικές θεωρητικές έννοιες που υποστηρίζουν αυτά που παρουσιάζει ο φοιτητής.  Δεν χρησιμοποιούμε τη χρήση λέξεων ή φράσεων του κειμένου ή αποσπάσματα από το αρχικό κείμενο. Το ύφος οφείλει να είναι πληροφοριακό, αφού έχει ως στόχο να πληροφορήσει με συντομία, σαφήνεια και ακρίβεια τον αναγνώστη για το τι διαπραγματεύτηκε το μάθημα, καθώς και τις σχετικές συνδέσεις. 

 Ο σύντομος χρόνος – αυστηρός όρος που δεν θα παραβιαστεί - για να σταλεί το ημερολόγιο σχετίζεται με το ότι και ο διδάσκων πρέπει να θυμάται τα τεκμαινόμενα για να είναι σε θέση να αξιολογήσει και επίσης ο φοιτητής/φοιτήτρια να καταγράψει αυτά που έγιναν στο μάθημα και όχι γενικές θεωρητικές έννοιες.

  Tα ημερολόγια αναστοχασμού θα στέλνονται στη Γραμματείς του ΠΜΣ εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας (εκτός αυτής δεν θα γίνονται αποδεκτά) και θα αποστέλλονται συνολικά στον διδάσκοντα.

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2024 - 12:03 π.μ.

Συνέδριο που σχετίζεται με ομάδες και σχετίζεσθαι! 

https://iarpp.net/conference/2025-iarpp-conference-athens/

 

Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2024 - 11:40 μ.μ.

Παρακαλούνται οι συμμετέχοντες στο μάθημα να δουν στο e-class τα άρθρα/κεφάλαια που έχουν αναρτηθεί, ώστε να προετοιμαστούν για καλύτερη παρακολούθηση του 2ου μαθήματος.

 

Η διδάσκουσα 

Δώρα Σκαλή 

Κυριακή, 6 Οκτωβρίου 2024 - 8:26 μ.μ.

Στο μάθημα Συμβουλευτική Ομάδων θα πραγματοποιηθούν  6 μαθήματα για ομαδική συμβουλευτική κατά το χειμερινό εξάμηνο του 2ου έτους, δια ζώσης και διαδικτυακά.  Το ωράριο τηρείται ΑΥΣΤΗΡΑ! Ξεκινάμε 15.30 ή 09.00.

Η παρουσία είναι υποχρεωτική και από την αρχή, μια και το μάθημα  θα είναι κυρίως βιωματικό (βιωματικές ασκήσεις ή βιωματικά παραδείγματα του «εδώ και τώρα» στη βάση των θεωρητικών εννοιών ομαδικής διεργασίας).

 

Η βαθμολόγηση  θα γίνει ως εξής:

 

  1. Μελέτη και γραπτή απόδοση βασικών σημείων άρθρων/κεφαλαίων βιβλίων συναφών με την εκάστοτε διδακτική ενότητα. Τα άρθρα ή/και κεφάλαια θα αναρτώνται στο e-class πριν την κάθε διδακτική ενότητα για να έχουν διαβαστεί από πριν, ώστε η παρακολούθηση του μαθήματος να είναι πιο ουσιαστική. 
  2. Ημερολόγιο αναστοχασμού ανά διδακτική ενότητα (παραδίδεται εντός εβδομάδας) ή εργασία που θα υλοποιηθεί στη λήξη του μαθήματος – ανάλυση μιας βιωματικής εμπειρίας από τη διάρκεια του μαθήματος βάσει της θεωρίας της συμβουλευτικής των ομάδων! (στο παρόν έτος θα γίνει μέσω ημερολόγιου αναστοχασμού - θα υπάρξει έτερη ανακοίνωση για αυτό).
  3. Η πλήρης παρουσία (καθόλη τη διάρκεια του μαθήματος)
  4. Η συμμετοχή στο μάθημα.


Το ανώτατο βαθμολογικό κριτήριο δέκα (10) αφορά τους συμμετέχοντες που πληρούν και τα 4 κριτήρια αξιολόγησης του μαθήματος στον ύψιστο βαθμό. 

 

 

Κυριακή, 6 Οκτωβρίου 2024 - 7:53 μ.μ.