ΕΝΟΤΗΤΑ 1 |
---|
Παραδοξα του ηλεκτρισμού |
Τι σημαίνουν για εμένα οι Φυσικές Επιστήμες
Μια ανθρώπινη, συναισθηματική αντίδραση ... | Τζουμεικερς εργαλεια | 1ο Μαθημα Εισαγωγη | 1ο Μαθημα Υποστηριξη_1 | 1ο Μαθημα Υποστηριξη_2 | 1ο Μαθημα Σχεδιασμός και Συνοψη |
ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
---|
Σημειώσεις με την μέθοδο Cornell |
Σημειώσεις με την μέθοδο Cornell 2 | Πράξεις με δυνάμεις του 10 | Δυνάμεις του 10 | Λυση απλων εξισώσεων | Αξιολογηση του Μαθηματος Βασικές Εννοιες ΦΕ | Λυσεις θεματων Ιανουαριου 2020 | Κοινωνικοπολιτισμικο | Ερωτήσεις γνωριμίας | Εισαγωγη, Βιβλιο Α Λυκειου, Φυσικη
Εδω θα βρειτε τα περισσοτερα απο οσα χρειάζονται για την εισαγωγη | Θα βρειτε τις ιδιοτητες των δυναμεων και εδω
Ενοτητα 2.1 , βιβλιο Αλγεβρας Α Λυκειου | Ερωτηματολόγιο για το πώς επεξεργάζεστε καταστάσεις στον κοσμο (φυσικο και κοινωνικό) | Εθνικος Θησαυρος Ελληνικής Γλώσσας | Αναλυση λέξεων που ειναι σημαντικες
Ειδικη υπηρεσια στον Εθνικο Θησαυρο Ελληνικής Γλώσσας | Μαθημα στο Mathesis με πειραματα Φυσικης (στοχευμενο για παιδια δημοτικου)
Πειράματα με τον Αέρα, Πειράματα με το Νερό, Πειράματα με το Φως και Πειράματα με τον Ηλεκτρισμό. Η τελευταία εβδομάδα του μαθήματος επιφυλάσσει μια σειρά πειραμάτων-έκπληξη με την βραβευμένη από την Καναδική Ένωση Φυσικών για τη διδασκαλία της στη Μέση Εκπαίδευση | Ρουτινες σκέψης που μπορούμε να χρησιμοποιουμε και εμεις και οι μαθητές μας | Φωτοδενδρο | Διαδραστικές Προσομοιώσεις για Φυσικές Επιστήμες και Μαθηματικά (phet) | khan academy
Δωρεάν παγκοσμίου επιπέδου εκπαίδευση για οποιονδήποτε, οπουδήποτε. | Ενα καναλι επιστημης Veritasium
Ειναι πολυ γνωστο αλλα μπορειτε να βρειτε και άλλα. Και ελληνικά | Fame Lab | Μικρές ακολουθίες για βαθύτερη σκέψη (thinking routines) |
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Δευτερο μάθημα |
---|
Καποια στοιχεια για μενα |
Κλιμακες, google earth | Με ενα μπαλονι παμε ψηλά | Οταν πεταω απο ψηλα | How fragile we are | απο τον διεθνή διαστημικό σταθμό | Kepler Somnium απο τον Carl Sagen | Μια αποψη: η ζωη φτιαγμένη απο αφηγήσεις | Μια διάλεξη για τη Γη, για αλλους τροπους να αντιλαμβανομαστε τη Γη | Ακτινες |
ΟΠΤΙΚΗ |
---|
Πως βλέπουμε |
Εξηγηση για το ουρανιο τοξο (στα Γαλλικα) | Εργαστηριο γεωμετρικής οπτικής με φακους | Πώς λειτουργει η προοπτική | Βορειο Σελας | Μαθημα Οπτικής Μέρος 1 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 2 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 3 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 4 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 5
Οψεις του πώς βλέπουμε (θεωρια) | Μάθημα Οπτικής Μέρος 6 | Μάθημα Οπτικής Μέρος 7
Εξηγηση του καθρέφτη | Μάθημα Οπτικής Μέρος 8
Ασκησεις με κλιμακες: Πολυκατοικια και Γη Σεληνη | Μάθημα Οπτικής Μέρος 9_σύνοψη_ σχεδιασμός | 2o Μάθημα Οπτικής_1 | 2ο Μαθημα Οπτικής_2
Το μοντέλο των ακτίνων χρησιμοποιείται για να ερμηνευσουμε τη δημιουργία ειδώλου στον αμφιβλήστρεοειδή | 2ο Μάθημα Οπτικής_3
Γιατι ειναι γκριζα η ομιχλη; | 2ο Μάθημα Οπτικής_4 | 2ο Μάθημα Οπτικής_5 | 2ο Μάθημα Οπτικής_6 | 2ο Μάθημα Οπτικής_7
Ασκηση με κλιμακες: Μικρα οντα | 2ο Μάθημα Οπτικής_8
Συνδεση του μαθηματος των ΒΕΦΕ με θεωριες μαθησης και διδακτικές προσεγγισεις (κομματι της Φυσικης) | Βροχη και οπτικη BTS | Μια πολυ ωραια παρουσιαση της συγχρονης κατανοησης για το χρωμα | Λογισμικο οπτικής (ακτίνες) | τι ειναι το φως (καπως θεωρητικο) |
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ |
---|
Προσομοίωση_αγωγη θερμότητας |
Ακτινοβολια απο τον Ήλιο | Μικροσκοπικό_ μακροσκοπικο | 1. Θερμική ακτινοβολία | Θερμική ακτινοβολία στην πράξη | 3. Δροσερο σπιτι 1 | 4. Δροσερο σπίτι_2 | Ενεργεια που ακτινοβολείται απο το σώμα μας | Ενεργειακό πιστοποιητικό | Λογισμικο για την ενεργειακή απόδοση ενος κτηρίου | Θερμοτητα μεταδοση με ρευμα (οχι ηλεκτρικο ρευμα!) | Χρησιμοποιηση γνωσεων Φυσικης τον χειμωνα | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_1 | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_2 | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_3 | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_4 | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_5 | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_6
Ασκησεις με τον τυπο Q= m * c* (θ2-θ1) | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_7 | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_8
Ασκηση κλιμακων: η φολιδα της Γης στην οποια ζουμε | 4ο Μάθημα_ 1ο Μάθημα Θερμότητας_9 | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_1
Το μοντέλο των ακτίνων και ο τυπος με τη θερμοχωρητικότητα μας βοηθουν να καταλάβουμε την εναλλαγη των εποχων | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_2 | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_3 | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_4 | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_5
Τι επιρεάζει την αισθηση του ζεστου και του κρυου που εχουμε οταν πιανουμε κατι; | 5ο Μάθημα_ 2ο Μάθημα Θερμότητας_6
Ασκησεις κλιμακων με μικρά και μεγάλα αντικειμενα | 5ο Μαθημα (2ο Θερμότητας) Εξηγησεις_Δωρο
Τι επιρεάζει την αισθηση του ζεστου και του κρυου που εχουμε οταν πιανουμε κατι; (προσεγγιση με επιχειρηματα) | Αντλιες θερμοτητας | Θετικά και αρνητικά σημεία απο τη χρήση αντλιών θερμότητας | Προσομοίωση από το phet για να βελτιώσετε την κατανόησή σας για το Q= c* m* (θ2-θ1) | Πως λειτουργει μια θερμικη αντλια | In Praise of Heat Pumps
Κοινωνικο-επιστημονικο | Ιουλιος 2023, Εξαιρετικές θερμοκρασιες ανα τον κοσμο | Εντροπια | Πυρετος | Φως και Θερμοτητα | ΦΑΙΝΌΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΊΟΥ |
---|
ΜΗΧΑΝΙΚΗ: Καθε μερος εχει τη δικη του κινηση |
---|
ΜΗΧΑΝΙΚΗ 2 |
---|
ΜΟΡΙΑ ΝΕΡΟΥ |
---|
Ενας τροπος να σκεφτουμε το νερο: σταγονα στον αερα |
Ενας αλλος τροπος να φαντασθουμε το νερο, μοριακη δυναμικη | Νερο: απο το λιωσιμο του πάγου μέχρι την εξάτμιση | νερο, ο παγος λιώνει | νερο: απο το νερο στον πάγο | απο το αεριο στη σταγονα
Βασισμενο σε βραβευμένο άρθρο του 2014 | Νερο: ισορροπια στην επιφάνειά του | ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΥΚΝΩΣΗ |
---|
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ |
---|
Στατικος ηλεκτρισμος με τον Τραβολτα |
Στατικος ηλεκτρισμος με μπαλονια | Πειραματα με απλα κυκλώματα | Χημικοι δεσμοι | Ενα βατραχακι μαθαινει ηλεκτρισμο | pH |
---|
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ |
---|
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΘΕΩΡΙΑΣ |
---|
ΚΡΥΦΟ |
---|
Κλιματική αλλαγη - εκτακτα φαινομενα και αγορα |
Αλλες θεσεις για το που οφείλονταν οι καταστροφικές πυρκαγιές του 2019 | Κουλτουρα και εκτιμηση κλιματικης αλλαγης 3 | Κουλτουρα και εκτιμηση κλιματικης αλλαγης 1 | Κουλτουρα και εκτιμηση κλιματικης αλλαγης 2 | Βασικα βιβλια Φυσικής Καρλσρουη | Κεντρο για την αφηγηση στις ΦΕ | Η κεντρική σελίδα του Hans U Fuchs | Πώς αξιολογείτε αυτη την πρόταση για ενα Green New Deal? | Προτάσεις στην κατευθυνση ενος πλανητη που μπορει να θρέψει τους κατοικους του _2 | Προτάσεις στην κατευθυνση ενος πλανητη που μπορει να θρέψει τους κατοικους του _1 | Χρησιμοποιοντας την τεχνη για την κατανοηση της Πυκνοτητας | Ενεργειακες ταξινομησεις ακινητων | carbon litteracy | Albert Carbon Calculator | Υπολογισμος αποτυπωματος ανθρακα για ενα δημοσιογραφικο
(Μπορουμε να υπολογισουμε και για τις σπουδες) | Καναλι: Φτιχνω μονος μου |
ΒΙΟΛΟΓΙΑ |
---|
|
- Δεν υπάρχουν σύνδεσμοι σε αυτή την κατηγορία - |
|
ΕΚΛΑΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΗΣ |
---|
ΕΠΟΧΗ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ |
---|
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ |
---|
REF-POL Activist who led ouster of Harvard president linked to ‘scientific racism’ journal
Μπορει να διακρινει κανεις facts from values? Ειναι ποτε τελειως ξεχωρα; Μπορει μια επιστημη που αναγκαστικά δουλευει με υλικους πορους να μην ειναι μεικτη με ολες τις μαχες που αφορουν στους πορους αυτους;
|
Geonengineering-an opinion | Οψεις της υλικοτητας της φυσης | ΓΕΝΙΚΑ |
---|
ΥΛΙΚΑ |
---|